Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoukie schreef:Ik heb de meest moderne en nieuwe baseballCAP. Hebben ze in verschillende kleuren, nemen zweet en vocht goed op, makkelijk uit te wassen, i-de-aal!!!
luxx schreef:mijn opa's broer had toen een manege in bentveld, dat ligt bij zandvoort, 'manege de naaldenhof'.
Alet"]
[quote="Anoukie schreef:Ik heb de meest moderne en nieuwe baseballCAP. Hebben ze in verschillende kleuren, nemen zweet en vocht goed op, makkelijk uit te wassen, i-de-aal!!!
Misser schreef:Dus ben benieuwd naar een goede reden om wel met pet en niet met cap te rijden.
essie79 schreef:Maar wat ik me nu afvraag..
Ik merk aan mezelf dat als je wat ouder wordt, ook wat voorzichtiger.
Met cap voel ik me dus op dit moment veiliger. En ik voel ook enige verantwoordelijkheid naar mijn partner/naaste toe om de risico's die ik loop iig te verkleinen waar dat kan.
Hebben andere mensen daar geen last van? Vooral als je ook bijvoorbeeld een paar kinderen thuis hebt.
essie79 schreef:Ik merk aan mezelf dat als je wat ouder wordt, ook wat voorzichtiger.
Met cap voel ik me dus op dit moment veiliger. En ik voel ook enige verantwoordelijkheid naar mijn partner/naaste toe om de risico's die ik loop iig te verkleinen waar dat kan.
Hebben andere mensen daar geen last van? Vooral als je ook bijvoorbeeld een paar kinderen thuis hebt.