foto's van flame van vandaag, ben geweest...

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Poohbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 17:06

Hoe groot is de kans dat ze beter wordt waar ze nu staat??

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 17:07

Naomi schreef:
ik denk dat jij het verhaal ook opnieuw mag lezen, ik werk al maanden hoor!
ik ga ook naar flame , maar ik mag niet alleen helemaal daarheen in de trein..
wat denken jullie dan wat er gebeurd als ik flame terug geef, ik ken mn ex beter dan jullie en ik kan het wel raden..
en hoe kan ik een ziek paard terug geven, die neemt ie niet aan
en hoe vaak moet ik zeggen dat als flame beter is dat ze dan terug gaat naar mn ex, omdat ik dan geen geld heb voor haar onderhoud en rechtzaak?
als dat duidelijk is, vraag het niet 100 keer!!!
dus voor de mensne die het nog niet begrijpen wat er gaat gebeuren: FLAME GAAT TERUG ALS ZE IIG KAN LOPEN EN NIET MEER ZO ZIEK IS!!

Dus... ze moet weg daar waar ze nu staat, daar zal ze niet dikker worden en niet echt beter als ik al jouw verhalen mag geloven.

En ja, je werkt op bepaalde dagen, maar gezien school je niets meer doet kan je meer uren werken zodat je meer geld hebt. En je kan best naar Flame, thuis doet je toch niets meer schreef je net? Of krabbel je nu al terug?

En als je ex Flame niet zo terugneemt, dan is het zijn fout. Ik bedoel, ga je alle onkosten betalen terwijl je haar toch niet kan en mag houden?

Maak toch eens een keuze en probeer niet alle raad weg te slaan, dat schiet geen f*ck op!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 17:07

Maar ze wordt niet vanzelf beter.
Geef je ex dan de keus: of nu terugnemen en dan moet hij er ook zelf voor zorgen (maar dat wil hij niet omdat ze ziek is schrijf je) of hij laat jou er mee verdergaan zodat je haar een plaatsje bij Donja kunt geven en haar kunt opknappen.
Ik snap ook dat je nog maar 16 bent en niet alles op eigen houtje kunt doen, maar als je echt niks voor dat arme beestje kan doen, schakel dan de dierenbescherming in, dan zorgen die er wel voor dat ze een goed plekje krijgt.

vinniefun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 17:13

Er is een boel begrip voor je boosheid, dat heb je hoop ik inmiddels wel door. Er zijn een boel mensen die jou hun sympatie gunnen omdat zij zelf vroeger iets dergelijks hebben meegemaakt. Ik hoop dat je daar van kan profiteren want dat mag... dat je niet alleen verbitterd raakt.
Ook adviezen als dat je Flame moet laten gaan zijn niet als een aanval bedoeld.
Stel je jezelf eens voor over 20 jaar.... als Flame er al niet meer is. Heb je dan alleen een verbeten strijd gevoerd en daar triomf in gevonden? Er zijn een boel paarden op deze wereld maar er zijn er maar weinig waar je een goede band mee krijgt. Als Flame dat is kan ik me voorstellen dat je er alles voor over WIL hebben maar KAN je er alles voor over hebben, heb je dan niet straks spijt.
Ik kan alleen zeggen dat een mens er flinker/sterker van kan worden maar het hoeft niet per se zo te zijn.....

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-02 17:13

mn ex wil geen ziek paard terug, alleen als ze beter is, want dan kan hij haar verkopen, zegt ie zelf tegen me..
ow ja en ik ben nog steeds leerplichtig, dus moet wel naar school, ik werk op don, vrijdag en zaterdag, ga ik meer werken dan krijgen mn ouders geen kinderbijslag meer..
ik werk op don van 5 uur tot half 9, op vrijdag van 3 uur tot half 10, en zaterdag van 8 of 10 uur tot 5 of 6 uur..
meer kan het niet..
ik kan flame pas terug geven als ze beter is en idd ik betaal voor jan L*L, eigenlijk voor mn ex, maar het moet maar..

Poohbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 17:14

Je ex wil haar dus NIET terug, maar zegt wel dat het zijn paard is Verward Wie heeft nou die papieren liggen, want daar snap ik geen fluit meer van??
Verder zeg dat thuis toch al klote is nu....laat Donja dan Flame ophalen, zodat ze in ieder geval veilig staat. Als Flame het nu echt zo slecht heeft waar ze nu staat, wat denk je dat er dan dalijk nog van Flame over is??

Als je ex nu Flame niet accepteerd omdat ze ziek is, denk je dan dat hij straks wel zegt, geef maar terug?? Dan verzind hij misschien weer wat anders waardoor jij op blijft draaien voor de kosten.

Hoe staat het eigenlijk met de rechtszaak??

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-02 17:20

rechtzaak kan niet komen, omdat DA kosten moet betalen, er blijft niet zo veel over voor een rechtzaak..
ik moet ook betalen als ik de rechtzaak wil aan gaan..
mijn advocaat zegt, eerst flame en dan verder kijken, niet alles kan tegelijk..
mn ex heeft in de maanden dat dit bezig is maar 2 keer wat laten horen via een advocaat, als hij flame terug wil, had hij ook allang meer gedaan..
ik geef toe dat dit verhaal te lang duurt, maar mn moeder luisterd naar mn advocaat en die zegt laat alles maar gaan totdat er wat gebeurd, of totdat je weer wat hoort van je ex..
daar luisterd mn moeder naar..
ik doe mn best om haar over te halen, maar iedereen wordt hier helemaal gek van dat paar.
ik heb ook nog broers en het kan hun helemaal niks schelen hoor, als ze maar niks erover horen

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 17:57

Nu begint er toch wel aardig wat tegenstrijdigheid door te klinken in je verhaal.
Hij wil haar niet ziek terug en je wil haar niet teruggeven omdat er dan iets vreselijks met haar gaat gebeuren.
Je wil haar echter wel teruggeven als ze beter is. Is ze dan opeens wel goed af bij hem?
Bij de mensen waar ze staat is ze ziek geworden en gaat het steeds slechter met haar.
Je wil haar daar echter niet weghalen tot ze beter is, kan je lang wachten denk ik.
Je schrijft de ene keer dat je alles voor haar over hebt, ook ruzie met je ouders en de andere keer schrijf je weer dat je niets kan doen zonder je ouders.

Kortom: of we nu het een of het ander bedenken als oplossing, het maakt niet uit want er is altijd wel iets te bedenken waarom dat geen goede oplossing zou zijn.

Hoeveel begrip ik ook heb voor jouw vertwijfeling en jouw situatie, dit kan zo niet langer. Je zal nu een keuze moeten maken want anders is er straks geen Flame meer om je druk over te maken en zelf ga je hier ook aan onderdoor.

Zoals ik het zie heb je twee optie's: of je regelt met Donja dat ze daar naartoe gaat, zorgt dat ze met Donja's hulp opknapt en probeert via de advocaat met je ex af te spreken dat ze daarna verkocht wordt waarbij hij de opbrengst krijgt na aftrek van gemaakte kosten.

Of je laat haar nu ziek naar je ex teruggaan.

In beide gevallen zal je moeten uithuilen en opnieuw beginnen. Maar dan kan je tenminste verder met je leven en je school want nu kan die school je misschien niet veel schelen maar als je straks een of ander rotbaantje hebt omdat je geen opleiding hebt krijg je spijt als haren op je hoofd. Zorg dat je schoolresultaten verbeteren en zoek een leuke opleiding zodat je straks een paardje kan kopen wat echt helemaal van jezelf is. Flame zal dan een verdrietige herinnering zijn maar er zijn ook mensen genoeg die een paard op een andere manier zijn verloren en daar af en toe nog met verdriet om het gemis aan terugdenken.

Trek nog een keer je schouders recht voor jezelf en Flame, jullie verdienen allebei beter.