Kippesoep schreef:Misschien heb ik het hélemaal fout hoor, maar mijn eerste gedachte was:
Boer is overleden en zijn geest zwerft nog op stal rond. De meiden merken dat dus en iemand anders krijgt dat via via mee.
Diegene(n) besluit(en) om die meiden de stuipen op het lijf te jagen en de hele zooi wordt met bloed besmeurt. Achteraf wordt er een mailtje gestuurd om het extra 'echt' en eng te laten lijken.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat mensen zoiets zouden doen maar goed...
Wat ik ook erg vreemd vind is hoe diegene die zo ver weg woont en jou helemaal niet kent aan je e-mail komt. Wanneer diegene het via bokt heeft, dan heeft die persoon dus het verhaal hier ook al kunnen lezen.
Ik hoop dat je er snel achter komt wie of wat dit veroorzaakt heeft en dat het nooit weer gebeurt!
Zijn jullie er eigenlijk al achter wat voor bloed het is?
Een andere mogelijkheid is misschien nog: dat iemand geprobeerd heeft de paarden wat te doen en daarbij een flinke trap heeft gehad. Maar dan lijkt het me erg vreemd dat hij/zij daarna nog drie andere stallen in gaat. Dus dat zal wel niet.
In ieder geval veel succes met het oplossen en veel sterkte, hoop dat je de schrik snel te boven bent.
je eerste voorstel is inderdaad ook wel iets wat ik dacht, vooral omdat een vreemde jou e-mail adres had..
het zou ook niet iets zijn wat in mijn hoofd op komt maar goed er zijn rare mensen op deze wereld laten we t daar over eens zijn.
ik hoop in ieder geval dat er snel duidelijkheid komt.
ben wel benieuwd..

en in dat onaardse geloof ik niet zo