Mijn gouden mega mietje (hij rende al hard weg als Finn boos naar hem keek) is iets minder mietje aan het worden, hij rent niet meer meteen weg voor Finn maar gaat terug in de "aanval" en rent daarna hard weg.
Maar nu heb ik dus twee op sterven liggende mannen.
Zoooo zielig dat ze zijn, bijna een vergrootglas nodig maar toch.
Uitslover kon ook nog even knap doen.
Kijk die manen.
Morgen mogen ze lekker spelen op de grote wei achteraan, kunnen ze nog even op genieten voor ze gaan verhuizen. Eigenlijk vandaag al, maar het stormde en ik was alleen en het is ruim 500m lopen. Dus maar besloten het mezelf niet lastiger te maken dan nodig was, dus nu morgen. Hopelijk een keer leuke actie foto's maken ook.
pien_2010
Geplaatst: 28-03-22 20:50
Proficiat Quor.
Grappig de paarden mannen die stervende zwanen zijn. Mijn Hercule was een hartjanus. Echt niet normaal.
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-22 17:23
Dankjewel Pien!
Ja het zijn echte mannen.
De rest van de foto's moeten nog even uitgezocht worden.
Quir wanner vertrekken je mooie manmen naar de groep? Of blijven ze?
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-22 21:27
Nou, eigenlijk na dit weekend, maandag of dinsdag. Er is alleen afgelopen nacht ruim 50cm sneeuw gevallen.
Vind het ook wel sneu om ze dan ineens dag en nacht buiten te laten, terwijl ze dat op dit moment nog niet gewend zijn en ze ook 0 wintervacht hebben (zijn allebei echt alles al kwijt).
Dus ik stel het even uit.
Er was vanochtend wel 1 paardenkind die de sneeuw erg leuk vond. Ook maar dekentje erop naar buiten, hele dag door gesneeuwd en er stond een vieze, koude en harde wind.
Mijn lieve knappe gouden Barbie pony. Al vond ook hij het na een paar minuten ook niet meer zo heel leuk, was koud, nat en blergh.
Deze arme jonge vond het niet zo leuk.
En deze vos zuchtte zó hard toen ze de deur uit kwam naar buiten. Ze heeft in haar hele leven maar spijt van één ding, en dat is dat ze een paar jaar geleden op de vrachtwagen gestapt is naar Zweden in plaats van naar Spanje.