Shanna en Taco a.s. zondag hun debuut...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

San

Re: Shanna en Taco a.s. zondag hun debuut...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 23:45

Pff vinnet knap hoor. Ik heb ook drie jaar in Utrecht gestudeerd en dagelijks 2 uur heen en 2 uur terug getrotseerd. Ik was echt steeds gesloopt en had de grootst mogelijke moeite met iedere dag 1 paard. Respect... hihi

Anyway, jammer dat het niet gelukt is met dat ene puntje. Had een mooie paarden-carriere-move geweest, maar helaas. Nu er gewoon op je gemakje weer eens met een ander paardje naar toe gaan werken...

Waar sommige mensen zich trouwens druk om kunnen maken hier... gaaaaaap.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 00:11

zo ik heb het hele topic eindelijk doorgelezen Dromen

Echt hele trieste reacties heb ik gezien!! Hamer
shanna ik geef je groot gelijk! Ja ik zou ook na moeten denken hoe ik het op internet zou zetten, nouja, en dan ook nog die reacties zien..dan laat maar zitten!!! Ik zet ook niet mijn slechte punten op bokt..(nja mijn goede ook niet echt Tong uitsteken net zo min als de slechte Knipoog )je word toch afgezEken! en komop mensen..als jullie 2 verliespunten hadden, (wat voor je gevoel niet klopt, en uiteingelijk ook niet klopt..gelukkig shanna Haha! Ach gut ) dan komen jullie zeker thuis, na een lange reis, zetten de computer/laptop aan en zetten vrolijk in het topic:

Go jij! Go jij! jonges en meisjes!!
het ging niet zo goed, en ik heb 2 verliespunten Haha! Go jij! Go jij!

denk even na Gestoord Pling

shanna ik ben blij dat je geen verliespunt hebt, als ik je topics met toeval tegen kom vind ik ze echt leuk Haha! Ik vind je echt geen aandachtstrekker!! Je zet toch niet in de titel: Moet je zien: shanna en ..
toch?
Ik heb je ooit zien rijde shanna en kan zeggen dat ik het echt top vind OK dan! ik zou willen dat ik ook maar het talent van jou uit je kleine teen had Bloos Echt super gewoon!!! Haha!

kelly ook echt leuk dat je taco mocht lenen..vind ik echt een aardig gebaar Ja en veel plezier en suc6 met hem Haha! die 2 gaat wel lukke toch Knipoog
shanna heel veel suc6 en plezier met je paarden Haha! OK dan! Go jij! Go jij! Het komt vast wel goed Ja

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 08:26

Djuukiej schreef:
Oh, dus als je 2 vp tóch gehaald had, dan was het de Jury? Nors opkijken
En ook om je zelf meteen te verdedigen over de topics die je geopent had over 'het mysterieuze boktpaard' door te zeggen dat het aan Kelly lag, dat zei 't wilde, vind ik eigelijk erg laag van Shanna. (Ook al zou 't zo zijn, je wilde het zelf!)
Blijf er toch nog steeds bij dat Shanna, om het kort te zeggen, om complimentjes vraagt. En als ze die niet krijgt dan gedraagt ze zich als slachtoffer. Lips are sealed

amen Vork Afgod

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 08:32

jeetje, dat woord 'amen' heb ik nu al 100x voorbij zien vliegen in dit topic.
lekker heilig bezig!

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 08:36

*pakt weer een bak popcorn*

Clown

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 08:39

Flower schreef:

Clown

Meid in dat tempo slib je binnen de kortste keren dicht Haha!

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 08:41

Karl66 schreef:
Flower schreef:

Clown

Meid in dat tempo slib je binnen de kortste keren dicht Haha!

Ik strooi er geen zout of suiker overheen Knipoog

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-06 08:58

Nou Shan... in ieder geval krijgt je van de bokkers die er zo mee zitten dat jij zoveel naamsbekendheid hebt nu nog veel meer naamsbekendheid met alweer een topic van 21 pagina's.

Wat betreft de topics over Taco...
Beide topics zijn mijn idee geweest.
Shanna en ik spraken elkaar op een zaterdagavond onder het genot van een drankje (of liever fles drank) en zo is in een dolle bui het eerste topic ontstaan..
En zeg nou zelf... hebben er niet megaveel bokkers van gesmuld!
Binnen no time vlogen de pagina's ons om de oren en er zijn wel honderden PB's verstuurd.
Natuurlijk kan ik het begrijpen dat er ook mensen bij zijn die het niet willen lezen maar dit wordt je ook tot niemand verplicht.
Je bent nog altijd zelf degene die het topic opent Ja

Wie dit topic geopend heeft kan iedereen wel zien Knipoog
En Shanna heeft zelfs op de eerste pagina nog gezet dat ze het eigenlijk niet zo leuk vond.

Ik kan me ook heel goed indenken dat Shanna niet gelijk uitgebreid verslag heeft gedaan.
Moeten we niet allemaal even bijkomen van een zware dag wedstrijd waarvan achteraf blijkt dat je 2 verliespunten zou hebben gehaald wat je helemaal niet verwacht had Verward
Dat Shanna na een aantal van die overtrokken belachelijke reacties geen uitgebreid verslag meer heeft gedaan kan ik me 200% voorstellen... die hadden jullie van mij dan ook in je *piep* kunnen steken Bloos

En ach... natuurlijk is het zo dat hoge bomen veel wind vangen, is dat niet met iedereen zo?
Shanna heeft de naamsbekendheid door de bokkers hier zelf gekregen en dat zal dan echt niet voor niets zijn.
Ik geef eerlijk toe dat ik zelf ook altijd graag naar haar topics keek (anders mocht ze ook niet op Taco).

Dit topic kan nog tientallen pagina's zo doorgaan maar ieder heeft een eigen mening en een eigen kijk op de zaak waardoor er niets zal veranderen.
Een slotje lijkt me hier wel op zijn plaats.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 09:02

Ik vind het in elk geval knap dat ze het geprobeerd heeft, en het risico aandurfde om met een fjord in het Z te gaan starten, helaas is het geen WP geworden. en wat betreft haar andere bijna 3 paarden, ik wil je best af en toe helpen er 1tje te rijden:P en dan het liefste Watje(watch me, wiona, of hoe je haar nu ook noemt:P) Ze staan tenslotte toch op mijn werk en ik heb Watje zelfs grotendeels ingereden. En ik kan iedereen vertellen dat dit paard de potentie heeft om de Z te halen... en ik kan jullie ook vertellen dat Shanna er zo mee weg stuurde, 3 jaar, net zadelmak, voor Shanna 1 van de eerste keren op een groot paard, en het liep gelijk goed!.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 09:16

wow... Wow!
het enigste wat ik even kan zeggen na al die pagina's!
Het lijkt net een week aflevering van een soap Nagelbijten / Gniffelen

rianne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 09:19

Wat zijn mensen weer conclusies aan het trekken zeg! Ach het is niet gegaan zoals gehoopt Shanna, ik zou het filmpje graag nog zien.(en ben niet de einge denk ik) En Kelly vind het nog steeds erg aardig dat je Taco hebt uitgeleend aan Shanna!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 09:41

Pfffffffffffffff... er komt geen einde aan. Zo voelt het dus om beroemd te zijn Clown

Ik zeg: SLOTJE!

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 09:47

na pagina 10 ben ik maar afgehaakt.. wat een bout topic zeg!

al kan je nog zo goed rijden, met een paar keer trainen hoef je niet te verwachten dat je winst zal rijden. je moet tot een combi groeien en als de jury doorziet dat je geen honderden km hebt gemaakt met taco, tja.. dan zijn je punten niet zo leuk.\

verlies is rot.. maar waarom de illusie hebben dat je winst zou rijden?

ga lekker op de nieuwe aanwinst hobbelen, als je echt zo goed ben(nee ik heb je topics nooit gevolgd.. vond het ene topic al zwaar overdreven) dan kom je er heus wel.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 09:49

gekke_koei schreef:
na pagina 10 ben ik maar afgehaakt.. wat een bout topic zeg!

al kan je nog zo goed rijden, met een paar keer trainen hoef je niet te verwachten dat je winst zal rijden. je moet tot een combi groeien en als de jury doorziet dat je geen honderden km hebt gemaakt met taco, tja.. dan zijn je punten niet zo leuk.\

verlies is rot.. maar waarom de illusie hebben dat je winst zou rijden?

ga lekker op de nieuwe aanwinst hobbelen, als je echt zo goed ben(nee ik heb je topics nooit gevolgd.. vond het ene topic al zwaar overdreven) dan kom je er heus wel.

Duidelijk Vork

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 10:40

Sorry ik vind bepaalde antwoorden echt te zwak hier, nou ja antwoorden? De reackties van bepaalde personen vind ik erg zwak.

En dat shanna arrogant moet zijn? Even op zijn punt, Ik ken bijna geen liever meisje als shanna!

Shanna meid je staat super in je recht. Wat dit topic betrefd en geef je groot gelijk.
En kelly ik vind het echt super symphatiek van je dat je taco even hebt uitgeleend aan shanna.
Dat het niet goed is gegaan? What the fiets, Dressuur is en blijft een jury sport. Je word beoordeeld, Shanna heeft het wel geprobeert, en dat kan je van menig ruiter hier op bokt niet zeggen dat ze het uberhaupt mogen proberen.

Jammer van die verlies punten maar jou kennende, en ook van zien rijden haal die die verlies punten wel weer in geloof mij.

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 11:10

Navidad schreef:
What the fiets, Dressuur is en blijft een jury sport. Je word beoordeeld, Shanna heeft het wel geprobeert, en dat kan je van menig ruiter hier op bokt niet zeggen dat ze het uberhaupt mogen proberen.

Even off topic: hoe weet je dat, ken jij van alle Bokkers de capaciteiten !! Dit soort uitspraken hebben totaal geen zin !!

brazo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 11:14

Ohohoh wat een drukte om zo'n meisje als Shanna!!
Shanna als jij van concours terug komt kijk je naar je punten en dan kun je toch zien dat ze niet kloppen?!?!?!
Je maakt het er allemaal zelf na als die topics op het internet en niet alleen over je geliefde fjord maar ook de rest....
Slapen
Trouwens iedereen weet toch dat 204 winstpunt is??? Cool
En of je nou net als pasha zei in de B of in L1 wilt starten maakt toch allemaal geen flikker uit...
Als jij een beetje kunt sturen (en niet 3-en en 4-en haalt waar een ander met hetzelfde paard een 7 of 8 haalt) en je hebt een leuk paardje kom je vanzelf weer een klassen hoger... TOCH? Pling

Claudje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 11:20

Vooral als er staat dat je een verliespunt hebt gereden kijk je ernaar of je punten kloppen toch?
Tenminste dat zou ik doen.
Ik ben ook van mening dat je niet naar een aantal keer trainen gelijk een winstpunt kan halen in het Z, en vooral (begrijp me niet verkeerd) met een Fjord.
Ik denk dat je een beetje te hoog van de daken hebt geschreeuwd.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 11:21

@Brazo, en jij meld je daarvoor speciaal aan om dat op bokt te komen zetten?

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 11:22

pff wat een drama word er van gemaakt zeg.........
het gaat helemaal nergens meer over nu

brazo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 11:23

@charos, zoals je ziet ben ik al even aangemeld...

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 11:25

brazo schreef:
@charos, zoals je ziet ben ik al even aangemeld...

Maar je hebt nu pas de inspiratie om een onzinnige opmerking op bokt te plaatsen? BRAV(z)O! Koe

brazo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 11:26

tja ik wacht mijn tijd rustig af

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 11:28

brazo schreef:
tja ik wacht mijn tijd rustig af

Doe dat dan nog een lange tijd, gun jezelf die tijd die nodig is om te komen tot een antwoord mét enige inhoud! Wij leven allemaal met je mee.... Nerd

Claudje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 11:30

Ik ben het eens met de opmerking van Brazo.
iedereen die een beetje slim is, telt zijn of haar punten toch na.
Er werd veel te veel ophef over gemaakt. en nou valt het tegen.
Ik vind het ergens ook nog wel grappig

Groetjes