Sjuimpje schreef:Het ìs helemaal geen wetenschappelijk onderzoek, daar hebben we het al pagina's eerder over gehad. Er is niets bekend over de achtergronden van de paarden die onderzocht zijn, elke gek in een slachthuis kan dan een wetenschappelijk onderzoek publiceren.
Dat jij niet onderkent dat je een paard met dezelfde knik achter het hoofd zowel diep als hoog kan rijden valt me ontzettend tegen,
je komt steeds onozeler over, je bent zo hard bezig om je eigen gelijk te bewijzen dat je niet eens meer objectief om je heen kan kijken, terwijl jij notabene diegene bent die andere van subjectiviteit beschuldigt.
Ik heb net verslag gehad van iemand die aanwezig is op Mechelen,
de paarden die bovenaan staan hebben bijzonder overtuigd, met name in passage en piaffe, geen enkel paard met balans problemen kan zo scoren op zulke onderdelen.
(BTW, kan je misschien iets minder quoten en meer meer reacties in 1 post verwerken?)
Het is de vraag wie er nu overkomt als....
Je bedoelt te zeggen dat Professor Weiler dus ook een gek is. Lijkt me een zeer gewaagde uitspraak Sjuim, die je zeker misstaat.
Dat onderzoek is wetenschappelijk, daar kan zelfs jij niet omheen.
"Wissenschaftliche Publikatin 24" Beetje vreemd dat je zo reageert op dingen terwijl je het tegendeel zo kan vinden.
Ik hoef helemaal mijn gelijk niet te bewijzen en objectief om me heen kijken doe ik ook. En ik beschuldig helemaal niemand.
Is het objectief om te denken dat jij dingen beter weet dan een Professor?
En gelukkig heeft een IO test anders aangetoond dan jouw gevoel weergeeft.
Is jouw verslaggeefster dan toevallig ook iemand die LDR traint?