Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Michelle_x schreef:Hmm.. Nog nooit echt 'erg' van een paard gevallen, rijd dan ook zélden (ben erg bang aangelegd)
Wel eens een jong paard tegen me opgeknált in de bak, ook niet echt aan te raden.. kreeg mijn elleboog in mij zij, maar verder niets dan wat pijn aan mijn zij.
. Ik wilde in draf, toen gebruikte ik dat zweepje, waardoor hij in (ren)galop ging. Nou er was dus ook een meisje in de binnenbak aan het rijden, met iemand die ernaast liep. Die bleef gewoon op de hoefslag! En ik was in galop. Soms kon ik er maar net langs. Ik galoppeerde steeds voltes en toen viel ik er een keer af
xannemijn schreef:Michelle_x schreef:Hmm.. Nog nooit echt 'erg' van een paard gevallen, rijd dan ook zélden (ben erg bang aangelegd)
Wel eens een jong paard tegen me opgeknált in de bak, ook niet echt aan te raden.. kreeg mijn elleboog in mij zij, maar verder niets dan wat pijn aan mijn zij.
Dat is atijd gemeen van die jongen paarden! je kan je er eigen lelijk aan bezeren!
Procent schreef:Ik zat eens een keer op een pony. En Die draaide zich snel om en ben op mijn arm gevallen. Ik had een gebroken daardoor gekregen.
Mistie"
[quote="xannemijn schreef:[quote="Michelle_x"
Hmm.. Nog nooit echt 'erg' van een paard gevallen, rijd dan ook zélden (ben erg bang aangelegd)
ik vat hetniet

Wel standaard een cap op!!

Ik eerst over de hindernis of anders het paard eerst maar samen kwamen we er met moeite over heen
. Tja een kwestie van balans
Dat heeft me 2 keer een hersenschudding bezorgd, en een keer gekneusde ribben.
. Ze schrok van mensen die langsliepen, galopeerde er in paniek vandoor in de bak, ze moest draaien voor het hekwerk ik val er af, zie haar buik, en in een fractie van een tel zie ik haar rechter achterhoef recht op mijn gezicht afkomen. Ik kon nog net mijn hoofd wegdraaien en voelde zo de hoef vlak achter mijn cap het zand raken.
Flinke hersenschudding en striemen op mijn benen. Stalhouder gebeld 'euhm, vang jij mijn pony op?' maar hij stond halverwege ergens te grazen (uiteraard) en bewoners van dat huis hadden hem gepakt en wisten wel wie ik was en waar die pony hoorde. Ik kwam van de ene kant gestrompeld, stalhouder van de andere kant gefietst. Kreeg onderweg nog een lift aangeboden door een auto die zei dat ze mijn pony hadden gevonden, maar ik dacht echt dat het een valstrik was en bleef stug lopen. Toen weer op mijn pony, naar stal gereden, agezadeld, naar huis gefietst en daar ging ik pas knock out
Kwam lijkwit binnen en mijn moeder echt 'wat is er met jou!' heb nog wat gestameld, maar kwam geen zinnig woord uit