Wait For Me
Waiting for You
Walk All Over You
Walk On
Walk On Star
Walk on the Top
Walk On The Wild Side
Walkin' On Air
Walking On Sunshine
Walking Thunder
Ik hou echt van dat soort namen..
Vooral in de wedstrijd sport

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
loveblacky schreef:oke ik heb het héle topic doorgelezen aan namen
serieus!
en zoals ik er nu over denk wordt het.... tara taraa .. Bella Daisy
dat betekend dan mooie bloem.
en welke naam de roepnaam word dat laat ik aan de tijd over, dat vormt zich vanzelf wel.
maar ik ga er nu eerst ff en nachtje over slapen.. zien hoe ik er morgen tegenaan kijk
lois_fjordje schreef:wat betekent Carano? en Cirana?
loveblacky schreef:ja is dat zo?
want dat zou ik ook een hele mooie betekenis vinden!
ergens hier stond namelijk Daisy=bloem..
vandaar.
had nog bedacht Daisy Rosa, maar dat klopt dan niet als het madeliefje betekend.
vind Bella Daisy heel mooi maar de namen ligen niet zo heel goed in het gehoor vind ik, deesie, of bella..
en rosa wel, kan je ook verkleinen naar roosje.
wat zal ik doen, wat zal ik doen.. (moet als het door gaat over paar dagen al een naam weten voor paspoort aanvragen..)
ps, een naam die naar viola verwijst zou ook grappig zijn, zei was mn allereerste verzorgpony, en liep in het weitje waar nu deze pony loopt!
oja het gaat dus allemaal over de avatar pony.
Annefie schreef:loveblacky schreef:ja is dat zo?
want dat zou ik ook een hele mooie betekenis vinden!
ergens hier stond namelijk Daisy=bloem..
vandaar.
had nog bedacht Daisy Rosa, maar dat klopt dan niet als het madeliefje betekend.
vind Bella Daisy heel mooi maar de namen ligen niet zo heel goed in het gehoor vind ik, deesie, of bella..
en rosa wel, kan je ook verkleinen naar roosje.
wat zal ik doen, wat zal ik doen.. (moet als het door gaat over paar dagen al een naam weten voor paspoort aanvragen..)
ps, een naam die naar viola verwijst zou ook grappig zijn, zei was mn allereerste verzorgpony, en liep in het weitje waar nu deze pony loopt!
oja het gaat dus allemaal over de avatar pony.
Wordt het een wedstrijdpaardje?