Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
genja schreef:Ze kunnen toch nog bij de schuilstal ? Zorgen dat je even hulp hebt en stukje voor schuilstal afzetten en dan zorgen dat hij in de stal komt. 2 man voor de stal zodat hij er niet meer uit kan.
En dan jij hem pakken en dan jij hem in de stal vast blijven houden. En een van de helpers bandage af laten doen hij is na die week wel gewend dat er vreemde aan hem zitten.
In de stal rukt hij zich niet zomaar los. Als degene voor de stal maar zorgen dat hij er niet uit kan.
k_m schreef:Ik kan me dan weer niet voorstellen dat je een paard dat met een afgezakt verband loopt zo laat lopen.. Geen enkel paard is on vangbaar. Deze is zelfs in de hand geweest.. ik denk nog altijd niet te flauw en niet loslaten idd.. maar ja moet je dat wel zelf ook durven. Ik zou dat ook niet goed durven maar dan moet je iemand zoeken die gaat helpen tot het lukt.
Avalanche81 schreef:weggeven of verkopen (al twijfel ik of dat laatste lukt) is ook nog een optie natuurlijk......
Zo doorgaan is dat imo niet. En voordat iedereen roept: dan komt ie in de handel..... dat kan. Maar er zijn ook best goede mensen in de wereld, die wel het beste met een dier voor hebben. En dat zijn er meer dan de slechte mensen.
Art_Ificious schreef:IK was zelf aan domosedan aan het denken. Maar mijn ervaring is dat hij zelfs daar doorheen breekt, misschien als ik iets overdoseer dat het wel lukt.
Maar ik geef al kruidenmix onder het voer met valeriaan en andere kalmerende kruiden. Dat helpt al niks.
Gimme_Joy schreef:Avalanche81 schreef:weggeven of verkopen (al twijfel ik of dat laatste lukt) is ook nog een optie natuurlijk......
Zo doorgaan is dat imo niet. En voordat iedereen roept: dan komt ie in de handel..... dat kan. Maar er zijn ook best goede mensen in de wereld, die wel het beste met een dier voor hebben. En dat zijn er meer dan de slechte mensen.
Is het heel dieronvriendelijk als ik zeg dat ik dat niet zou kunnen? Ik kan me namelijk moeilijk een ander baasje voor Joy indenken (dan moet ik diegene sowieso al kennen). Ik heb net gereageerd op een ander topic (wat gebeurd er met je paard na je overlijden) en ik vind dat echt een pittige vraag...
Art_Ificious schreef:Jolliegirl schreef:helaas heb nu echt geen geld om hem in training te zetten.Ik heb je een bericht gestuurd.
Ben bekend met iemand die zeer goed is met probleempaarden...
En we zouden hier wel een uitdaging in zien.
Een sponsor zou heel handig zijn in dit geval. Ben echt de wanhoop nabij namelijk