Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KittyDylan schreef:[ [url=m/TiM3xn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat nou, zadel opleggen is lastig?Goed, geen singel en dekje maar ik dacht, gooi er voor de gein eens een zadeltje op.
Zo braaf dat ze is![]()
Ook hoofdstel met bit ingedaan, eerste keer bitje in!
[ [url=m/SQaSYt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WUGS0c.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HA28hU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stukje gewandeld om te wennen, natuurlijk wel halster er over zodat ik niet meteen aan het bit vast hoef te klikken
Filmpje van een pony die zich waarschijnlijk denkt dat vrouwtje gek is geworden
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... ef=m_notif
Art_Ificious schreef:KittyDylan schreef:[ [url=m/TiM3xn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat nou, zadel opleggen is lastig?Goed, geen singel en dekje maar ik dacht, gooi er voor de gein eens een zadeltje op.
Zo braaf dat ze is![]()
Ook hoofdstel met bit ingedaan, eerste keer bitje in!
[ [url=m/SQaSYt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WUGS0c.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HA28hU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stukje gewandeld om te wennen, natuurlijk wel halster er over zodat ik niet meteen aan het bit vast hoef te klikken
Filmpje van een pony die zich waarschijnlijk denkt dat vrouwtje gek is geworden
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... ef=m_notif
Vergeet ik hier nog te reageren.
Knap zo met zadel en hoofdstel.
Maar vond vooral je stal met paddock een knap idee. Pony heeft altijd beweging en kan altijd schuilen bij regen.
Limo staat wel dagelijks op een paddock/weitje maar heeft daar geen schuilplaats voor regen of wind.
kvulden schreef:Ik heb vandaag Rosie er even weer bij gepakt. Een paar rondjes stappen. Toen ik wilde versnellen zag ik dat ze haar kond weer in de bress gooide. Dat heb ik kunnen indammen. Even halt vooruit en achteruit en nog even stappen en afgerond. Alles net iets meer dan 5 minuten.
SVRL schreef:Er heeft er ene voor het eerst een zadel op gehad. Meneer deed een paar stapjes achteruit en toen was het ok. Heb het er na 5 minuten afgenomen en dan even later terug erop terwijl hij los stond.
[ [url=m/FzLGzK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9NpA9T.jpg]Afbeelding[/url] ]
BrechtCarlos schreef:@SVRL Gaaf zeg, kan hij goed hebben! Hoe oud is hij als ik vragen mag?
KittyDylan schreef:Ahh ons mooie Limburg. Toch wel de mooiste provincie van Nederland
Het voordeel van in de wei opleggen is denk ik dat het minder geforceerd voelt naar het paard toe.
kvulden schreef:Ik laat haar niet stoppen na het bokken en ze krijgt wel een tik als ze dat vooral naar mij toe richt. Bij de merrie is het vooral een soort van vreugde bok denk ik, maar ze zou ook wel graag de baas over haar worden. Ik wil inderdaad wel doorzetten, maar zoals het zondag ging zag ik daar even geen kans voor. Omdat ik haar niet vergenoeg bij mij uit de buurt kreeg. Ik had wel een zweep, maar niet de longeer zweep. Vandaag heb ik haar ook laten door werken. Maar zag wel vaak de oren naar achteren.
Kabayo schreef:KittyDylan schreef:Ahh ons mooie Limburg. Toch wel de mooiste provincie van Nederland
Het voordeel van in de wei opleggen is denk ik dat het minder geforceerd voelt naar het paard toe.
Nou ik bestel hier als fries patat met. Snappen ze mij niet. Het is hier blijkbaar friet met mayonaise.
Net zoals hagelslag. Dat is blijkbaar boterhamkorrels
Maar de omgeving en huizen zijn idd prachtig.
Oh dan lees ik het verkeerd kvulden. Sorry .
Oww ik dacht van nu artflicious. Jeetje wat een bulten! Dan liever een dekentje op inderdaad.
SVRL schreef:BrechtCarlos schreef:@SVRL Gaaf zeg, kan hij goed hebben! Hoe oud is hij als ik vragen mag?
Quick is in april 2 geworden. Op dit moment speel ik vooral met hem en af en toe is het eens 10 minuten serieus. Gewoon wat volgen, wijken voor druk, een rondje stappen aan de longe, dekje en longeersingel op. Alles echt maar heel kort en zowel aan het halster als los wanneer dat mogelijk is. En verder gewoon erbij gaan zitten als ik weet dat er in zijn gezichtsveld of op hoorafstand iets gaat gebeuren dat mogelijks eng is. Daarom is hij zo koel.
Kabayo schreef:KittyDylan schreef:Ahh ons mooie Limburg. Toch wel de mooiste provincie van Nederland
Nou ik bestel hier als fries patat met. Snappen ze mij niet. Het is hier blijkbaar friet met mayonaise.
Net zoals hagelslag. Dat is blijkbaar boterhamkorrels
Maar de omgeving en huizen zijn idd prachtig.