Apassionata: 26 en 27 december 2005: RAI Amsterdam

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Wanneer ga jij naar Apassionata?

26 december 15.00
Geen stemmen
26 december 20.00
2 (66%)
27 december 15.00
1 (33%)
27 december 20.00
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 3

_Marleen_

Re: Apassionata: 26 en 27 december 2005: RAI Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:16

Ik ben helemaal geen bokkers tegen gekomen
Ik bij de plees wachten in de pauze (samen met 100000 andere vrouwen die naar de wc's moesten). Maar ja ik kon niemand herkennen...

xxx

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:25

_Marleen_ schreef:
Heey

Ik ben net terug en ik vond het een prachtige show!
Alleen die ''zangeres'' vond ik verschrikkelijk

xxx

Ik vond haar anders wel super goed zingen
Misschien je smaak niet, maar wel goed!

Splash_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:26

Ben blij dat ik niet gegaan ben, treinen rijden niet meer van/naar Amsterdam, heel mondjesmatig iig.

Roosje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:29

inderdaad, je hebt wel een groot probleem als je daar staat en je kan nergens heen

Perla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 23:00

ik kom net terug van uit amsterdam naar friesland de treinen reden nog wel gewoon maar met vertraging

Essie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 23:15

Ik heb het prima gered met de tein... Van De Rai naar Duivendrecht 10 min wachten op de trein naar CS daar 15 min wachten op de trein naar Amersfoort en daar konden we bijna direct overstappen naar Apeldoorn. Ging prima, alleen een keer extra overstappen!

De show was mooi en ben blij dat ik ben gegaan. Toch vond ik GOA mooier.

Perla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 23:20

ik vond dit mooier dan de spaanse rijschool in het fec

spritsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 23:29

Ik heb nog nooit zo iets moois gezien.
Heb het van mijn vriend voor de kerst gehad en het was het mooiste wat hij me kon geven.
Schat bedankt voor alles.
Ook voor de terug weg.
We hebben er bijna twee en een half uur over gedaan, maar het was zeker de moeite.

Wat kunnen die mensen goed rijden en zo.
Echt super!!!

Dreamer6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 23:57

Nou wij zijn ook net terug.... hebben 5 uur lang verwoede pogingen gedaan om in Amsterdam te komen vanaf zevenaar! Eerst met de auto en toen de auto maar bij station Ede gezet vanwege de gladheid en de trein gepakt naar Amsterdam. Bij Veenendaal ging onze trein stuk en hebben we dik een uur gewacht tot dat er iets ging gebeuren en toen konden we uiteindelijk weer met een andere trein (jaja we hebben in de middle off nowhere een spectaculaire overstap gemaakt naar een andere trein, dit was dus achteraf het leukste van de hele avond...) weer terug naar ede en dus weer met de auto naar huis.... de show was tenslotte al om 8 uur begonnen dus hadden we al gemist!
Huppa weg 110 euro!!!

Zou je dit nog ergens vergoed kunnen krijgen????

pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 23:58

_Marleen_ schreef:
Ik ben helemaal geen bokkers tegen gekomen
Ik bij de plees wachten in de pauze (samen met 100000 andere vrouwen die naar de wc's moesten). Maar ja ik kon niemand herkennen...
xxx

Ik ben daar ook geweest maar het was er zo druk.

Wij zijn met de auto terug gereden, het was best te doen heb er anderhalf uur over gedaan (normaal 3 kwartier).
Ik twijfelde sterk of ik wel moest gaan vanwege het weer. Maar ben blij dat we geweest zijn vondt de show de moeite waard.

Citaat:
Zou je dit nog ergens vergoed kunnen krijgen????

Ben bang van niet.

Saskiaah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 00:00

Jezus wat vervelend zeg! Dus heel veel mensen hebben door het weer de show gemist? Ik ben blij dat ik dan eerder ben gegaan! Maar wel banketstaaf voor de rest..

lindatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 00:05

Jeetje, als ik dit hoor ben ik blij dat ik om 3 uur naar de show ben gegaan. Helaas geen bokkers gezien (die er vast wel waren ).
Ik had trouwens geen problemen met de treinen....wel een paar keer over moeten stappen, maar dat is niet zo'n ramp.

Edit: Anouk, miekelover, kon alleen niet meer naar huis, er reden geen treinen meer richting Roosendaal. Ze overnachten? in Almere bij de tante van haar vriend.
Laatst bijgewerkt door lindatje op 31-12-05 00:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Perla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 00:08

ik hab ook geen problemen met de treinen alleen op de heenweg zaten we zo op amsterdag centraal daat moesten we dus niet heen was iets te ver maar gelukkig is alles goed gekomen

Dreamer6

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 00:15

Nou vanavond was echt een drama ook met de treinen! Bijna geen een
reed er meer of ze gingen stuk.

Als het ook maar 1 keertje sneeuwt ligt heel Nederland op zn gat!!

Ik vind het wel raar dat ze ondanks het weeralarm het gewoon door hebben laten gaan!!! Ik ga er morgen ook nog wel even achteraan want wij kunnen er tenslotte niets aan doen dat we niet zijn geweest.. Anders moet de NS het maar vergoeden....

Saskiaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 00:17

Dreamer6 schreef:
Nou vanavond was echt een drama ook met de treinen! Bijna geen een
reed er meer of ze gingen stuk.

Als het ook maar 1 keertje sneeuwt ligt heel Nederland op zn gat!!

Ik vind het wel raar dat ze ondanks het weeralarm het gewoon door hebben laten gaan!!! Ik ga er morgen ook nog wel even achteraan want wij kunnen er tenslotte niets aan doen dat we niet zijn geweest.. Anders moet de NS het maar vergoeden....

Nouja wat kan de NS er aan doen dat jij een show mist door het weer? Dat vind ik een beetje belachelijk.. Als je zo'n annuleringsverzekering had kon je het nog annuleren ofzo, maar nu heb je denk ik enorme pech gehad! Maar voor hun is het ook moeilijk die hele show te verzetten, hun hebben ook alles geplanned..

Dreamer6

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 00:23

Nou ja ik kan er ook niets aan doen dat de trein stuk gaat!!!
Treinkaartjes zijn bovendien ook al niet goedkoop!
Tuurlijk kunnen hun daar ook niets aan doen maar ik denk dat de NS minder wakker ligt van 110 euro dan ik dus ga het mooi proberen.. (zeiden ze zelf ook) En bel morgen ook de RAI nog even

Ik baal er goed van iig! Ik heb ze van mijn vriend voor kerst gekregen (was echt een verassing!!) en hij heeft ze helemaal in Utrecht op moeten halen omdat het al was uitverkocht....

spritsie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 00:33

Er waren dvd`s te koop met de hele show erop.
Schrale troost maar misschien kan iemand hem voor je copieeren of is tie misschien te koop?
Ik heb achteraf spijt dat ik hem niet heb gekocht.

Splash_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 08:02

Ik ga mijn geld ook terughalen, dit is belachelijk !

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 10:54

Weet ook niet of een annuleringsverzekering in dit geval uitgemaakt zou hebben. Met een annuleringsverzekering voor bijv. een vakantie krijg je toch alleen uigekeerd als er een 1e of 2e lijns familielid overlijd? Het weer zal ook wel niet uitmaken dan.

En was het rustig gister bij de shows?

Ik ben dus niet gegaan daar baal ik van en tot overmaat van ramp heb ik vanacht ook bijna niet geslapen. Ons dak (waar we dus onderslapen) lekte. Ben dus heel de nacht in de weer geweest met pannen en servies.

LadyLuna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 12:09

Ik vond het wel leuk maar niet spectaculair, het meest leuke vond ik het ezeltje nog en met het vuur en met de piano en het einde, de kozakken vond ik niet echt geweldig, bij byvoorbeeld GOA gingen ze onder de buik door etc. etc. en ook stom was wij hadden kaartjes van 55 euro, maar zelfs dan dus met kaartjes van 35 euro had je vrije plaats dat je overal mocht gaan zitten, best naai dus eigenlijk..

Dreamer6

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 12:29

Nou lekker dan!!

Had mij niet hoeven gebeuren dat er iemand met een 'goedkoop'kaartje op mijn dure plek was gaan zitten!!!

Maarja ik ben dus helemaal niet geweest....

Essie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 12:35

Citaat:
en ook stom was wij hadden kaartjes van 55 euro, maar zelfs dan dus met kaartjes van 35 euro had je vrije plaats dat je overal mocht gaan zitten, best naai dus eigenlijk..

Dit vond ik ook wel minder... Ik zat 2e rang, opzich zag ik alles goed, maar zat helemaal aan de zijkant. Eigenlijk zat ik slechter dan 3e rang op de middelste tribune zeg maar. Ik kon niet zien wat er tussen de gordijnen gebeurde, die vrouw stond daar te zingen, de dansers waren daar, enz.

Voor ons was dus nog 1e rang, die zullen helemaal balen, die zaten denk ik ook slechter dan 2e rang middelste tribune... Beetje jammer vond ik dit.

jjs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 14:09

Voor de mensen die wel zijn gegaan: zat de zaal gisteravond nou ook halfleeg???

Ik probeer ook mijn geld terug te krijgen. Ook omdat Ticketservice mij vertelden dat bijna alle evenemten afgelast waren (en dus wel geld teruggegeven werd) en dat zij het ook raar vonden dat Apassionata dat niet deed.

Als er echt weinig publiek is geweest, en iedereen vraagt geld terug, dan heb je waarschijnlijk veel meer kans om wat te bereiken.

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 14:33

Ik ben gistermiddag geweest met de auto, heen waren we er zo. Maar de terug weg 2 en half uur over gedaan, rijksweg was super glad.
Ik was blij toen ik thuis was zeg

Overigens vond ik de show erg leuk, er zaten goede stukken tussen Alleen opera vond ik een stuk minders, maar respect voor die vrouw want ik doe het haar niet na!

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 15:30

Essie schreef:
Citaat:
en ook stom was wij hadden kaartjes van 55 euro, maar zelfs dan dus met kaartjes van 35 euro had je vrije plaats dat je overal mocht gaan zitten, best naai dus eigenlijk..

Dit vond ik ook wel minder... Ik zat 2e rang, opzich zag ik alles goed, maar zat helemaal aan de zijkant. Eigenlijk zat ik slechter dan 3e rang op de middelste tribune zeg maar. Ik kon niet zien wat er tussen de gordijnen gebeurde, die vrouw stond daar te zingen, de dansers waren daar, enz.

Voor ons was dus nog 1e rang, die zullen helemaal balen, die zaten denk ik ook slechter dan 2e rang middelste tribune... Beetje jammer vond ik dit.

Ik ben de 26e geweest, 1e rang, 8 uur 's avonds. Maar we bleken dus hélemaal aan de zijkant te zitten, blok 3. Dus we zagen níks achter 't gordijn of de "bewegingen" die op 't gordijn te zien waren, vrijwel alles was aan de andere kant van de piste of in ieder geval ver van ons af, foto's zijn dus allemaal van zeer ver weg omdat we maar weinig inzoom-mogelijkheden hebben. Maar we zagen dus ook niks achter 't gordijn ofzo, érg jammer. €55,- om helemaal aan de zijkant te zitten en de helft niet goed te zien. Stom is dat dan...