Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chubby schreef:Kiest mijn hart of kiest mijn hoofd?
Kiki1995 schreef:Dingen gaan heel snel opeens haha. Waarschijnlijk komt hij eind deze maand al mijn kant op!
Moet even kijken hoe ik alles ga regelen qua vervoer, want ik ben zelf niet kundig genoeg om met een trailer te rijden.
ikke schreef:Kiki1995 schreef:Dingen gaan heel snel opeens haha. Waarschijnlijk komt hij eind deze maand al mijn kant op!
Moet even kijken hoe ik alles ga regelen qua vervoer, want ik ben zelf niet kundig genoeg om met een trailer te rijden.
Mocht het lastig worden ken ik wel iemand in de omgeving van Tilburg die tegen een fatsoenlijk tarief wil rijden voor je. Ervaren chauffeur, paardenmens en reiziger![]()
Maar je kunt ook jezelf uitdagen, in Tilburg opstappen en naar huis rijdenTrek er een week voor uit. Als je thuis komt heb je een band met je paard die nooit meer stuk gaat.
Kiki1995 schreef:ikke schreef:Maar je kunt ook jezelf uitdagen, in Tilburg opstappen en naar huis rijdenTrek er een week voor uit. Als je thuis komt heb je een band met je paard die nooit meer stuk gaat.
Als ik dat toch is zou durvenik moet even kijken hoe ik het ga doen. Wordt lastig, heb niemand in de omgeving die kan rijden dus zal iets van een paardentaxi moeten regelen.