Als je niet zoveel kan werken met hem is dit natuurlijk beter.
Happy paard!
Wel heel grappig hoe je die schriktraining beschrijft, mafketel!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Grappig om te lezen dat Joep zo anders op alles reageert
Bij ons heeft er nog nooit een paard zich laten vallen in al die jaren schriktraining haha
Ik zat al een half uur op een boomstronk te wachten op dit moment, dus de seconde dat Joep zijn borst in de strijd gooide riep ik: "Nee!". 

)
Uiteindelijk kreeg hij toch eindelijk de lang verwachte schok. Boos dat hij was. Hij was woest.
Als een soort maniak ging hij in zijn eentje de hele track op en neer. Slidingstops van heb ik jou daar en ik zat in die caravan: Pas op je pees, je been, NEE, oh mijn g...

MirandaFuego schreef:Klinkt goed, lekker plekje voor hem.![]()
Als je niet zoveel kan werken met hem is dit natuurlijk beter.
Happy paard!![]()
Wel heel grappig hoe je die schriktraining beschrijft, mafketel!
Maflinger_S schreef:Een paard dat uit frustratie op de grond gaat liggen is nieuw voor mij. Die Joep, het is een bijzonder paard en dat is het...
Heerlijke verhalen weer en wat fijn dat hij het op zijn nieuwe stal zo naar zijn zin heeft. Dat is voor jou ook genieten als je dat ziet.

Domino_2006 schreef:Even een vraagje was de schriktraining van Schriktraining.nl?
Ik vind het gewoon leuk om te tutten met paarden. Mijn eerste pony was een haflinger met manen tot haar schouders. Elke dag legde ik daar een nieuwe vlecht in, gewoon omdat het kon. Toen zij overleed kreeg ik Rimska en dat was een fjord met echte 'fjordenmanen'. Oftewel: rechtopstaand. Daar kan je niet in vlechten.
Rimska hebben we al 8 jaar dus ik heb al acht jaar geen paard kunnen vlechten.
Joep wordt dit jaar 11 en ik denk oprecht dat nog nooit iemand hem heeft ingevlochten. Het eerste vlechtje vond hij heel spannend, daarna viel hij in slaap tot ik bij zijn oren aankwam. Dat feest ging niet door.
Even oefenen dus.
Behalve in zijn voorpluk. Dat vond hij te ontspannend.

) en daar heb ik ook nog in geknot maar dat was echt lang lang geleden haha
MirandaFuego schreef:Het doet me wel een beetje denken aan dit..![]()
[ [url=m/HYEpDz.png]Afbeelding[/url] ]
De koffie vliegt hier bijna over mijn toetsenbord.
Selima schreef:Oh die foto is zo fout!![]()
![]()
![]()
Wat een verhaal weer over Joep en de draad en die foto![]()
Nooit een saaie dag met hem, geloof ik.
Uiteindelijk mocht hij ook komen. We hebben een soort wip/blok waar ze op kunnen staan. Goed voor hun evenwicht en spieren. Joep probeer ik te leren dat hij in het midden moet gaan staan, maar hij vind het nog best lastig en doet het dan ook liever als ik er ook op sta.
Opeens sprong hij zonder enige aankondiging aan de kant op de wip. Ik denk niet dat ik hoef te beschrijven hoe hoog ik de lucht in ging.
Gelukkig heb ik een aardig evenwicht en landde ik gewoon weer op de wip, maar wel een halve meter naar voren