hier hebben we de merrie met veulen gewoon achter stroomdraad gehad, en daar komen ze dan wel eens tegen aan maar ja dat is dat niet anders,moeten ze toch leren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hij knapt ze op. hij heeft er geen eens een rijbewijs voor, nu hoeft dat hier ook niet voor crossmotors maar toch, hij rijd er veel te weinig mee voor het aantal dat ie heeft.
ik ga maandag de hoefsmid bellen dan kan die ook even kijken. Dana moet toch bekapt worden 
ze wankelt nog iets maar dr benen gaan veel rechter zegmaar
dank aan de bokker die dat zei
ik belde mama nog snel voordat toen de da er was omdat ik twijfelde maar mama zei dat dit het moest worden haha.
begint al wat hooi te eten met Dana.
gerlindie schreef:Heb je de mogelijkheid om na een uur of twee even te kijken hoe ze erbij staan?
Ik ga ervan uit dat het geen probleem is, maar je kan toch gewoon even checken hoe ze erbij staan?
Even neus en beentjes voelen of ze koud zijn en je hebt al een hoop info
ze zal dus best een vachtje hebben

anders had ik heen kunnen gaan, maar volgens mij gaat het niet veel regenen. Ik heb wel iemand gevraagd om even te kijken, is ze echt te koud haalt ze ze binnen.
ze eet echt vreselijk veel, maar ze krijgt zoveel als ze nodig heeft dus dat is geen probleem 
beetje jammer dat mn telefoon aan de lader lag haha.
volgens mij gaat die zo lief zijn voor cookie. Dana vond het ook prima, oren gingen wat naar achter maar niemand was gemeen. Cookie stond vooral te kauwen
ze vond het spannend

), en hij zei alleen jaa zolang ik het maar weet. Dus wie weet