Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
magriet schreef:Pff slimmerkik en Kafue hebben jullie eindelijk maatjes gevonden om mensen zwart te maken.
Erg zielig om dat anoniem te doen. Als je dat wil doen wees dan ook zo sterk om je bekend te maken
Citaat:Mensen zwart maken smaad en laster, is strafbaar.
En namen openbaarmaken op een forum is tegen de regels hier.
Wie van de mensen van Bokt laat dit eigenlijk doorgaan, die is eigenlijk ook strafbaar.
Joki schreef:Nu wil de PvdD deze opkopen en dan met behulp van Stichting Horses Care Good herplaatsen.
Joki schreef:De stichting is inderdaad heel breed qua doelomschrijving. Op het moment gaat het geld dat besteed wordt aan paardentherapie naar de kinderen van Stichting de Bleskolk die eens per week komen rijden.
mail van “Karakter" schreef:Geachte mevrouw
Hartelijk dank voor uw mailbericht. Wij hebben inmiddels de berichten op de door u gezonden link gelezen. Inderdaad heten we sinds medio dit jaar officieel Karakter kinder- en jeugdpsychiatrie. Wij zijn niet bekend met Stal Duin en Daal, noch met Stichting Horses Care Good.
Ik heb uw bericht neergelegd bij onze Raad van Bestuur die zich hierover zal buigen.
Nogmaal hartelijk dank dat u zo alert bent geweest om dit naar ons door te sturen.
Met vriendelijke groet,
I.S. (Ingrid) Huijser
Secretaresse/Redactiemedewerker
Kwaliteit, Innovatie en Communicatie
Karakter
Horalaan 5
Postbus 68
6710 B Ede
t. 0318-676776
f. 0318-676612
i.huijser @karakter.com
www.karakter.com
Joki schreef:Dan zal ik zeggen waarom die persoon niks meer mag zeggen; ze zijn door de rechter veroordeeld wegens smaad en laster. De rechter heeft hun vordering wegens mishandeling van paarden geheel ongegrond verklaard. Deze rechtzaak is al afgedaan en door stal Duin en Daal gewonnen.
Professor schreef:Stichting Horses Care Good, heeft niets met de stal Duin & Daal te doen, de Stichting benut alleen de accomodatie.
Professor schreef:In Europa bv Duitsland en Belgie kent men deze therapie al, en wordt erkend door de overheid.
In Nederland is hier geen opvang voor via paardentherapie, niet zo als gehandicapten enz.
Daarom is de Stichting opgericht, om dit in Nederland bespreekbaar te maken, zodat net zo als Gehandicapten rijden het erkend te krijgen.
Zodat er met vrijwilligers deze groep van mensen over het gehele land geholpen kan worden.
De misbruikte mede mensen weer de teugel in eigen handen te geven.
Cars schreef:Equitherapie word heus al toegepast bij kinderen...is niet nieuws wat nog "getest c/q geheimzinning" over moet worden gedaan is zelf een heuse opleiding voor
Vorige eigenaar van mij shet gebruikte haar rijpaarden er al voor(en ja zij staat bij de gecertificeerde equitherapeuten op deze site)
http://www.equitherapie.org/s2e.php?content_id=1
Professor schreef:Zou graag zien dat u zich bij de waarheid houdt.
Heb al geschreven dat Joki niets met de Stichting te maken heeft, of gehadt heeft.
Joki schreef:Inderdaad ik sta niet in directe link tot de stichting, heb geen arbeidscontract of bestuursfunctie en ben wel juridisch adviseur op vrijwillige basis.
Karl66 schreef:Hmmm, nu lees ik dat hij paarden tot het S-niveau heeft opgeleid, in andere topics heeft hij het altijd over GP-paarden
Karl66 schreef:Dan huur ik Joki in