Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoSav schreef:Ik vrees dat vooral de katten dat heel fijn zouden vinden.Wat vervelend zeg. En het fijn maken voor vogeltjes om hun werk te doen is geen optie? Hier veel vogels en dat scheelt echt enorm qua insecten.
Lynnepinny schreef:Nee de zomer is voor de dieren zeker niet de fijnste periode.Arm paard! Zomer is niet altijd gemakkelijk helaas. Komen de ontstekingen door insecten?
Varekaj schreef:Lijkt me gezellig om eens samen op pad te gaan.Als je wil oefenen met een extra paard erbij, roep maar! Ze gaan nog tot einde zomer daar op de weide blijven volgens mij. Heb weer gigantisch veel grasDe mijne is bomproof en ik ken ook rustigere rondjes met alleen maar veldwegen vlakbij. Moet je alleen die straat aan de seniorflats even oversteken, meer niet.
Op 14/7 en 21/7 is het lrv-tornooi op de affligemdreef voor paarden, die 2 weekends kunnen extra verkeer opleveren aan die kanten. Dus dan de banen misschien wat vermijden.
Jenara schreef:Als je de mogelijkheid hebt, zeker doen!Wauw, wat leuk zo gaan wandelen, moet ik ook eens doen
Waar sta jij trouwens met Aliaa, Retjethorse, als ik mag vragen?
Heb een vermoeden dat het ook bij mij nogal in de buurt is :p Ik sta in Laarne, maar niet op de melkerij.
Varekaj schreef:Dat is waar! Alleen jammer van de steentjes op de wandelbanen. Gisteren voelde ik heel erg goed dat ze daar toch op reageert.Aliaa is met haar kont in de boter gevallen op dat vlak, heel veel veldwegen en natuur nog hier
Varekaj schreef:Het zou me niet verbazen nee...Ik had gisteren het idee dat er extra stenen zijn bijgekomen op bepaalde paden. Normaal heb ik zo mijn vaste routes voor galop, nu heb ik een paar ervan bewust in draf of stap gedaan omdat het me te grof lag. De mijne heeft ijzers maar zelfs daarmee was hij soms toch voorzichtig en dat gebeurd niet zo gauw.
Jenara schreef:En ik zit dan ook nog op het randje met Vlaams-Brabant.Ah is inderdaad toch niet zo in de buurt, ik vergeet soms dat Oost Vlaanderen meer is dan Gent en omstreken :p dom van mij! Maar inderdaad ook weer niet overdreven ver!
Duplo schreef:Lief he!Aah droppie! Lekker aan het genieten
Varekaj schreef:Ok, nee ik hoop dat Aliaa me dat niet gaat flikken, want dan kunnen ze mij met een hartaanval afvoeren naar het ziekenhuis.Heerlijk toch!
Wacht tot de dag dat ze zo heerlijk ligt te soezen dat ze volledig plat gaat. En niet reageert tot je ernaast staat, hijgend en in paniek met alle doemscenario's in je hoofd, om vervolgens doodleuk een smoel te trekken "hey baas, ook hier?"