Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

scheelt een hoop
Leonie_M schreef:Super dat hij zo fijn gaat babootje. In welke regio zitten jullie eigenlijk?
; dus Babette rijdt m een beetje zuinigjes, want anders krijgt ze m niet (netjes) terug. 
..ah ik moet weer ergens beginnen met proefjes rijden dan maar gelijk Z2
afgelopen maandag de knoop doorgehakt om onze grote Zwitser Wouter een beter huis te geven , Wouter is 1,5 en we hadden hem vanaf 8 wk oud . Het is zon energieke hond die heel veel uitlaat tijd nodig heeft en wij hem gewoon niet konden geven .. bij mij kon hij los lopen maar bij mn vriend niet en bij mn moeder kwam hij helemaal niet mee uit .. gewoonweg omdat hij zo onwijs enthousiast is en dan ook nog 50 kg
en mn moeder artrose heeft in haar handen. We hebben er alles aan gedaan om hem te houden maar ik voelde gewoon dat we hem te kort deden , en ik wil niet wat je helaas vaker ziet bij honden dat ze gefrustreerd raken omdat ze hun ei niet kwijt kunnen..
ze hebben hem gekatheteriseerd en alles loopt weer .. hij heeft wel nog een blaasontsteking maar hij mocht vandaag weer naar huis gelukkig