Herrotto schreef:Ik ken de eigenaar van dat Belg hengstveulen wel. Als je zijn nummer wil kan je me een pb sturen.
En ik ken de fokker

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marieke8089 schreef:
Marieke8089 schreef:Ja, mijn dochter kon ze niet laten staan. Ze zijn 5 en 6 maand oud.
Wel zijn ze erg bang,volgensmij totaal geen mensen gewend.
Gaat wel steeds beter, gister ze lekker kunnen aaien, daar genoten ze duidelijk van, bovenlipje ging naar voren .
Ze staan nu nog op stal, met korte wandelingetje naar de wei.
Mijn dochter zit veel bij ze in de stal.
Tips over hoe dit verder aan te pakken zijn welkom.
Onze focus ligt nu op hun een veilig gevoel te geven en dat wij geen kwaad doen, hun vertrouwen naar ons gaat steeds wat beter.
Ik ben bang dat wanneer we ze nu in de wei zouden doen we dat proces verstoren
[ Afbeelding ]
Nibbit schreef:Spaansepony schreef:Ik heb een paard gekocht. Plaats alleen liever geen foto’s omdat het paard na opknappen weer voor de doorverkoop is en mensen zoeken tegenwoordig alles op en kopen iets niet wat ooit op een markt gestaan heeft![]()
Maar heel lief dier, goed en mooi opgeleid. even door Google gehaald en paard staat ook met foto’s enzo op bokt en heeft zoals ik kan zien altijd goede eigenaren gehad. Volgens handelaar verkocht omdat niet drachtig werd en dat is ook te herleiden uit berichten op internet. Paard is alleen schraal en niet meer in wedstrijd conditie. Dus dat knappen we op, daarna de kids lekker paar keer starten en rijden en opzoek naar for ever huisje.
Dus tot nu toe blij met onze aankoop.
Een zwarte toevallig? Verhaal komt me bekend voor
Marieke8089 schreef:
Marieke8089 schreef:Ja, mijn dochter kon ze niet laten staan. Ze zijn 5 en 6 maand oud.
Wel zijn ze erg bang,volgensmij totaal geen mensen gewend.
Gaat wel steeds beter, gister ze lekker kunnen aaien, daar genoten ze duidelijk van, bovenlipje ging naar voren .
Ze staan nu nog op stal, met korte wandelingetje naar de wei.
Mijn dochter zit veel bij ze in de stal.
Tips over hoe dit verder aan te pakken zijn welkom.
Onze focus ligt nu op hun een veilig gevoel te geven en dat wij geen kwaad doen, hun vertrouwen naar ons gaat steeds wat beter.
Ik ben bang dat wanneer we ze nu in de wei zouden doen we dat proces verstoren
[ Afbeelding ]
FennyPower schreef:Ah, op TikTok kom je ook allemaal filmpjes tegen van ook hele knappe paarden.
Iemand had interesse in een fjord daar, jong en zag er goed uit zoals ik zie.
Ze wou hem kopen, maar was al verkocht naar de slacht. Was een leuk diertje.
rowindie schreef:….
Maarre ik lees van alles over pzb en een paard alleen heb volgens mij een heel hoofdstuk gemist?Paard gekocht op de markt?