paard gestolen. wat moet ik nu doen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 10:30

my_precious schreef:
galaxyfizzy schreef:
Ik heb een afbeelding uit zijn profiel gevonden op een poolse website <<) Google images :D

http://golasso.pl/cristiano-ronaldo-ma- ... =2#zamknij

Edit: wel even naar beneden scrollen voorbij de naakte dames

dat is idd een dubbelganger van christiano ronaldo.. dus dan zou de profiel foto van TS FAKE zijn.

Jeetje, Hoeveel profiel foto's zijn hier fake...... ? Durf te wedden dat meer als de helft een Justin Bieber foto erop heeft staan.. Of weet ik veel wat voor andere foto....

Ik vraag me serieus af waar iedereen mee bezig is.... Waarom altijd meteen zo negatief, achterdochtig en neerbuigend.. Walgelijk gewoon...

Laten we gewoon aannemen dat zijn verhaal klopt, totdat tegendeel bewezen is...
Via internet wordt toch altijd alles anders geinterpeteerd als dat het IRL gezegd wordt......
Kinderachtig![/quote]

omdat ts is zijn voorsteltopic ook foto's heeft geplaatst en die blijken allemaal Diego Davila te zijn.
en ts in het voorsteltopic heeft gezegd dat hij die gene is op de foto misschien?

het kan natuurlijk allemaal waar zijn, maar door alle verhalen van ts gaan de meeste waaronder ik toch twijfelen.

upendo

Re: paard gestolen. wat moet ik nu doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 10:31

dots83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 10:32

Iedereen op bokt die alle verhalen als een kip zonder kop achternalopen moeten zich misschien afvragen of dat wel zo handig is.....

bir

jiehaaa schreef:
annutjuuh schreef:
Je paard en al je bezittingen zijn gestolen en jij gaat doodleuk zitten 'bokken'? :roll: Sorry maar heb hier toch echt mijn twijfels bij. Ik zou zelf heel andere acties ondernemen dan jij denk ik zo... ;)

Volgens mij is dit een noodkreet en hoopt TS hier bruikbare adviezen te krijgen omdat hij bot vangt bij de politie. Hier zitten mensen waarvan ook ooit een paard gestolen is en die mogelijk nuttige tips hebben. Bovendien kunnen Bokkers uitkijken naar het paard. Ik vind het niet vreemd hoor!

Helemaal mee eens! Ik zou het ook hier op bokt melden!!!!!

Nynke1

Mayling27 schreef:
my_precious schreef:

dat is idd een dubbelganger van christiano ronaldo.. dus dan zou de profiel foto van TS FAKE zijn.

Jeetje, Hoeveel profiel foto's zijn hier fake...... ? Durf te wedden dat meer als de helft een Justin Bieber foto erop heeft staan.. Of weet ik veel wat voor andere foto....

Ik vraag me serieus af waar iedereen mee bezig is.... Waarom altijd meteen zo negatief, achterdochtig en neerbuigend.. Walgelijk gewoon...

Laten we gewoon aannemen dat zijn verhaal klopt, totdat tegendeel bewezen is...
Via internet wordt toch altijd alles anders geinterpeteerd als dat het IRL gezegd wordt......
Kinderachtig!

TS heeft deze foto gebruikt in het voorstel topic die hij destijds heeft aangemaakt. Ik heb ook een naar gevoel in mijn buik, zeker nadat ik er vorige week ben achter gekomen dat ik zelf ben gecatfished 1,5 jaar lang.. Nu was dit wel 100 malen erger/enger/doordachter en zieker dan wat TS heeft gedaan, maar je wilt niet weten hoe ver mensen bereid zijn te gaan voor aandacht..

Mayling27

Dan nog... Wil dat nu zeggen dat heel verhaal FAKE is? Als hij nu gister zijn bokt-account aangemaakt heeft zou ik zeggen ok.. Maar als je dan terug gaat kijken in zijn verleden zie je dat zijn verhaal over zusje en paard, en willen leren rijden etc echt is... Of wil je zeggen dat hij vanaf januari al alles gefaked heeft?

lovelady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 10:33

sorry hoor maar ik neem aan dat je zo iets niet ga verzinnen en voor al hier niet, en dan er nog wat bokkers zijn die willen helpen om zo snel mogelijk naar de markt te willen gaan .vind ik wel een beetje triest als je dit bij elkaar heb verzonnen

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 10:34

Ts reageert niet en dan is zijn verhaal maar fake ?? NIEMAND weet wat er nu bij ts gebeurd, iedereen geeft al aan dat ze zekf niet op bokt zouden zitten maar desnoods op handen en knieën naar een markt zouden kruipen... Sorry maar waar slaat het op om in dit topic zo raar te doen ? Als je het verhaal niet gelooft ligt dan een mod in.

@frank, kun je een wat uitgebreide update geven mbt wat er tot nu toe is gebeurd ? Wat heeft de politie gedaan, stalhouder gevonden enz

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 10:34

ik heb t paard al serieus op facebook voorbij zien komen dat het dier daadwerkelijk vermist is

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 10:35

Amyz heeft hem toch een keer gemeet? Die weet vast wel hoe hij eruit ziet en of het fake is?

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 10:35

Mayling27 schreef:
Dan nog... Wil dat nu zeggen dat heel verhaal FAKE is? Als hij nu gister zijn bokt-account aangemaakt heeft zou ik zeggen ok.. Maar als je dan terug gaat kijken in zijn verleden zie je dat zijn verhaal over zusje en paard, en willen leren rijden etc echt is... Of wil je zeggen dat hij vanaf januari al alles gefaked heeft?

Ik wil je mijn verhaal wel pb-en hoor, wellicht dat je dan begrijpt dat er gewoon mensen zijn die hier heel, maar dan ook heel erg goed in zijn. Degene met wie ik 1,5 jaar contact had leek ook ZO echt, we belden zo'n 8 uur per dag.. Ik was er zo zeker van dat hij echt was, dat ik hem van de zomer op zou zoeken ( USA ).

nikia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 10:36

hij is alweer offline, ik krijg toch ook een naar gevoel.
Laten we niet hopen dat er voor niets vannacht meiden op pad zijn geweest.
Frank het zou fijn zijn als je wat meer tekst en uitleg kunt geven

_Aine

-
Laatst bijgewerkt door _Aine op 13-02-22 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Nynke1

Voor de mensen die trouwens simpel willen achterhalen of een foto echt is of niet ( vaker gebruikt op internet ), gebruik google image search. En upload meerdere foto's en kijk wat er uit komt.

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 10:37

Ik loop vanmiddag nog 1 keer over de markt vaak zijn de paarden zonder paspoort er dan nog! Die worden vaak niet of laat verkocht, vanmorgen stond die er niet!

En of het verhaal nou waar is of niet het is een kleine moeite!

criollolover

Re: paard gestolen. wat moet ik nu doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 10:39

Heeft iemand een link van Facebook waar het gestolen paard op staat??

Mayling27

Nynke, ik geloof best je verhaal... En dat is ook echt heel erg om mee te maken.. En ik weet zelf ook dat er zulke mensen zijn... maar ik vind het compleet belachelijk dat mensen hier meteen zo op in gaan springen en hem er zowat van beschuldigen dat hij niet eerlijk is, omdat hij niet reageert en een andere foto in zijn profiel heeft.. Niemand weet daar het verhaal van...
Als TS daadwerkelijk hierom liegt, is het gewoon een zielig mannetje en verdient hij die aandacht niet... Maar wat als het nu straks blijkt dat het wel allemaal zo is......? Hoe moet dit dan voelen? Je probeert een oproep te plaatsen en wordt er zelf van verdacht dat je niet eerlijk bent? Hoe menselijk zijn we bezig?

Ik heb gewoon zoiets, als je niet geloofd, dat sluit de topic af en reageer er niet meer op....!

Nayomie

Nynke1 schreef:
Voor de mensen die trouwens simpel willen achterhalen of een foto echt is of niet ( vaker gebruikt op internet ), gebruik google image search. En upload meerdere foto's en kijk wat er uit komt.

Ik zit mobiel anders had ik het gedaan.

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 10:40

nikia schreef:
hij is alweer offline, ik krijg toch ook een naar gevoel.
Laten we niet hopen dat er voor niets vannacht meiden op pad zijn geweest.
Frank het zou fijn zijn als je wat meer tekst en uitleg kunt geven

Tja Nikita...

Jou paard is gejat.. Zou jij hele dag op bokt gaan zitten? Ik mag hopen dat je wel wat beters te doen hebt?
Laatst bijgewerkt door Mayling27 op 10-04-13 10:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Zoolgangster

Tja, ik geef mensen op Bokt het voordeel van de twijfel, je moet er toch niet aan denken dat iemand vals beschuldigd wordt, niemand iets onderneemt en er daardoor inderdaad een paard met een bijzondere emotionele waarde voor TS verhandeld wordt... dan ben ik liever af en toe iets te goed van vertrouwen.

Die tip van google image search is op zich trouwens wel goed.
Maar in principe zou iemand ook afbeeldingen van Bokkers kunnen bietsen en op eigen internetpagina's zetten, dus het zegt niet alles. Laatst was er nog een hele rel vanwege die Tsjechische paardenwebsite, stond vòl met foto's van Bokkers...

Atalja

Ik heb de advertentie ook even gedeeld op facebook. Hoop dat het paard snel gevonden wordt.

catzkillz

Beau_Myrthe schreef:
Ik loop vanmiddag nog 1 keer over de markt vaak zijn de paarden zonder paspoort er dan nog! Die worden vaak niet of laat verkocht, vanmorgen stond die er niet!

En of het verhaal nou waar is of niet het is een kleine moeite!

Op dit uur van de dag misschien wel, maar als ik het goed heb gelezen zijn er een paar bokkers vannacht al naar de markt vertrokken op zoek naar dit paard. Moest het verhaal dan niet waar zijn, hebben zij er wel hun slaap voor gelaten om in het holst van de nacht op de baan te gaan (wat ook niet altijd even veilig is).

Ik blijf het topic volgen, krijg er wel meer en meer de kriebels van..

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 10:41

nikia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 10:41

@Mayling27: zo bedoel ik dat niet, niet meteen aanvallen.
Ik bedoel enkel te zeggen dat hij nu niet meer reageerd.

Barvrouwke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 10:43

Ik heb het paard even nagetrokken via het stamboek. Is gewoon geregistreerd onder de naam Barre fan 'e Boppelannen. En komt uit een stamboekmoeder met een mooi papier erachter. Zelf nog veulenboek.
Dus zie niet in waarom hij niet voor een normaal bedrag te koop is gekomen.
Op de foto's ook een duidelijke afdruk van beart in de ruin te zien. Daar twijfel ik niet aan.