Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
...(Gelukkig maar misschien). Ik vind dat hij het goed doet, hij zit waarschijnlijk redelijk met de handen in het haar en hoopt dat het zich vanzelf oplost (wat waarschijnlijk ook zou gebeuren als hier alleen mannen bij betrokken waren). Littera schreef:De eigenaressse heeft voorgesteld dat zij een bericht in de groep zet waarin ze heel duidelijk uitlegt wat er aan de hand is, dat ik niet heb gestolen en dat dit gedrag niet door de beugel kan.
Kendra schreef:M.b.t. de stalbaas: maak het niet ingewikkelder dan het is, het is ook gewoon een MAN...(Gelukkig maar misschien). Ik vind dat hij het goed doet, hij zit waarschijnlijk redelijk met de handen in het haar en hoopt dat het zich vanzelf oplost (wat waarschijnlijk ook zou gebeuren als hier alleen mannen bij betrokken waren).
@TS, ik vind je zeer correct en netjes handelen. Knap! Hou de eer aan jezelf, bewaar je zelfbeheersing. Escaleren lost niks op, één verkeerd woord en het wordt je tot in lengte van dagen nagedragen...
pien_2010 schreef:Littera schreef:De eigenaressse heeft voorgesteld dat zij een bericht in de groep zet waarin ze heel duidelijk uitlegt wat er aan de hand is, dat ik niet heb gestolen en dat dit gedrag niet door de beugel kan.
Dat vind ik een heel goed plan.![]()
Ik denk dat het goed is als we met elkaar in dit topic proberen "hygiënisch" met de hele situatie om blijven gaan. Daarmee bedoel ik:
- de zaken niet erger maken dan het is;
- er geen zaken bij halen die er niet bij horen;
- geen complot theorieën doen.
Daar heeft TS helemaal niets aan.
De stalhouder heeft ook niet om deze situatie gevraagd. Hem valt weinig te verwijten. Veel mensen zouden erg onhandig reageren in een situatie als deze en hij doet echt zijn best. Het is niet iedereen gegeven om dit soort situaties het hoofd te bieden. Hij mag wel uitgenodigd worden om bepaalde stappen te ondernemen.
pien_2010 schreef:Littera schreef:De eigenaressse heeft voorgesteld dat zij een bericht in de groep zet waarin ze heel duidelijk uitlegt wat er aan de hand is, dat ik niet heb gestolen en dat dit gedrag niet door de beugel kan.
Dat vind ik een heel goed plan.![]()
Ik denk dat het goed is als we met elkaar in dit topic proberen "hygiënisch" met de hele situatie om blijven gaan. Daarmee bedoel ik:
- de zaken niet erger maken dan het is;
- er geen zaken bij halen die er niet bij horen;
- geen complot theorieën doen.
Daar heeft TS helemaal niets aan.
De stalhouder heeft ook niet om deze situatie gevraagd. Hem valt weinig te verwijten. Veel mensen zouden erg onhandig reageren in een situatie als deze en hij doet echt zijn best. Het is niet iedereen gegeven om dit soort situaties het hoofd te bieden. Hij mag wel uitgenodigd worden om bepaalde stappen te ondernemen.
ruitje schreef:Hoezo zou een stalhouder hier stappen in moeten ondernemen? Is er een situatie waarin de stalhouder hier goed uit komt dan? Hij gaat hoe dan ook een klant kwijt raken als hij zich teveel uitspreekt in deze situatie. Daarnaast weet hij helemaal niet wat waar is ( niet dat ik zeg dat de TS haar verhaal niet waar is!).
Ik vind het makkelijk wijzen, je verhuurt boxen, je bent geen mediator zeg....
MarlindeRooz schreef:Als de stalbaas een vrouw Was geweest dan was het met een beetje mazzel pas echt een groot drama geworden.![]()
ruitje schreef:Hoezo zou een stalhouder hier stappen in moeten ondernemen? Is er een situatie waarin de stalhouder hier goed uit komt dan? Hij gaat hoe dan ook een klant kwijt raken als hij zich teveel uitspreekt in deze situatie. Daarnaast weet hij helemaal niet wat waar is ( niet dat ik zeg dat de TS haar verhaal niet waar is!).
Ik vind het makkelijk wijzen, je verhuurt boxen, je bent geen mediator zeg....
Iruss94 schreef:M_D_H schreef:
Oh schei toch uit.
Door dit soort opmerkingen breng je ts alleen maar in de problemen.
Ach ach was maar een grapje.. niet zo happen
Iruss94 schreef:Nou mij grapje was zo niet bedoeld Ts. Dan moet er misschien ook maar even bij zeggen dat de mensen die zeggen dat ze de stal naam op bokt moet gooien en de stalbaas zwak noemen ook maar eens even achter de oren krabben want dat is in mijn ogen een stuk minder handig.
Ps. Je doet goed ts