An_J schreef:Whahaha .... Het was een grapje dames...
Overigens is mijn paard een getrainde sportruin van 1.80 met een rug waarvan al menig dierenarts heeft gezegd "God, ik wou dat ze zo nog gefokt werden", heeft een passend zadel en staat 24/7 buiten ... dus ik zet daar met gerust hart een volwassen ruiter van 96 kg op. Sterker nog 105 zou ik ook aandurven en dan mogen ze ook een sprongetje doen.
Het was van jouw kant een geintje, maar er zijn er genoeg die wél zo beredeneren of beledigd zijn dat ze dan volgens anderen 'moeten afvallen'. Goed, in mijn ogen moet je voordat je de 96 bereikt al zijn afgevallen, maar let wel even; ik bekijk het vanaf mijn eigen perspectief, en mijn perspectief is maar 1.64 dus als je met 1.64 over de 90 kilo heen gaat hebben we het niet meer over een paar vetrolletjes

Ik vind het knap dat jij het aandurft, ik zelf zou dat niet durven, ook niet met een sportruin (nieuw ras/geslacht?
ook dit was een geintje, ik snap wat je bedoelt alleen het staat zo leuk penny xD). Ik heb voor mijn pony de grens op 60 kilo incl. zadel gelegd, en ik heb ook geen zwakke pony met rotte rug maar vind het gewoon niet nodig, én ik vind het er niet mooi uitzien.

Maar ook jij op moest eerst op je gewicht gewezen worden en bereed daarmee destijds een ander paard heb je gezegt......nadat die problemen kreeg. Rug problemen?