Even gekopieerd van facebook:
Ik barst haast uit elkaar van TROTS!!
Vandaag na 11 maanden weer eens op wedstrijd geweest, en van alles wat ik gehoopt/verwacht had, deed Tani er wéér een schep bovenop door niet alleen een winstpunt te halen, maar óók nog de rubriek te winnen
Tani was mentaal behoorlijk moe en het werd ineens ook bloedheet dus ik moest er in de proef hard voor werken, maar ze laat me nooit in de steek!
Wat een wonder op 4 benen
We hebben Tani snel naar huis gebracht, even afspoelen en nog even met d'r vriendinnetje Blossom op het gras.
Wachten op de prijsuitreiking vond ik niet nodig, ik ben realistisch genoeg om te beseffen dat een paardje als Tani een vreemde eend in de (dressuur)bijt is, en dat ze vandaag nog niet op de helft liep van hoe ze thuis kan gaan...
Maar wel een proef zonder grote fouten en een leuke positieve jury, die 5en en 7ens durft te geven
Het was een ongelooflijke verrassing dat er naast het protocol, óók een oranje lintje lag
Ontzettend gaaf en Tani verdiend het ook, want wat een karakterdier is het
Moet toch maar vaker m'n naald&draad kwijt zijn, want vorige keer moest ik lenen van een stalgenootje en liep Tani d'r 1e winstpunt, en vandaag van een ander stalgenootje moeten lenen en dat blijkt toch geluk te brengen
Alle supporters worden weer enorm bedankt!
Foto's zijn stills uit een filmpje.
#hackney #dressuur #winst #1eprijs #21jaar

Onze "stalfotograaf" was er ook bij, als daar wat moois uit is gekomen maak ik nog een apart topic aan.