Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Alane schreef:
en dat is het meest oneerlijke aan iedere sport, jaloezie en afgunst
Lielle schreef:dat vind ik onzin. Voor jou zal een B/L/M proef mss eenvoudig zijn, voor een beginnende wedstrijdruiter is dat echt niet zo.
runningkawa schreef:Maar dan heb je het alleen maar over het trainen
Dat moeten we allemaal even veel en hard.
Maar naast dat trainen hebben sommige niet veel bezigheden meer omdat het hun werk is.
Terwijl andere fulltime werken en dan nog moeten gaan trainen.
Persoonlijk vind ik dat wel een verschil.
fransheijs schreef:...........en ook zonder GP te hebben gereden kun je nog gelukkig worden..........

Lielle schreef:Dat ben ik wel met je eens Frans, maar ik begreep uit jouw bericht dat het pas ploeteren wordt op NVDR niveau. Ik geloof nu dat je bedoelde dat dat nu voor jou geldt, en dan kan ik me er meer in vinden.
Anderzijds, de meningen zijn altijd wel verdeelt. Het verbaast me soms wel eens dat iemand op een super mooi tonend voormalig Z paard mee liftend de B uit komt met veel getrek in de mond, terwijl iemand op een "minder" mooi paard een lekker ontspannen proef weg zet er soms tegen aan moet rijden.
RUBYWHITE schreef:Totslot van rekening is een jury daarvoor aanwezig en niet om te oordelen op een modeshow van t mooiste paard
CGJ12 schreef:Eigenlijk gaat het om de mooiste amazone..............
CGJ12 schreef:RUBYWHITE schreef:Totslot van rekening is een jury daarvoor aanwezig en niet om te oordelen op een modeshow van t mooiste paard
Dat is ook zo.
Eigenlijk gaat het om de mooiste amazone..............
Alane schreef:mooi van nature of mooi door de bankrekening van pa & ma of mooi door het werk wat ze zelf doet en dus zelf betaalt?
Alane schreef:is dat dan wel eerlijk?
ik bedoel iemand die minder mooi is van nature kan daar niets aan doen en die heeft dus een achterstand tov iemand die een operatie cadeau krijgt van pappie en mammie, of die na hard studeren een goed betalde baan heeft en zelf de operatie kan betalen....
voor wie is er dan de meeste respect?

CGJ12 schreef:RUBYWHITE schreef:Totslot van rekening is een jury daarvoor aanwezig en niet om te oordelen op een modeshow van t mooiste paard
Dat is ook zo.
Alane schreef:Totslot van rekening is een jury daarvoor aanwezig en niet om te oordelen op een modeshow van t mooiste paard
Dat is ook zo.
mooi van nature of mooi door de bankrekening van pa & ma of mooi door het werk wat ze zelf doet en dus zelf betaalt?
ik ben ook opzoek gegaan naar een knap koppie die bij een bekende ruiter rijd en mijn paard heb ik door dr. schumacher laten verbouwen
hiervoor moest ik wel 2 banken overvallen maar dan heb je ook wat