Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nemurin schreef:Tja ik ken er één die om die reden zijn box nog uit springt maar het zegt gewoonlijk vrij weinig over het karakter ja...
Mijn moeder weet trouwens wél vrij veel van paarden. Mijn opa fokte voor de hobby.
Ik vertelde van de keer dat ik op bovengenoemd paard zat, is een klophengst.
Mijn ma heel wijsgerig "Weet je wat een klophengst is dan? Die kan geen veulens maken!"
Ik "Jawel, dat kunnen ze in principe wel. De ballen zijn gewoon niet ingedaald, daardoor blijft het zaad te warm en is de kans dat ze een merrie kunnen bevruchten heel erg klein. Paard in kwestie heeft 2 illegale veulens lopen..." Beest springt namelijk ook de box uit om naar leuke merrietjes te kijken.
Mijn moeder "WAT DAT KAN NIET!" en toen was ik een leugenaar.
Fangio schreef:Weet niet of deze al eens voorbij is gekomen?
Niet zozeer een veronderstelling, maar ik vond hem toch ook wel grappig =P
[ Afbeelding ]
jasz schreef:Fangio schreef:Weet niet of deze al eens voorbij is gekomen?
[ Afbeelding ]
geweldig!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
xxCYNNxx schreef:afgelopen zaterdag was ik met pensionhoudster mee naar wedstrijd en haar neefje van 8 was ook mee. Stonden we bij de inrijbak met zn tweeën te kijken terwijl ze aan het inrijden was.
Rijd er een jongen op een fries voorbij. Zegt hij zo tegen mij (en keihard he, zodat iedereen in de buurt het hoorde) 'kijk die rijd op een tinker!'
Ik schiet in de lach en zeg 'wel nee joh, dat is een fries' , maar nee het moest een tinker zijn want hij had sokken en alleen tinkers hebben sokken. Maar even uitgelegd dat wel meer rassen sokken hebben en de fries is er een van.
Junia schreef:xxCYNNxx schreef:afgelopen zaterdag was ik met pensionhoudster mee naar wedstrijd en haar neefje van 8 was ook mee. Stonden we bij de inrijbak met zn tweeën te kijken terwijl ze aan het inrijden was.
Rijd er een jongen op een fries voorbij. Zegt hij zo tegen mij (en keihard he, zodat iedereen in de buurt het hoorde) 'kijk die rijd op een tinker!'
Ik schiet in de lach en zeg 'wel nee joh, dat is een fries' , maar nee het moest een tinker zijn want hij had sokken en alleen tinkers hebben sokken. Maar even uitgelegd dat wel meer rassen sokken hebben en de fries is er een van.
Dat heb ik dus altijd andersom. Sommige mensen (en die zijn héél wat ouder dan 8) krijg ik er maar niet van overtuigd dat ik geen vosbonte Fries heb!
[ Afbeelding ]