Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jori_X schreef:En als ik nee zou zeggen zouden mn ouders er wel een strikje om doen.
maar ik zou d'r idd ook zelf een strik omheen binden..
). Ik heb m'n paardje nog geen twee weken dus dat is ook weer wat anders dan dat je 'm al jaren hebt. Hoe langer ik 'm zou hebben, des te sneller ik nee zou zeggen.
shanou schreef:Ik doe er een strik om en kom haar zelf brengen!!!
kikkygirl13 schreef:ik heb weldegelijk een grote band met m'n paard en ik vind m echt tof. Ik zal het er ook zeker erg moeilijk mee hebben als ik hem verkoop maar ik zie het niet zitten om 10 jaar met hetzelfde paard te zitten. Ik verkoop hem dan liever aan iemand die nog ambities heeft en miss ook van onderafaan met een paard wil beginnen maar wil leren van haar paard oid. Weet niet hoe ik het uit moet leggen. Maar ik koop idd m'n paard wel op wedstrijdgerichte manier. Ik zou wel willen weten wat er met hem gebeurd, ben in dat opzicht ook niet gevoelloos![]()

marieminime schreef:met dat nieuwe uitdaging kwa rijden enzo en dat je niet hoger op komt vind ik net klinken of het alleen maar om het rijden gaat
Als je het heel zwart-wit bekijkt kan je wel zeggen dat ik mij paarden heb voor de sport.Charlottte schreef:dus zelfs al zou er iemand komen en die bied op je paard 100 000 ( stel, kan altijd) laten jullie heb op stal staan?
Charaz schreef:Charlottte schreef:dus zelfs al zou er iemand komen en die bied op je paard 100 000 ( stel, kan altijd) laten jullie heb op stal staan?
Ja, zeker weten.