Het Reading Experiment - Deel 1 (3 rondes)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IKbenEllen

Re: Het Reading Experiment - Nieuwe foto's op blz 18.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:30

Ja tuurlijk, no problema Haha!

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 17:59

WildWings schreef:
Het paard van foto 1 lukt me nog steeds niet echt, probeer ik van de week nog wel, ik kom er gewoon niet verder mee maar misschien is het ook genoeg zo.

De bonte pony van 2 ging echt heel soepel eigenlijk, heel gemakkelijk, weet niet of wel klopt want bij de anderen kost het me steeds veel meer moeite, maar ik krijg ook echt best veel hier:
Spoiler:
Deze leuke bonte dame kan best ondeugend zijn, dat krijg ik meteen door. Echt een lolbroek wel, houdt best van wat rellen en druk doen. Lekker showen zit er ook wel in, dat vind ze leuk om af en toe te doen als ze lekker mag uitrazen. Het liefst doet ze dat los, maar aan een touwtje vind ze het ook erg leuk. Ik denk zelf dat ze daarmee dus gewoon longeren bedoeld, of aan het halster wandelen? Het is in ieder geval een pittige dame af en toe hoor. Ze is dan ook nog niet echt oud, maar ook niet piepjong overigens, ik denk rond de 10 jaar? Ze vind baasje een leuke persoon maar heeft het ook veel over een verzorgster die ze erg leuk vindt en waar ze dan veel mee omgaat. Ze kan als ze aan iemand gehecht raakt dat echt duidelijk laten merken, bijvoorbeeld door te begroeten als ze diegene ziet of lekker te knuffelen. Wat dat is ze ook wel, een echte knuffel. Ze is gelukkig met haar leventje zoals het is, alleen mist ze eigenlijk wel een maatje. Heeft ze een weidemaatje of staat ze alleen? Volgens mij alleen omdat ze wel een beetje een andere pony mist waarmee ze samen lekker kan dollen. Gelukkig kan ze met mensen ook heel goed dollen hoor, aan dat touwtje (zo noemt ze het dus echt Haha! ) en leuk op het gras. Alleen rijden vind ze niet altijd even leuk, dan is ze misschien soms ook wel wat ‘vervelend’? Dat komt ook omdat ze af en toe, sorry als het onaardig klinkt maar zo krijg ik het door, wat last van haar mond krijgt door het ‘trekken’. Ik weet niet of de baas of de verzorgster dat doet onder het rijden, misschien heeft ze wel gewoon een gevoelige mond. Verder heeft ze wel wat jeuk af en toe, schuurt ze ofzo? Ze heeft ‘t over erge jeuk die gelukkig wel al sinds een tijd over is, dat vind ze wel fijn, maar ze heeft het wel heel erg gehad zegt ze. Ze denkt dat baasje haar goed geholpen heeft van de jeuk af te komen en daar wilt ze nog voor bedanken.

Heel erg bedankt je brengt me hier echt heel erg op weg mee. Ben blij dat ze het leuk vindt.
Ik verzorg haar namelijk ze is van een iemand anders , mijn vz-pony dus. We hebben echt heel veel problemen gehad. Met name het rijden vond ze niet leuk, wat je al zei nu doen we dat ook niet meer.
Heb les op manege maar toen met die tijd dat ik haar reed, was ik erg hard in de hand omdat het mij zo geleerd werd. Ben nu met rijden ook gestopt werd wat te groot en te zwaar vond ik zelf.
Kom er nog wel gewoon, ben trouwens wel blij dat ze zo optimistisch over haar baasje en mij is.
Ze saat inderdaad alleen , ze heeft sinds kort weet niet of et nu nog zo is een kalfje bij haar in. Waar ze naar horen weleens mee dold.We hebben idd veel dingen gedaan om van de jeuk af te komen helaas is dat nog niet hellemaal klaar naar mijn gevoel.
Heb nog wel een vraag voor haar.

Wat is er gebeurt in de winter van 2007/2008 toen ze door haar baasje naar het weiland voor huis gebracht werd?, ik heb toen te horen gekreken. Dat ze ineens schrok en toen bokte en rakelings langs haar baasje heen bokte en toen het draad om haar voet kreeg.
En of we er toen goed aan hebben gedaan om haar even een paar maand met rust te laten.

Verder ben ik nog wel nieuwsgierig naar nog een paar dingen, maar die zijn een beetje genant om te vragen. Bloos

In iedergeval al heel erg bedankt

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 22:54

Mememe Doei!

tanjazaffira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 09:47

Hallo Allemaal,

Ik ben eens even aan het rond neuzen over de geweldige gaven welke sommige mensen hebben..........
Ik ben opzoek naar iemand die mij wil helpen met mn merrie die afgelopen december is overleden ( inlaten slapen). Ik heb de laatste tijd erg veel verdriet om haar en heb ergens het vermoeden dat ze mij iets probeert te vertellen..... Na haar dood heb ik nog wel dingen van haar door gekregen via iemand met die geweldige gave.... helaas spreek ik haar niet meer en ben op zoek naar iemand die mij wilt helpen. Kollie ( zo hete mn merrie) heeft gezegd dat ik goed voor me zelf moet zorgen, nu heb ik in de persoonlijke sfeer problemen en het gaat ff niet zo goed met mij.... zou dit in verband kunnen staan???

ALS IK HIER VERKEERD BEN, SORRY......
Weet niet waar ik anders moet zijn...........

Zou 1 van jullie mij willen helpen en weten jullie anders iemand voor mij? Ik heb al een eerdere reading gedaan bij Danea maar zij kan nu niet meer readingen aannemen omdat ze het zo druk heeft...............

al vast bedankt voor het lezen....

Edit: En een betaling is geen probleem! als ik maar iets te weten kom.......

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 13:08

tanjazaffira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 13:11

Sorry vergeten erbij te zetten...
Daar heb ik al een keer een reading laten doen, helaas heeft ze nu te veel aanvragen en kan mij dus niet op korte termijn helpen.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 14:38

Dit is niet echt de plek om deze vraag te stellen aangezien in dit topic alleen beginnende readers aan de gang zijn... Probeer het eens in het reading HK topic?

tanjazaffira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 14:47

Rock schreef:
Dit is niet echt de plek om deze vraag te stellen aangezien in dit topic alleen beginnende readers aan de gang zijn... Probeer het eens in het reading HK topic?

oke bedankt...........

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 15:00

Eh, ik ben nieuw hier Bloos. Ik kreeg alleen iets bij het 1e paard, een soort "gevoel", ben verder geen reader, maar wilde het graag eens proberen.

Ik denk dat dit paard al wat ouder is (in ieder geval geen jong dier meer) en veel heeft meegemaakt in het verleden, ik zie verborgen pijn in zijn ogen, geen extreme trauma's maar wel dingen die hij nu nog moeilijk vind.
Heeft dingen meegemaakt als milde buik of beenproblemen.

Maar ik zal wel gigantisch fout zitten XD

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 09:54

Spoiler:
Bij het eerste paard, kreeg ik een vreemd gevoel in mijn maag, een knop of hoe moet je dat noemen, ben er best van geschrokken, ter zelfde tijd voelde ik ook vreugd van de afgelopen tijden. Heb je dat paard nog maar, een paar jaar ? Nou voelt dat paard vrolijker dan wat ik eerst voelde, het paard was duidelijk aanwezig.

Ik probeer straks nog wel eens, ben best geschrokken, had het toch niet echt verwacht, het kan ook zijn dat er niet veel van klopt maar dit is wat ik voelde.

mememe

Re: Het Reading Experiment - Nieuwe foto's op blz 12.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 12:57

IKbenEllen schreef:
O.k., de vlekkie Haha!

Spoiler:
Staat bij mensen aan huis, in een wei met schuilstal. Er staan geen andere pony's bij.
Is van een meisje van een jaar of 8, 10. Is wel eens heel ondeugend, bokt ruiter er wel eens af. Hij is een ruin van ongeveer 12 jaar.
Als ruiter er af valt wordt ze bang, en moet een ouder meisje (15, 16) de pown weer in het gareel brengen. Dat gaat goed, hij doet het ook alleen uit joligheid, heeft het prima naar zijn zin bij zijn baasje.
Hij is wel eens ongerust over de toekomst, wat gebeurt er met me als ruiter te groot voor me wordt en een paard wil?
Veelzijdige pony, kan beetje dressuren, beetje springen en kan ook ingespannen worden. Wedstrijden vindt ie eng. Op de trailer gaat ie wel goed. Goed gezond, mankeert eigenlijk zelden iets.

Be nice, dit was mijn allereerste keer Haha!

Oké,, zal ook even reageren op jou. Haha!
Het is een merrie, een schuilstal heeft ze niet, ze staat zomers dag en nacht op de wei en winters 's nachts op stal. Dat met die ruiter klopt hellemaal. Ben nu 16.
Tsja ik weet niet hoe lang ze nog blijft, ze zou voor de winter weg.
Om privéredenen. Maar dat is niet zeker omdat haar baasje haar niet kwijt wil(meisje van 13 nu).
Ingespannen heeft ze nog nooit gestaan n wedstrijden is er in het verleden één keer gedaan .
Niet met mij in iedergeval.

Als iemand anders het nog proberen wil heel graag , wil zelfs wel een nieuwe foto van haar plaatsen. Die is nu kortgeleden genomen. Weet niet of dat helpt.

Hier eventueel een nieuwe foto:

Afbeelding

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 13:18

Hebben we nog nieuwe foto's nodig?
Heb namelijk nog wel één .
Ga er verder niks over zeggen.

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 13:21

je hebt nu al verteld dat je een foto zou willen insturen, dus dan kan het al niet meer Knipoog agz. we het dan nu weten.

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 13:23

Michelle_x schreef:
je hebt nu al verteld dat je een foto zou willen insturen, dus dan kan het al niet meer Knipoog agz. we het dan nu weten.

Owh jammer, maarja kan niet zomaar foto neerzetten toch?
Wil hem eventueel nog wel neerzetten, niemand weet er verder iets over toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 14:12

Doe dat maar niet Knipoog

Ik heb meer dan genoeg foto's voor nog een aantal rondes, maar omdat het topic langzaam dood lijkt te bloeden denk ik eigenlijk dat er nog maar één ronde komt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 14:16

Heb ik er overheen gelezen of heeft de 'eigenaar' van de foto van het meisje op pagina 18 zich nog niet gemeld? Ik ben daar namelijk nog wel erg benieuwd naar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 14:17

Ik heb haar wel een PB gestuurd... Zal eens kijken wanneer ze voor het laatst online was.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 19:32

Rock schreef:
Doe dat maar niet Knipoog

Ik heb meer dan genoeg foto's voor nog een aantal rondes, maar omdat het topic langzaam dood lijkt te bloeden denk ik eigenlijk dat er nog maar één ronde komt...

Ik denk dat het doodbloeden wel meevalt, maar de eigenaren van de foto's moeten wel reageren natuurlijk, anders heeft het ook geen zin om iets uit te proberen Lachen

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 06:55

Ik blijf erbij dat dit topic gewoon dicht moet, en er bij een nieuwe ronde een nieuw topic geopend moet worden. Dit topic word gewoon over het hoofd gezien omdat mensen het wss te vaak bij actieve berichten hebben gezien, en bij zichzelf denken mm zoveel pagina's dat zal wel een hk topic zijn.

Of hij komt te weinig in actieve berichten, omdat in die lijst zo achterlijk veel hk-topics staan Boos!

Anyway, een frisse start inn een nieuw topic zou alleen maar goed voor de klandizie zijn denk ik Knipoog

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 21:43

Van mij mogen er iig nieuwe foto's geplaatst worden.

En ik blijf erbij dat het wel fijn zou zijn van de eigenaar van de foto dat ik voor de moeite van het proberen te readen op zijn minst antwoord krijg of er iets van klopt Scheve mond

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 06:41

urielle, wss zijn er nog veel mensen met vakantie Knipoog

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 09:09

Volgens mij is de intresse gewoon weg. Van de week hebben we zelfs een record gehad met het aantal bokkers online. Heeft dus niets of weinig met vakantie te maken.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 09:45

Ik doel op de post van urielle.
Degene van die foto kan goed nog op vakantie zijn.

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 10:22

Ik zou er ook graag een nieuw topic van zien! Wil ook wel eens een rondje mee doen! Gewoon om te proberen wat er uitkomt. Overigens had ik bij die bruine voor mezelf wat dingen opgeschreven, maar zag dat er al een uitslag stond. Zaten best nog wat kloppende dingen bij.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 17:42

slimmerik schreef:
Volgens mij is de intresse gewoon weg. Van de week hebben we zelfs een record gehad met het aantal bokkers online. Heeft dus niets of weinig met vakantie te maken.

Er zijn ook geen foto's meer om te doen Slimmerik, dus wat moet men dan nog posten hier? Lachen