Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
raket schreef:Waar ik dan nu weer benieuwd naar ben is hoe lang duurt het dan zo'n beetje voordat de cortisollevels betrouwbaar gemeten kunnen worden?
Nikass schreef:ElineS: ik had een goede indruk van stal Mansour in Arnhem (De Eerste hit-actief Stal van Nederland) dus mocht je toch eens een poging willen wagen om een "goede" manege te bekijken geef ik je daar een redelijke kans![]()
(Ik ben er inmiddels lang niet geweest maar ga ervan uit dat ze hooguit nog meer verbeteringen hebben doorgevoerd).
Kamy schreef:Ik wil geen maneges of manege ruiters afkraken. Maar ik denk dat je weinig happy athletes op maneges zult vinden....
Teveel verschillende ruiters op de ruggen. Een ander soort educatie dan wanneer je prive een paard(en) gymnastiseert.
Kamy schreef:Ik wil geen maneges of manege ruiters afkraken. Maar ik denk dat je weinig happy athletes op maneges zult vinden....
Teveel verschillende ruiters op de ruggen. Een ander soort educatie dan wanneer je prive een paard(en) gymnastiseert.
ikbencarmen schreef:Kamy schreef:Ik wil geen maneges of manege ruiters afkraken. Maar ik denk dat je weinig happy athletes op maneges zult vinden....
Maar ik weet zeker dat er ook een hoop particuliere paarden zijn die geen happy athletes zijn...