Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Djuukiej schreef:Oh, dus als je 2 vp tóch gehaald had, dan was het de Jury?
En ook om je zelf meteen te verdedigen over de topics die je geopent had over 'het mysterieuze boktpaard' door te zeggen dat het aan Kelly lag, dat zei 't wilde, vind ik eigelijk erg laag van Shanna. (Ook al zou 't zo zijn, je wilde het zelf!)
Blijf er toch nog steeds bij dat Shanna, om het kort te zeggen, om complimentjes vraagt. En als ze die niet krijgt dan gedraagt ze zich als slachtoffer.
Flower schreef:*pakt weer een bak popcorn*
Karl66 schreef:Flower schreef:*pakt weer een bak popcorn*
Meid in dat tempo slib je binnen de kortste keren dicht
gekke_koei schreef:na pagina 10 ben ik maar afgehaakt.. wat een bout topic zeg!
al kan je nog zo goed rijden, met een paar keer trainen hoef je niet te verwachten dat je winst zal rijden. je moet tot een combi groeien en als de jury doorziet dat je geen honderden km hebt gemaakt met taco, tja.. dan zijn je punten niet zo leuk.\
verlies is rot.. maar waarom de illusie hebben dat je winst zou rijden?
ga lekker op de nieuwe aanwinst hobbelen, als je echt zo goed ben(nee ik heb je topics nooit gevolgd.. vond het ene topic al zwaar overdreven) dan kom je er heus wel.
Navidad schreef:What the fiets, Dressuur is en blijft een jury sport. Je word beoordeeld, Shanna heeft het wel geprobeert, en dat kan je van menig ruiter hier op bokt niet zeggen dat ze het uberhaupt mogen proberen.
brazo schreef:@charos, zoals je ziet ben ik al even aangemeld...
brazo schreef:tja ik wacht mijn tijd rustig af