Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
) , nou dan komt dat koppie wel naar buiten hoor van , heeee die ken ik ! En als ze vet braaf is reageert ze er goed op, of als er een zogenaamde 'enge' situatie is! gewoon gezellig kletsen met je beest, heerlyk toch
!

. Dat is echt heel dom eigenlijk want, het gaat tot ik haat je en ik vind je knap
Ik praat echt onzin uit naar me pony maar ik vind het altijd wel leuk om tegen je paard te praten. Het zijn niet hele verhalen maar gewoon wat ik met ze ga doen en dat ik van ze hou
Jha het klinkt dom maar jah. Onder het rijden praat ik ook heel veel , als ie moet opletten zeg ik dat als ie het goed doet zeg ik natuurlijk braaf of iets anders. En jha beetje als hulpmiddel steeds tegen hem praten als ie door moet gaan of als ie op moet houden met steigeren
Maar jah ik vertel bijna alles tegen ze. En ik kan het makkelijk bij ze kwijt als ik moet huilen dan ga ik gewoon bij ze staan en in hun nek staan te huilen. Tsjah ik vind het gewoon leuk ik weet niet waarom, ik het doe automatisme denk
Geef heel veel complimentjes maar laat het verbaal ook merken als ze iets doen wat niet mag.

, als ik in een treurige bui ben
.
pipo123 schreef:tegen m'n concours paard praat ik weinig heeft hij niet meer nodig tijdens het rijden.
tegen m'n nieuwe hengstje praat ik veel om z'n aandacht bij me te houden. dus ligt een beetje aan je paard en z'n niveau denk ik