Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Barmat schreef:Ik deed er een strik omheen en ze mochten hem komen halen hoor
promptertje schreef:Wat me opvalt, is dat heel veel mensen zeggen: dan koop ik wel een ander paard. Ja, dat kan. Maar dat "andere paard" is niet hetzelfde als mijn huidige paard - ander karakter, andere aanleg. Juist de paarden die ik nú heb, zijn er omdat ze zo uniek zijn, omdat ik gek op ze ben, omdat ze bij mij horen. Dat kan met geld niet terug gekocht worden.
mirgino schreef:het gaat hier toch om jouw mening?
waarom word er dan veroordelend geschreven over diegene [ ik ook] die wel voor het geld zouden kiezen?
respecteer dat gewooniedereen is anders en denkt anders.
wees blij dat jij [ niemand in het bijzonder] tevreden bent en niet beter wil [ makkelijker]leven.
en ik heb in mijn leven al erg veel paarden/pony`s gehad en je gaat echt wel weer opnieuw houden van een ander paard
er zijn er veel overleden en daar is toch echt weer een ander voor terug gekomen.![]()
en ik weet zeker dat er ook andere mensen goed voor hun paard zijn,ik ben niet egoistisch om te denken dat alleen IK goed voor mijn dier zo zijn,iedereen is goed voor zijn paard [ tenminste in dit topic!]
dus laat ons onze eigen mening hebben zonder daarvoor veroordeelt te worden
mirgino schreef:@Nadya
ik heb het juist NIET tegen iemand persoonlijk
![]()
en diegene die zich aangesproken voelen![]()
ik geef de mijne nl gelijk mee![]()
er komt wel een ander paard waar ik weer veel van ga houden![]()
het is dus niet dat ik niet van deze pony hou, maar ik heb een andere kijk op de voordelen van 1 miljoen dan anderen die liever hun paard houden
en dat is MIJN mening,en daar wil ik geen onnodig commentaar op hebben![]()
nogmaals mijn paardje is extra luxe die we kunnen permiteren,en met 1 miljoen zouden we allemaal in ons gezin meer luxer leven kunnen hebben
ik gun nl mijn man en kind ook meer luxe![]()
en met 1 miljoen kan mijn man stoppen met werkenis wel zo gezellig
![]()
ik zie alleen maar voordelen![]()
en ik kijk niemand erop aan die dat niet wil
pubelia schreef:Je doet je kind toch ook niet voor geld weg...
xx_elise schreef:iemand die een miljoen over heeft voor mijn paard zal dan ook een hele goede baas worden dus ik zou toch wel ff goed erover na gaan denken over k dr wel zou houden..
astridastrid schreef:Reken maar. Ik doe er zelfs een strik omheen
. Zelfs wel voor minder, ook...
Nadya schreef:Kun je eens vertellen wat iemand met een miljoen een paard meer te bieden heeft dan bijvoorbeeld iemand als ik?