Ruin wordt merrie...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jonne

Re: Ruin wordt merrie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 20:00

Gefeliciteerd! Echt super dat hij weer naar huis mag.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 20:41

Dat fijn nieuws dat hij weer naar huis mag

NaAoOmiI14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 21:06

ohh wat goed zeg Tong uitsteken ik was zo geboeid door het verhaal dat ik elke pagina heb gelzen ((ben pas sinds gister aangemeld op bokt daarom))

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 23:20

Les_Fjal schreef:
Mijn paard heeft een vreselijk groot zeer kwaadaardig tumor op zijn penis, daarom moet deze geamputeerd worden... ( foto's zijn zeer schokkend en twijfel of ik deze wel op het internet wil plaatsen)

Het is een zeer zware operatie, maar noodzakelijk. En alleen zinvol als er geen uitzaaiingen zijn ( wat helaas nog niet zeker is... )

Ik begrijp de "grapjes" , maar vraag nadrukkelijk enkel om serieuze reacties..........

Ik wist niet dat dit kon... en het is misschien raar, maar als je er zelf geen problemen mee hebt, zou ik graag een foto willen zien. Niet omdat ik dierenleed spaar Knipoog
Maar gewoon omdat ik graag wil leren en weten...
Als je het niet wilt, ook goed hoor Ja

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 23:22

Sorry,zie nu pas dat het topic al 21 pagina's heeft... zal even kijken of er al foto's staan... Of als iemand de link of pagina door kan geven Knipoog

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 23:23

Geweldig dat hij naar huis mag Haha!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 23:30

ik had hier nog wat vragen staan, maar alles is intussen beantwoord nu ik het hele topic eindelijk heb gelezen...
super dat je dit over hebt voor je paardje en super dat hij weer naar huis kan!!!

Nado

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:55

Go jij! Go jij! Is Fjal nu lekker thuis ?? Super!! Ben heel blij voor jullie dat het zo goed gaat. Zal het aan de wortels gelegen hebben ? Tong uitsteken

Gwenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 22:54

Super dat Fjal weer naar huis kan. Waar knapt een beestje nou beter op dan in zijn eigen stalletje. Ik hoop echt dat alles nu helemaal goed zal gaan en er geen medische dingen meer zullen voorvallen. Hou ons op de hoogte oke? En idd, plaats leuke foto's als Fjal weer lekker in zijn eigen weitje loopt. Ik hoop dat ie snel weer de oude is!!!!

draverr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 00:28

Gefeliciteerd dat is nog eens goed nieuws zeg, Hopen op beterschap!!!

Les_Fjal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-07 09:31

Even snel, wat het is een even een chaotisch zooitje...

Fjal maakt het opzich prima... De wond blijft behoorlijk schoon ! Alleen is deze nog wel flink opgezet.
Ook valt het me op dat hij heel veel en vaak plast, veel drinkt... Maar zie hier niet direct iets in om me zorgen te maken.. Als ik de arts bel om even een update te geven, zal ik dit er gelijk bij zeggen, maar...nogmaals..verwacht niet dat dit is zorgwekkends is.

Verder is hij behoorlijk levendig en maakt buiten de nodige gekke sprongen hihi. Toch is hij nog niet helemaal zichzelf......Neem aan dat dit een kwestie van tijd is, en hij zich snel weer lekkerder in zijn vel gaat voelen naarmate de wond steeds meer geneest.

Foto's komen snel weer !

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 11:55

Super... Nu hopen dat alles zo top blijft gaan en hij snel de oude weer is!!

skessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:29

dat vele drinken, komt dat niet gewoon van het natte weer? Mijn ijslander en shetten plassen ook om de haverklap, maar wat wil je ook met al die nattigheid!

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:44

Fijn dat de wond aardig schoon blijft. Ja, hij moet natuurlijk nog wel opknappen, het is niet niks wat dat dier heeft meegemaakt. Geef 'm een dikke knuffel.

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 17:11

ik heb net het hele topic doorgelezen en ik vind het zo knap van jou en je paard Ja echt jullie verdienen een pluim!

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 17:36

Super dat het zo goed gaat met hem! Ik heb in het begin meegevolgt en heb nu weer alles bijgelezen!
Fijn dat je hem nu weer dichter bij je hebt!

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 23:20

echt heel goed dat alles nu zo verloopt Haha! ! succes verder en al t geluk !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 01:32

Wat goed dat het met Fjal zo goed gaat, ik hoop dat hij weer spoedig de ouwe is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 02:20

Wat een verhaal!! Ik wens jullie heel veel sterkte en ik hoop dat dit alles weer op zijn pootjes terecht komt!
Jeetje wat een geschiedenis!

Les_Fjal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-07 02:44

skessa schreef:
dat vele drinken, komt dat niet gewoon van het natte weer? Mijn ijslander en shetten plassen ook om de haverklap, maar wat wil je ook met al die nattigheid!

Het was toen het nog niet van dat natte weer was eigenlijk ook het geval... Ook zodra ik een stukje met hem wandel.......is het plassen...... Net of je een hond uitlaat..Mischien heeft hij meer moeite met het ophouden....

De wond blijft wonderbaarljk vrij schoon ! Alleen nog zo opgezet..hoop niet dat dit betekent dat er nog troep in zit, en dit niet naar buiten kan/komt.....Bel na het weekend utrecht wel even om dit voor te leggen.

Knuffels zijn aangekomen bij fjal hoor hihi.... Onze band is echt hechter geworden...nu was deze al in mijn beleving behoorlijk hecht...maar nu is het echt grandioos .

Stiekum begin ik toch weerl optimistisch te worden....van de week wel in de stal gaan zitten bij hem en een traantje gelaten.....Ik vind het toch nog een beetje spannend blijven zolang die wond niet helemaal in orde is... Maar begin er meer vertrouwen in te krijgen... Hij moet dit zowiezo op kunnen lossen, want de rest heeft hij allemaal maar mooi dapper doorstaan en overleefd !

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 08:59

Wat fijn dat het nu al zo goed gaat! Ik hoop voor je dat de wond snel geneest en hij zich weer lekker in zijn voelt. Lijkt me ook wel erg fijn om zo'n sterke band te hebben met je paard. Sterkte!! Lovers

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 11:05

Mooi om te lezen over jullie hechte band. Krijg er kippevel van.

skessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 12:42

het gaat nu echt goed, he? Super!!
Misschien dat Fjalar gewoon vaker kleine hoeveelheden plast, dat er door de zwellingen gewoon nog minder plek is in zijn blaas (?)
Drinkt hij ook veel? Na ziek zijn moeten er wel een heleboel afvalstoffen uit het lichaam, dus veel plassen kan een goed teken zijn!

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 12:47

Wat een doorzetters zeg !
Ik denk ook niet dat dat vele plassen iets ernstigs is , ik denk dat Skessa gelijk heeft , en hij moet mischien ook nog wennen aan het ophouden inderdaad.
Heel veel succes nog ! En ik hoop dat die snel weer helemaal zichzelf is !
Heb je trouwens wat foto's van hem? Lachen

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 13:15

Aaah wat heerlijk voor jou dat hij weer naar huis mag!!
Alles zal zeker op zijn pootjes komen hoor meid!!!