GeartsjeS schreef:Iedereen hoort het maar van één kant. Ik denk dat dit een heel opgeblazen iets is. Het had niet mogen gebeuren, maar om het leger er bij te halen... Ze hebben toch niet eel kunnnen doen.
Het is waarschijnlijk een inschattingsfout van die man geweest en hij zal zijn paarden echt niet super verwaarlozen anders was hij allang zijn paarden kwijt. Zo streng zijn te nu nou ook wel weer, (voorbeelden genoeg te noemen, maar nu even neit doen, is gelijk het topic vol)
Hoevaak gebeurt zoiets wel niet? Oeps, vergeten en ja dat ik fout geweest, maar om dan te zeggen dat hij zijn paarden verwaarloosd.
Je weet niet wat er precies gebeurt is, ik ook niet dus ik zal niet zeggen dat dit goed is, maar vinden jullie dit niet allemaal een beetje ver gaan?
Blij zijn dat het hierbij is gebleven en dat niet alle paarden zijn ongekomen. Ze zullen nu echt wel en goed plekje binnen krijgen (eigenaar was net op tv) Mensen moeten niet gelijk aannemen wat de media zegt. Veel wordt verdraaid om het 'mooier' te laten lijken. en dat kan verkeerd uitpakken voor de ander.
Niet denken dat ik het wil goedpraten maar mensen moeten ook even verder kijken dan hun neus lang is.
Maar ben wel heeel blij dat de paarden nu oké zijn en er zaten toch mooie bij! had ik ook wel één van willen hebben
Ik woon heeldicht bij deze man!
En ik ben er vaak genoeg on de stallen gewest
Het is gewoon te vies voor woorden om te zeggen hoe het er daar aan toe gaat!
En dan kan je wel zeggen dan was der wel wat aan gedaan nou nee dus
Je kan bellen wat je wilt
Deze man gaat onder en boven de wet !
En er is gewoon niet veelaan te doen dan steeds weer aangifte te doen.
Als je niet weet wat je zegt zoals het zal wel meevallen Want dan waren ze paarden wel afgepakt.Waarom ze dat niet doen weet ik niet maar ik hbe mijn verhaal hier al een paar keer op bokt gedaan wat ik heb meegemaakt daar
En toen ik jonger was heb ik dat meegemaakt en heb der nachtmerrie's over gehad
Men moeder heeft vaak genoeg politie db gebeld maar die zijn TE lax !!!!!