Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
neile schreef:Mandy_B: Ja hoor! Ze galopeert heel goed, heel ruim, zet goed onder.
Marleen_vA: de osteo kwam sowieso volgende week al, ik ga het es navragen. Ik denk dat het een balansprobleem is.. maar..
Gisteren ging het wél heel goed. Ofwel had ze een paar off-days.. Ofwel.. is haar kwartje gevallen over hoe het moet op de cirkel. Kan ook!
xChanelx schreef:Gisteren mijn Tinker-projectje voor het eerst een zadel opgelegd. Ze was totaal niet onder de indruk. Alleen de klepperende beugels (die ik er later aan heb gedaan) vond ze wat spannend, maar dit zorgde alleen voor een snelle draf.
Super trots! Nu dit maar een paar keer herhalen totdat ze er helemaal oké mee is en lekker spelen, aan de longe, maar hopelijk binnenkort ook weer zonder.

We doen ook lekker rustig aan, van rijden is echt nog geen sprake. Nies_ schreef:Impala is 2 jaar en 9 maanden. Niet echt boktproof dusWe doen ook lekker rustig aan, van rijden is echt nog geen sprake.
Geryon schreef:Nies_ schreef:Impala is 2 jaar en 9 maanden. Niet echt boktproof dusWe doen ook lekker rustig aan, van rijden is echt nog geen sprake.
Die van mij is volgende maand 3 jaar. Ik zit er een paar keer per week zo'n 10 minuutjes op.
Zijn broertje wordt dan 2 en daar ga ik ongeveer dan ook mee beginnen. Dingetjes als meelopen enzo. Hij is nu al enorm brutaal.
longeer hem ook niet van te voren dus het is echt een paar keer opstappen en een paar passen lopen en hij is weer klaar.