Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
terpentijn schreef:Was alweer een hele tactische aanpak van hem, want het was súperinteressant om lessen en lescommentaar vanaf de grond eens te volgen, stak er ook weer een en ander van op, en raakte er zelf ook weer door geinspireerd. Gaf ook een zekere mate van gemoedsrust: was je er toch, maar hóéfde je zelf niks.
Daarna ging Steef door naar volgende lesklant elders en ik reed met Maarten mee naar het huisje waar hij samen met Tineke (KoudbloedKim) woont. Ontzettend gezellig, daar, en zeer gastvrij, paardenpraat over de lessen, en ik besloot zo gauw mogelijk weer Jaopie op te pakken. Later bracht Maarten me met de auto weer naar m'n huis.
Door het beestenweer gisteren en vandaag (regen, storm) is daar nu natuurlijk nog niets van gekomen, want alleen buitenbak, maar dat maakt niet uit. Door alleen al het er bij aanwezig zijn maar niks te hoeven kreeg ik er weer zin in.
Binnenkort dus weer rijtechnische updates! Met dank aan slimme aanpak van meneer Steef...die ook geen moment heeft gevraagd wanneer ik weer ging rijden of lessen en daarmee dus iedere druk vermeed.
terpentijn schreef:Vanmorgen wilde ik weer es Jaopie op gaan pakken, maar de buitenbak was door het leuke baggerweer nog niet fatsoenlijk gedroogd.
Ik voelde er weinig voor op een raket met straalaandrijving meteen vanuit de wei eens een stukje buitenrit te gaan ondernemen. Ik heb hem overigens wel 1.5 week geleden al van zijn krachtvoer afgehaald uiteraard.
Morgen zal de bak wel een stuk droger zijn, gezien de hele dag al zonnig hier... dan ga ik weer beginnen!
terpentijn schreef:Vandaag weer de aanmeldmail gehad voor de les van 19 januari (a.s. zondag) maar ook maar aan me voorbij laten gaan.
Ging toch niet zo goed met mij, dus nog steeds niet op Jaopie gereden, of ook maar iets anders met hem gedaan. Ik neem het me dan steeds voor maar dat is mentaal, de gevoelswil (motivatie) is gewoon totaal afwezig. Ik kan het gewoon niet. Het gaat niet en het wil niet.
Het begint nu wel problematische vormen aan te nemen...