Paardenmishandelaar gepakt!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 18:44

ja inderdaad... het zal je paard maar wezen hè? Verdrietig

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-04 16:59

Vanochtend kregen we onverwacht bezoek van 2 onbekende mensen met een grote bos bloemen.Het waren de ouders van S.G.,de jongen die ons bijna een jaar wakker heeft gehouden in de weekeinden.Ze kwamen hun excuses aan bieden voor het verdriet dat hun zoon ons aangedaan heeft de afgelopen tijd.
Eerlijk gezegd was ik er best blij mee.Wij hebben ons hele verhaal aan deze mensen kunnen vertellen en zij hebben hun kant van het verhaal verteld.Het blijkt dus nu, dat toen hij 5 jaar geleden gepakt was voor een zelfde reeks mishandelingen, zij weldegelijk met hem naar de huisarts zijn geweest voor hulp,maar dat deze het niet nodig vond een behandeling in te stellen omdat het om een sexueel experiment zou gaan Verward
S.heeft nu van zijn ouders 2 mogelijkheden gekregen:Of behandeling,of vertrekken.Hij heeft voor het eerste gekozen,en vanaf maandag gaat hij hulp krijgen.De rekeningen van de dierenarts mochten we naar hen opsturen en zij zouden er zorg voor dragen dat deze kosten vergoed gaan worden. OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 17:41

Eigenlijk ontzettend dapper van die mensen. Ze wisten helemaal niet of en hoe ze ontvangen zouden worden.
Die mensen hebben misschien wel jaren in angst geleefd over wat "zoonlief" aan het doen was als hij wegging. Continue controleren waar hij uithangt gaat ook niet met een jongen van die leeftijd.
Hoewel, hadden ze al niet veel eerder berichten over mishandelingen gehoord en de link naar hem gelegd?

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 17:46

Toch heel netjes van die ouders!
Krijgt die jongen nu ook nog een straf van de politie, of komt ie er weer zo makkelijk vanaf???

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-04 18:01

Nee,volgens zijn ouders krijgt hij ook straf,alleen meer wisten ze daar zelf op dit moment ook niet over.

Llewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 18:05

Wat goed van die ouders dat ze dit hebben gedaan Lachen

Ik snap alleen die huisarts totaal niet?
sexueel experiment a la, maar dit gaat toch wel ff verder lijkt me?

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-04 18:06

Llewella schreef:
Wat goed van die ouders dat ze dit hebben gedaan Lachen

Ik snap alleen die huisarts totaal niet?
sexueel experiment a la, maar dit gaat toch wel ff verder lijkt me?

Ee huisarts trekt wel vaker verkeerde coclusies Verward

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 19:57

chapeau voor de ouders, en voor jou OK dan!

Ik ben echt blij dat ze de stap hebben durven zetten en dat jij ze zo goed hebt onthaald. Het moet voor hen een even grote nachtmerrie zijn als jouw, weten dat je bloedeigen zoon een steek losgeeft, dat is zowat het ergste wat ouders kan overkomen. Daarvoor moet je een hele hoop lef en moed hebben om je bij zijn slachtoffers te exuseren, want je blijft vooraf met de twijfels zullen we wel welkom zijn, en kunnen we nog in een openbaar verschijnen zonder dat iemand ons achternawijst. Ik hoop dat de mishandelaar de juiste straf en een goede behandeling krijgt, en de ouders er buiten worden gelaten want zij hebben hier ook niet voor gekozen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 20:16

toch wel goed idd van die ouders:)

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-04 21:10

Ik had de hoop dat de ouders dit zouden komen doen.Dan weet je namelijk waar je over praat(en dat wordt er nog dagelijks op stal).De hele tijd hebben wij het idee gehad dat zij hun zoon in bescherming namen,mar dat is dus zeker niet het geval.Ik hoop voor de ouders dat de rust nu weer een beetje terugkeert en ook zij in de weekeinden gewoon weer kunnen slapen.Op de site van Heiloo(heiloo-online) heb ik in het discussieforum wederom opgeroepen tot rust.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 22:48

Dat vind ik echt toppie van die ouders! Het zal voor hen ook een redelijk grote stap zijn geweest denk ik!
Fijn dat hij in behandeling gaat, hopelijk heeft het effect!

Ik had inderdaad ook het idee dat de ouders het deden voor de bescherming van hun zoon, en het maar accepteerde, maar het blijkt dus minder waar.

Door

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 00:20

Ik vind het heel erg dapper en moedig van de ouders van S dat ze de stap hebben durven nemen om met een grote bos bloemen naar jullie toe te gaan, het is voor hun toch de plek waar "het" gebeurd is!!!
Het lijkt mij verschrikkelijk moeilijk.

pfffff.....het zal tenslotte je kind maar zijn Huilen

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 00:36

eindelijk ,,en hopen dat hij net zoveel leed mag ondergaan ,als dat hij al die dieren en t verdriet van de mensen heeft aangedaan,,,ophangen aan zn klote aan een boom en net zolang laten hangen totdat hij dood is,,die vuile wouskees,,,toch

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 00:37

uhh ik bedoelde ophangen aan zn klote

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-04 00:37

Heb je de berichten(en vooral de laatsten)wel gelezen?

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 00:38

oh mn woord word verandert ,,ik was denk ik ff iets te grof

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 00:42

FlairS schreef:

ja heb ik nu dus gelezen ,,en vind t heel rot voor de ouders,,maar dat neemt nog nie weg dat ik er niet hetzelfde als net overdenk ,,denk aan die arme beestjes en hun baasjes ,zoveel verdriet pijn en ellende

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-04 00:44

Ik ben een van die baasjes en kan het nu toch vrij aardig relativeren nu zijn ouders geweest zijn.

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 00:59

FlairS schreef:
Ik ben een van die baasjes en kan het nu toch vrij aardig relativeren nu zijn ouders geweest zijn.

ja dat begrijp ik altijd beter dan dat ze niets van zich laten horen ,,enne ik vind t vreselijk dat jou dat is overkomen dat meen ik echt ,,wist nie dat je een baasje van zo,n zielig diertje was,,dus heel veel sterkte ermee ,,maar vind nog steeds dat zo iemand goed aangepakt moet worden want hij is ziek en dat geneest volgens mij nooit meer bij zo een persoon,,had trouwens wel een ouder persoon verwacht die zulke dingen deed ,,maar zo zie je maar ,,je weet maar nooit,heel veel sterkte

Door

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 01:09

Citaat:

FlairS schreef:

Goldflower schreef:
ja heb ik nu dus gelezen ,,en vind t heel rot voor de ouders,,maar dat neemt nog nie weg dat ik er niet hetzelfde als net overdenk ,,denk aan die arme beestjes en hun baasjes ,zoveel verdriet pijn en ellende

Citaat:
FlairS schreef:

OOK IK ben een van de baasjes van zo'n arm beestje Verdrietig
En ik kan je vertellen dat het ons erg goed doet, om te weten dat die ouders met ons meewerken en dat ze de moeite hebben genomen om bij FlairS langs te gaan!
En dat we weten dat ze wel degelijk destijds getracht hebben om hulp te zoeken en dat ze nu echt stappen ondernomen hebben dat die hulp er nu ook gaat komen!

Ook zeggen zijn ouders zelf dat S. deze keer zijn straf niet mag ontlopen (buiten het feit dat zijn leven uiteraard al naar de kl*te is!!!)

Op zo'n moment moet je (denk ik) ff pas op de plaats maken en het recht zijn gang laten gaan.....en stoppen met het proberen te opruien van de massa om zogenaamd het recht in eigen hand te nemen

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 01:17

wauw... ik heb weinig toe te voegen. Errrg goed en dapper van de ouders idd! Hun woord haalt een hoop frustratie weg denk ik.

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 01:26

inderdaad chapeau voor de ouders! Daar is lef voor nodig hoor. Ik heb wel bewondering voor deze mensen. zij zullen het hier ook niet makkelijk mee hebben. En natuurlijk heel fijn voor jou Flair!

__rosalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 01:31

Verdrietig egt vet erg ben Haha! dat hij is op gepakt.

__rosalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 01:35

wat erge ik hoop dat de paarden niets hebben

--- Tong uitsteken sann Tong uitsteken ---

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 09:34

Dan heb je echt de schrik van je leven als je zo'n sukkel van een vent ziet en dan nog beleefd!Doodstraf moeten ze dierenmishandelaars geven!!!!