ze doen samen met een spuit. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ze doen samen met een spuit.
Voel me zo schuldig. Dus ik wil dat niet nog eens laten gebeuren. Ookal is het elke maand weer overleven qua geld, zeker nu Daan geen baan meer heeft, maar die dierenarts komt!!! Hoe dan ook... Wat met James is gebeurd, wil ik niet nog eens meemaken... vreselijk.
.
Uhm... Oja dat ik die winterweide waar nu dus besmette mest ligt, moet rusten zodat eieren en wormen afsterven. En in zo'n geval zou het dus ideaal zijn als ik ze dan in de paddock kon laten. Maar ivm niet goede bodem en stank kan dat niet voor lange tijd.
Dus ook die moest in de paddock.
De linkt volgt nog.
De paarden worden bij ons net zo behandeld als een hond eigenlijk. Wandelen, uitlaten, aaien, spelen, gewoon lekker mee bezig. Ze staan dan niet binnen, maar het zijn gewoon onze huisdieren. 
Maar Daan is er nog niet aan toe gekomen die erin te leggen. Heeft onlangs een slijmbeursontsteking gehad en moet het nog even rustig aan doen. Maar dat staat in de planning.

Maar gelukkig zijn we allemaal altijd buiten als het weer het toe laat. Nu net ook weer fijn gewandeld. David op Nick en Marloes op Bliksem. En nu spelen de kinderen lekker in de modder
. Ik heb twee buiten kinderen en twee binnenkinderen.... maar toen we de paardjes nog hadden wilde iedereen ook altijd wel mee