Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
WildWings schreef:Het paard van foto 1 lukt me nog steeds niet echt, probeer ik van de week nog wel, ik kom er gewoon niet verder mee maar misschien is het ook genoeg zo.
De bonte pony van 2 ging echt heel soepel eigenlijk, heel gemakkelijk, weet niet of wel klopt want bij de anderen kost het me steeds veel meer moeite, maar ik krijg ook echt best veel hier:Spoiler:
Deze leuke bonte dame kan best ondeugend zijn, dat krijg ik meteen door. Echt een lolbroek wel, houdt best van wat rellen en druk doen. Lekker showen zit er ook wel in, dat vind ze leuk om af en toe te doen als ze lekker mag uitrazen. Het liefst doet ze dat los, maar aan een touwtje vind ze het ook erg leuk. Ik denk zelf dat ze daarmee dus gewoon longeren bedoeld, of aan het halster wandelen? Het is in ieder geval een pittige dame af en toe hoor. Ze is dan ook nog niet echt oud, maar ook niet piepjong overigens, ik denk rond de 10 jaar? Ze vind baasje een leuke persoon maar heeft het ook veel over een verzorgster die ze erg leuk vindt en waar ze dan veel mee omgaat. Ze kan als ze aan iemand gehecht raakt dat echt duidelijk laten merken, bijvoorbeeld door te begroeten als ze diegene ziet of lekker te knuffelen. Wat dat is ze ook wel, een echte knuffel. Ze is gelukkig met haar leventje zoals het is, alleen mist ze eigenlijk wel een maatje. Heeft ze een weidemaatje of staat ze alleen? Volgens mij alleen omdat ze wel een beetje een andere pony mist waarmee ze samen lekker kan dollen. Gelukkig kan ze met mensen ook heel goed dollen hoor, aan dat touwtje (zo noemt ze het dus echt) en leuk op het gras. Alleen rijden vind ze niet altijd even leuk, dan is ze misschien soms ook wel wat ‘vervelend’? Dat komt ook omdat ze af en toe, sorry als het onaardig klinkt maar zo krijg ik het door, wat last van haar mond krijgt door het ‘trekken’. Ik weet niet of de baas of de verzorgster dat doet onder het rijden, misschien heeft ze wel gewoon een gevoelige mond. Verder heeft ze wel wat jeuk af en toe, schuurt ze ofzo? Ze heeft ‘t over erge jeuk die gelukkig wel al sinds een tijd over is, dat vind ze wel fijn, maar ze heeft het wel heel erg gehad zegt ze. Ze denkt dat baasje haar goed geholpen heeft van de jeuk af te komen en daar wilt ze nog voor bedanken.
Rock schreef:Dit is niet echt de plek om deze vraag te stellen aangezien in dit topic alleen beginnende readers aan de gang zijn... Probeer het eens in het reading HK topic?
. Ik kreeg alleen iets bij het 1e paard, een soort "gevoel", ben verder geen reader, maar wilde het graag eens proberen.IKbenEllen schreef:O.k., de vlekkie
Spoiler:
Staat bij mensen aan huis, in een wei met schuilstal. Er staan geen andere pony's bij.
Is van een meisje van een jaar of 8, 10. Is wel eens heel ondeugend, bokt ruiter er wel eens af. Hij is een ruin van ongeveer 12 jaar.
Als ruiter er af valt wordt ze bang, en moet een ouder meisje (15, 16) de pown weer in het gareel brengen. Dat gaat goed, hij doet het ook alleen uit joligheid, heeft het prima naar zijn zin bij zijn baasje.
Hij is wel eens ongerust over de toekomst, wat gebeurt er met me als ruiter te groot voor me wordt en een paard wil?
Veelzijdige pony, kan beetje dressuren, beetje springen en kan ook ingespannen worden. Wedstrijden vindt ie eng. Op de trailer gaat ie wel goed. Goed gezond, mankeert eigenlijk zelden iets.
Be nice, dit was mijn allereerste keer
agz. we het dan nu weten. Michelle_x schreef:je hebt nu al verteld dat je een foto zou willen insturen, dus dan kan het al niet meeragz. we het dan nu weten.

Rock schreef:Doe dat maar niet
Ik heb meer dan genoeg foto's voor nog een aantal rondes, maar omdat het topic langzaam dood lijkt te bloeden denk ik eigenlijk dat er nog maar één ronde komt...

slimmerik schreef:Volgens mij is de intresse gewoon weg. Van de week hebben we zelfs een record gehad met het aantal bokkers online. Heeft dus niets of weinig met vakantie te maken.