Wat verschrikkelijk voor je Veel sterkte toegewenst
djerada
Geplaatst: 23-12-04 14:56
Agos, wat naar nieuws,zeg! Wat flauw! En vooral voor zo'n jong paardje... Echt, heel veel sterkte meis! En ik weet hoe het is (vast ook meerdere) hoe het is om iemand of een dier kwijt te raken war je heel veel van hield....... Sterkte! Groetjes en een dikke knuffel YerrY
jongleurtje
Geplaatst: 23-12-04 15:05
de tranen staan in mijn ogen, dit vind ik zo zielig. een jong paard met mooie toekomst moet zo aan het einde komen. Heel veel sterkte allemaal...
echt verschrikkelijk..
Leoniee
Geplaatst: 23-12-04 16:34
Heel erg veel sterkte ...
Machie
Geplaatst: 23-12-04 18:22
jemig.. wat een nachtmerrie
Heel erg veel sterkte
Sheerza
Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-04 18:39
De bloeduitslag is binnen.. Vanmiddag werd ik gebeld door mijn moeder die naar de dokter moest bellen voor de uitslag.. Aan haar stem te horen wist ik al dat er iets uitgekomen was: De ziekte van pfeiffer.. voorlopig word het dus nog niet verdergaan met rijden..
Serieus ! Niks zit gewoon mee ! Alles zit tegen..
Kimmes
Geplaatst: 23-12-04 18:43
Oh wat vreselijk.Tranen lopen over mijn wangen. En dan zo'n jong paardje. Heel veel sterkte
En ook met je ziekte sterkte.
esperance
Geplaatst: 23-12-04 18:48
jemig wat vreselijk , heel veel sterkte
Liedje_
Geplaatst: 23-12-04 19:30
wat een erg verhaal ik moet zelf ook bijna huilen!
WinstonVDB
Geplaatst: 24-12-04 16:40
Jeetje... wat vreselijk.... dat is echt het ergste wat iemand kan overkomen! Ik zat dit stukje echt met kippevel te lezen! Heel erg veel sterkte met dit mega grote verlies!
RockyLover
Geplaatst: 24-12-04 17:44
Ah wat erg zeg... ik moet hier bijna huilen van je verhaal! Zo'n leuk paardje, nog zo jong... sterkte meis
Anoniem
Geplaatst: 24-12-04 18:49
Jeetje... echt een nachtmerrie... Heel veel sterkte toegewenst .
hessy8
Geplaatst: 24-12-04 22:15
ik sta gewoon letterlijk achter me pc te janken wat vreselijk als je zo veel van je paardje houd en op die gruwelijke manier is overleden heeel hheell erg veel sterkte
floek
Geplaatst: 25-12-04 00:32
jeetje das echt verschrikkelijk , kleef echt met je mee ! ik weet ff niet wat te zeggen .....heel veeel sterkte met dit heel zware verlies !
sans6
Geplaatst: 26-12-04 12:06
jeetje wat erg! Heel veel sterkte!! weet verder niet zo goed wat ik hier op moet zeggen!
missyliza
Geplaatst: 26-12-04 12:18
ohw meissiej wat erg...!! ik zit hierzelf ook nu te huile dit is het allerergste wat je kan overkomen..! ik wens je heel heel heeeeeeel erg veel sterkte... ik weet hiet eigenlijk niets meer op te zeggen..
Heel veel sterkte hiermee...
Horse_
Geplaatst: 26-12-04 15:57
Getver nu ook nog Pheiffer het zit zeker tegen. Rust maar goed uit
Francis
Geplaatst: 26-12-04 15:59
"Don't Cry for the Horses"
Don't cry for the horses That life has set free A million white horses Forever to be Don't cry for the horses Now in God's hands As they dance and they prance To a heavenly band They were ours as a gift But never to keep As they close their eyes Forever to sleep Their spirits unbound On silver wings they fly A million white horses Against the blue sky Look up into heaven You'll see them above The horses we lost The horses we loved Manes and tails flowing They Gallop through time They were never yours They were never mine Don't cry for the horses They will be back someday When our time has come They will show us the way On silver wings they will lift us To the warmth of the sun When our life is over And eternity has begun We will jump the sun And dance over the moon A Ballet of horses and riders on the winds to a heavenly tune Do you hear that soft nicker Close to your ear? Don't cry for the horses Love the ones that are here Don't cry for the horses Lift up your sad eyes Can't you see them As they fly by? A million white horses Free from hunger and pain Their spirits set free Until we ride again
by Brenda Riley-Seymore
"The Rainbow Bridge"
There is a bridge connecting Heaven and Earth and it is called the Rainbow Bridge because of its many colors. Just this side of the Rainbow Bridge there is a land of meadows, hills and valleys with lush green grass,and pleasant sunny days. When a beloved pet dies, the pet goes to this beautiful place. There is always food and water, and warm Spring weather. The old and frail animals are young once again. Those who were maimed or crippled are made whole once more. They run and play all day with each other. There is only one thing missing. They are not with their special person who loved them on Earth. So, each day they run and play until the day finally comes when one of them suddenly stops playing and looks up. The nose twitches! The ears are up and alert! The eyes are searching and staring! And then, this one pet, suddenly runs away from the group. YOU have been seen. When you and your special friend meet, you take him or her into your arms and you embrace. Your face is kissed again and again, and you once more look into the adoring eyes of your loving and trusting pet. Then you both cross the Rainbow Bridge together.... never again to be separated.
littlegirl
Geplaatst: 26-12-04 20:27
hey
veel sterkte echt waar
xxx
Buckje
Geplaatst: 26-12-04 20:33
Jeetje wat verschrikkelijk dit wens je niemand toe, ik wens je heel erg veel sterkte. ow wat erg.
Sheerza
Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-04 13:49
Met de kerstdagen was het zo moeilijk.. dan gaf ik hem wat extra's.. Mijn moeder, oma , zus, vader en ik zaten allemaal te huilen..
Maar ook eindelijk een goede update: Gister zijn mijn vader en ik samen gaan kijken naar een paardje. En het was echt een supermooi beessie met wel een gebruiksaanwijzing en een verleden.Maar met vertrouwen komt het goed. Later kreeg ik het ineens benauwd , werd moe en duizelig en zijn we weggegaan..
Maar morgen gaan we weer kijken, dan mag ik haar poetsen,longeren en met haar een stukje lopen. Omdat ik zelf nog zo zwak ben weet ik het niet zeker van het longeren enzo.
Voor de liefhebbers heb ik foto's ! Ik wil ze er wel even opzetten..
QueenBeeBee
Geplaatst: 27-12-04 14:00
Jeetje wat erg zeg!! zit met een brok in mijn keel, verschrikkelijk!
Heel veel sterkte toe gewenst...
Janneke_
Geplaatst: 27-12-04 15:22
jee wat een verhaal zeg, heel erg veel sterkte toegewenst