De training gaat de laatste dagen echt súper fijn! Hopelijk blijft ie het zo goed oppakken en halen we misschien voor de zomer nog wel ons eerste winstpuntje in het Z1.. Helaas alleen de komende weken geen les; mijn instructie/stalbaas is vandaag bevallen dus die is er even tussenuit

Komende zondag weer even een sprongetje wagen! De vorige keer waren de net geverfde springbalken doodeng en ging hij zowaar meerdere keren op de rem, vooral voor die ene met zwarte strepen erop... Die vermijd ik nu maar even haha.
En mijn andere doel voor maart; een springzadel. De zoektocht loopt nog steeds. Hopelijk komt 27 maart de zadelmaker van het Drunens Ruiterhuis langs met wat 2e hands springzadels om te passen!
Mocht iemand hier nog een goede zadelmaker in omgeving Noord-Holland weten met goede betaalbare 2e hands zadels.. Dan hoor ik het graag, het lijkt een onmogelijke zoektocht

En als het goed is staat er in april iets heeeel leuks op de planning... Als alles doorgaat gaan wij namelijk 1 of 2 april voor de allereerste keer naar het strand!