[GZ]hulp voor de geredde friese paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cheveyo

Re: [GZ]hulp voor de geredde friese paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 16:02

dat hopen we al vanaf pagina 1 Knipoog

devon04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 16:05

wij kunnen er tijdelijk (of langer) wel eentje opvangen.
ik kan ze ook nog beleren alks dat moet!!!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 16:07

lees eens verder dan post 1 Devon04 Knipoog

devon04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 16:10

sorry had ik idd moeten doen
was iets te laat mee

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 16:13

magriet schreef:
Pff slimmerkik en Kafue hebben jullie eindelijk maatjes gevonden om mensen zwart te maken.
Erg zielig om dat anoniem te doen. Als je dat wil doen wees dan ook zo sterk om je bekend te maken

WAAR SLAAT DAT NU WEER OP?????
Als je wilt weten wie ik ben kun je me zo opvragen bij de Kamer van Koophandel !!!!! Haha!
Mailen mag ook hoor dat is iets sneller en goedkoper.
Verder mag je je domme insinuaties wel voor je houden, ik maak hier namelijk niemand zwart.
Ik plaats alleen informatie, maar als je GOED had gelezen stonden daar geen namen bij. Niet voordat die overigens door andere al geplaats zijn. En als je nog tijd hebt om alles nog BETER te lezen had je gezien dat ik de andere bokkers gewezen heb op het niet plaatsen van namen!!!!

En bovendien heb ik hier niemand gevonden we hebben alleen informatie opgezocht en geplaatst. Aan de stichting Horses Care Good om dat te weerleggen.
En heel makkelijk kunnen ze de waarheid plaatsen, dan is het toch klaar of niet?
Dit is hele slechte reclame voor de stichting die je in een beginfase neit echt kunt gebruiken.

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 16:35

OK dan! OK dan! Bravo bravo wat een hoop informatie weer zeg. Of is dit de waarheid niet???

In ieder geval wordt het nu wel heel wazig verhaal. De stichting moet met de billen bloot.
Beantwoord de vragen want nogmaals het doel is geweldig de toegeleverde informatie van uw zijde wazig inkompleet, en niet altijd correct.
Dat bokt dit uitzoekt is alleen maar lovenswaardig aan de opstartfase van de stichting. U kunt nu de oneffenheden nog wegslijpen zodat in ieder geval de kinderen en de paarden er niet de dupe van worden.

Wow een morgen lessen en dan al weer zon een vooruitgang, ja ja ook van het paard maar ook hier.
Beniewd wat hier uitkomt.
Goed zo slimmerik, heeft het FNRS al gereageerd

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 17:31

Zo, stal duin en daal en stisching horses care good proberen vriendjes van hun hier op bokt te vinden om hun hier te verdedigen???? Leuk, gaan we moddergoeien met wie er nou aan vriendjes politiek doet. Pot verwijt de ketel......

Van smaat en of laster is alleen sprake als het gaat om leugens en andere onwaarheden om een of meerdere personen zwart te maken. In de ene vorm (smaat of laster, dat weet ik niet meer uit mijn hoofd) wordt het openlijk gedaan en in de andere vorm achter de rug om van.

Gezien wij tot nu toe met feiten boven tafel zijn gekomen en die ook publiekelijk hebben gemaakt is hier geen sprake van smaad of laster.

En voor de naivelingen onder ons: OPEN TOCH DE OGEN EENS!!!

zo, dat lucht op :Y

miekemuys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 18:49

Citaat:
Mensen zwart maken smaad en laster, is strafbaar.
En namen openbaarmaken op een forum is tegen de regels hier.

Wie van de mensen van Bokt laat dit eigenlijk doorgaan, die is eigenlijk ook strafbaar.

geld en spullen aftroggelen onder valse voorwenselen ook Haha!

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 19:33

Ik denk dat er al genoeg gezegt en geschreven is.
De een zegt wat en de ander zoekt de informatie uit.#Dat heeft niets met laster of smaad te maken.
Echter namen noemen is neit helemaal netjes.
Laat iedereen nu maar zijn ding verder doen.
Als de tijd rijp is voor de waarheid zal die heus naar buiten komen daar ben ik van overtuigd.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 21:59

Joki schreef:
Nu wil de PvdD deze opkopen en dan met behulp van Stichting Horses Care Good herplaatsen.

Niet waar dus. Volgens een mail van de PvdD heeft de partij nooit de stichting gevraagd om te helpen.

Joki schreef:
De stichting is inderdaad heel breed qua doelomschrijving. Op het moment gaat het geld dat besteed wordt aan paardentherapie naar de kinderen van Stichting de Bleskolk die eens per week komen rijden.

Volgens een mail van die stichting heeft Stichting “de Bleskolk” nu “Karakter” geheten niets met Stichting Horses Care Good en/of Stal Duin en Daal te maken:

mail van “Karakter" schreef:
Geachte mevrouw
Hartelijk dank voor uw mailbericht. Wij hebben inmiddels de berichten op de door u gezonden link gelezen. Inderdaad heten we sinds medio dit jaar officieel Karakter kinder- en jeugdpsychiatrie. Wij zijn niet bekend met Stal Duin en Daal, noch met Stichting Horses Care Good.

Ik heb uw bericht neergelegd bij onze Raad van Bestuur die zich hierover zal buigen.

Nogmaal hartelijk dank dat u zo alert bent geweest om dit naar ons door te sturen.

Met vriendelijke groet,

I.S. (Ingrid) Huijser
Secretaresse/Redactiemedewerker
Kwaliteit, Innovatie en Communicatie

Karakter
Horalaan 5
Postbus 68
6710 B Ede
t. 0318-676776
f. 0318-676612
i.huijser @karakter.com
www.karakter.com

Joki schreef:
Dan zal ik zeggen waarom die persoon niks meer mag zeggen; ze zijn door de rechter veroordeeld wegens smaad en laster. De rechter heeft hun vordering wegens mishandeling van paarden geheel ongegrond verklaard. Deze rechtzaak is al afgedaan en door stal Duin en Daal gewonnen.

Is dus echt niet waar……..

Professor schreef:
Stichting Horses Care Good, heeft niets met de stal Duin & Daal te doen, de Stichting benut alleen de accomodatie.

Is dus niet waar. De eigenaresse van de stal zit ook in het bestuur van de Stichting. De stal wordt door zeker 9 ex-pensiongasten beschuldigd van mishandeling. Hun paarden hebben ze er inmiddels weggehaald. Zwaar vermagerd en getraumatiseerd. Als ze herrie maken tijdens het voeren krijgen ze niets te eten. Ook zijn de paarden er doodsbang geworden van de zweep. De stal is door de FNRS afgestoten en er is uitstel van betaling aangevraagd.

Professor schreef:
In Europa bv Duitsland en Belgie kent men deze therapie al, en wordt erkend door de overheid.
In Nederland is hier geen opvang voor via paardentherapie, niet zo als gehandicapten enz.
Daarom is de Stichting opgericht, om dit in Nederland bespreekbaar te maken, zodat net zo als Gehandicapten rijden het erkend te krijgen.
Zodat er met vrijwilligers deze groep van mensen over het gehele land geholpen kan worden.
De misbruikte mede mensen weer de teugel in eigen handen te geven.

Nou Professor leg dit dan maar eens uit:

Cars schreef:
Equitherapie word heus al toegepast bij kinderen...is niet nieuws wat nog "getest c/q geheimzinning" over moet worden gedaan is zelf een heuse opleiding voor
Vorige eigenaar van mij shet gebruikte haar rijpaarden er al voor(en ja zij staat bij de gecertificeerde equitherapeuten op deze site)

http://www.equitherapie.org/s2e.php?content_id=1

Professor schreef:
Zou graag zien dat u zich bij de waarheid houdt.
Heb al geschreven dat Joki niets met de Stichting te maken heeft, of gehadt heeft.

Tja:

Joki schreef:
Inderdaad ik sta niet in directe link tot de stichting, heb geen arbeidscontract of bestuursfunctie en ben wel juridisch adviseur op vrijwillige basis.

Karl66 schreef:
Hmmm, nu lees ik dat hij paarden tot het S-niveau heeft opgeleid, in andere topics heeft hij het altijd over GP-paarden

Aha…

Ik weet niet hoe de stichting dit allemaal nog kan rechtzetten……. Ik raad het ze wel aan want ik heb zo’n vermoeden dat “Karakter” het hier niet bij laat zitten.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 08-12-06 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:00

edit: dubbelpost Bloos

Afbeelding

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:34

Ik kan me zo langzamerhand niet meer voorstellen dat de stichting voor alle vaagheden en onduidelijkheden een zinnige verklaring kan verzinnen. Er zijn gewoon teveel van elkaar losstaande zaken die om het netjes te zeggen niet helemaal kloppen.

Ik geloof zeker wel dat mensen zoals Yoki en Bouwina en zelfs Professor met de juiste intenties deze stichting steunen, maar ik vraag me ondertussen wel af of ze zich nog steeds niet achter de oren krabben nu ze dit allemaal lezen. Als ik hun was zou ik snel afstand nemen van zo'n stichting en hun energie in minder malafide hulpacties steken.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:45

Weet je waar ik mij het nog allemeeste over verbaas?? Dat Stichting Bleskolk? Karakter niet bekend is met deze stichting..Dat is smaad toch? Vraag me af wie die kinderen danz ijn die dara komen rijden, of komen er helemaal geen kinderen rijden?!
Een ding weet k wel, dat ik er totaal geen frutsel meer van snap en erg benieuwd ben naar de verklaringen achter de schermen onderling..of jij Professor hiervan af hebt geweten, of medeplichtig bent? Rechtbreien van dit verhaal na de mail die Slimmerik toont is gewoonweg onmogelijk meer, géén verklaring kan die meer rechttrekken imo..

edit: Karl, het is niet Yoki, maar Joki, geloof me, een erg groot verschil hier op bokt Lachen

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 23:36

Oeps, even te snel een naam uit mijn hoofd getypt en het is niet meer te veranderen, Joki bedoel ik dus Bloos

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:29

Pas maar op karll straks wordt je door de verkeerde aangeklaagt wegens smaad en laster.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:29

Dan huur ik Joki in Haha!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:31

Karl66 schreef:
Dan huur ik Joki in Haha!

Yep.... de beste verdediging is de aanval.... Clown Pling

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:33

Kijk maar naar de Professor Bloos

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:39

De professor is vast erg druk momenteel, maar daar krijgen we vast iets heel moois voor terug Knipoog

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:42

Yeah: smaad, laster, smaad, laster, smaad ennuh laster

En het is een zéééér geheim project.... Duivel

Afbeelding

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:45

Die is een post over Karakter aan het voorbereiden, namelijk dat we hun niet moeten geloven omdat ze helemaal geen banden met de HCG hebben Bloos

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:48

Nee, ik denk dat ze zich rotgeschrokken zijn...... Brengen nu alles in veiligheid....

*ziet in gedachte professor met al zijn "Urkundes" de kelder invluchten*

Afbeelding

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:49

Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! jullie zijn op dreef. Vertel vertel nog eens wat meer.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:50

Werken ze nu samen met stichting de Kelder Verward

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:52

Jawohl wir Deutscher haber alles im Keller