Yentl, ziet er alweer super netjes uit! Knap paard is het toch.
pol013
Geplaatst: 09-04-15 12:15
Coberlina schreef:
Haha denk dat wanneer ik op de fiets ga met een van onze jonge paarden, dat dat geen goed plan is
ssst niet vertellen tegen mijn varken. Die doe ik straks gewoon geloven dat dat de normaalste zaak van de wereld is. En voor je denkt dat het hier om een shetlander gaat:
Gister de eerste geslaagde handpaard poging. Mijn rijpaard begint hem ineens mee op te voeden en dat werpt zijn vruchten af! Hij mist nu wel een paar stukje vel maar dat mag de pret en de gezelligheid onderling blijkbaar niet drukken. Volgende station is rondjes door de wei, daarna is het bos aan de beurt (keep my fingers crossed)
HxSunlight
Geplaatst: 10-04-15 08:09
hihi dankjewel allemaal ben erg tevreden met wat ik gekocht heb
ik heb haar bij NMPRS stamboek gezet dus 11 juli haar eerste keuring dan
Na de markt waren we ook meteen langs dierenarts gegaan en daar werd ze gezond verklaard enigste dat ze had was luizen.. dus die + punt ging ook meteen mee
foto
Kimvicious
Geplaatst: 10-04-15 08:45
Heaven haar eerste keer onder het zadel! Even 5 minuutjes rondgestapt en zelfs al wat kunnen sturen! Top pony! Geen stress, gewoon los alleen iemand erbij om de beenhulpen duidelijk te maken. Trots!
Coberlina
Geplaatst: 10-04-15 11:19
Leuk dat ze het allemaal goed doen!
Die van ons vanmorgen voor de tweede keer door degene die komt zadelmak maken. Waren ook weer erg flink
Volgende week vrijdag gaat er iemand op Haydn zitten ben heel erg benieuwd hoe hij het gaat doen. Afgelopen dinsdag is de tandarts geweest en woensdag heeft m'n zadel een nieuwe vulling gekregen... Ik hoop dat ik nu een goede start aan hem kan geven
yeentll
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-15 17:54
Meiden, ik kom even m'n nieuwe aanwinst showen. Ben zo blij met haar! Het is een veulen uit dezelfde merrie als Hinde. Een merrieveulen van Feel good x Olivi, ze is nu 3 weken oud
Happy heeft vandaag voor het allereerst een zadel opgehad, ze was wel al gewend aan de barebackpad, maar we hadden nog geen passend zadel, nu wel! We hebben haar eerst even in de bak laten staan, zodat ze kon wennen, maar na een paar gekke bokkensprongen vond ze het wel oké. Hierna hebben we rustig met haar aan de longe gestapt, ze gaf er niks om en was onwijs braaf! Mijn moeder heeft hierna deze foto van ons gemaakt. Ik hád haar netjes ingeknot voor haar verjaardag morgen, maar ze had het er hier al een beetje uitgeschuurd
Woehoe mijn topper vanavond weggebracht om hem te laten beleren!
Voor het eerst in 2 jaar weer in de trailer, en wat stapte hij er braaf op! Maar de rit vond hij erg spannend, hij was kletsnat van zweet toen we op bestemming aan kwamen.
Zijn nieuwe tijdelijke stal vond hij ook even heel raar haha. Maar nu gaat het echt gebeuren! Spannend!
wat een gaaf veulen yentll joysiee...super dat het zo goed ging! Lindy....spannend hoor, nu gaat het echt beginnen.
Hier vandaag hum voor het eerst met dubbele lijnen geprobeerd te longeren. Fijn dier is het, zodra er contact met het bit is zakt ze al fijn laag over de rug, nu oefenen met sturen dat was nog wel even lastig haha.
Jasy
Geplaatst: 13-04-15 23:18
Vandaag precies 4 maanden van mij. 28 januari er voor het eerst op gezeten Weet dat er aan mijn houding nog best veel mankeert, maar daar wordt hard aan gewerkt door wekelijkse lessen op een ander paard. filmpje is van vandaag
Dank je wel Moniek. Over hwt algemeen is ze redelijk te sturen. Ze heeft momenten dat ze stug door mijn buitenbeen de andere kant op gaat. Gelukkig gaat dit ateeds beter.
Lindor92
Geplaatst: 14-04-15 12:48
Vind het inderdaad erg spannend. Paard is een held op sokken, en vind dus veel eng
Ziet er idd netjes uit hoor Syl1612. Snel gaat dat dan al he? Op die van ons stond vandaag heel weinig "stuur". (Ofwel hij deed gewoon waar ie zelf zin in had; hij liet zn karakter aardig zien vandaag). Vraag: ga jij over de hoefslag; antwoord: nee ik ga hier lekker een volte lopen; antwoord + zweepje bijna in zn oog, nee... hier op de hoefslag; antwoord: ben ik niet van onder de indruk, ga toch de andere kant op