nou ben eindelijk terug er zit niks verkeerd in zijn hoeven (waar ik wel al een tijdje bang voor was, maar met uitverdoven geen verschil en niks op de foto's te zien) dus we gaan verder zoeken nu jammer want er is wel iets en moeten we echt gaan zoeken
Nou is er helemaal niets te raden aan...dus ik heb het volgende voor. De eerste vijf personen die mijn facebookpagina paardenmagnetiseur liken en elke 10e daarna bied ik één gratis behandeling aan. (dus ook zonder reiskosten). Dan kan je met eigen ogen zien wat ik doe en hoe je paard daarop reageert. Buiten handoplegging doe ik niets. Ik gebruik geen voorwerpen, zoals magneten of wat dan ook.
De actie geldt voor de hele maand januari, voor heel Nederland muv de waddeneilanden. Ik behandel geen paarden met een besmettelijke aandoening of drachtige merries; verder sta ik open voor alles (gedrag, kreupelheid, etc.). Wellicht ten overvloede: ik ben geen vervanging voor een DA; welke uiteraard eerst geraadpleegd dient te worden.
Bij voldoende aanmeldingen start ik volgende week zaterdag. Ik zet morgen nog een advertentie op Bokt markt, maar ik wilde dit in ieder geval vast hier zeggen.
Behandel je dan ook op afstand? Dat is in mijn geval wat handiger, want mijn ouders willen liever niets met die spirituele dingen. Heb trouwens geliked, maar het moet dan dus wel op afstand.
volgens de uitverdoving niet nee.. hij bleef hetzelfde lopen..weet het nu ff niet meer ben bang dat we nu ook trajectje ingaan hoezo? voel jij ook iets dan?
quibje Toen ik in je profiel ging kijken zag ik bij die mooie fries iets bij het linker voorbeen.[onderbeen]. Vandaar dat ik vroeg of het om die fries ging en of het dus niet het linker voorbeen kan zijn. Ik voel n.l. iets bij.Ik ben me verder niet gaan concentreren,dit voelde ik vluchtig bij het zien van de foto.
nee, geen voorknie laten doen we gaan nu eerst 10 dagen pijnstilling om te kijken of het pijn is wat hij laat zien @gohya je mag altijd concentreren hoor alles wat nu helpt om te ontdekken wat er is graag gister bij de DA was hij zoveel aan het schachten dat het duidelijk is dat er ergens iets goed mis zit
Odysseus
Geplaatst: 29-12-12 09:33
Misschien uitgebreider laten uitverdoven? Hier was het pas bij de derde sessie raak.. (1e sessie ondervoet, 2e sessie tot de knie, 3e sessie de hoofdzenuw van de knie en toen was het eindelijk raak...).
Er is bij ons iemand op stal en die heeft met mijn verzorgpony (toen 3 jaar) gepraat hij zei dat hij de grote paarden in het weiland een beetje eng vond (klopt hij had toen een klap gehad en een blessure aan zijn been gekregen). Daarom hebben we hem nu appart met mijn andere verzorgpony en volgensmij vind hij dat wel leuk Door de blessure liep hij niet kreupel, maar had een bult met vocht in zijn been... de mevrouw zei ook dat hij te veel afvalstoffen vasthield. Ze ging toen met haar handen op een bepaalde manier over zijn rug en toen stond ie de hele tijd te gapen, je zag hem helemaal loskomen hihih. Ze zei ook dat als ik voorzichtig met hem deed, het een leuke pony zal worden
mirgino
Geplaatst: 29-12-12 12:26
ik zit erbij, ik ben uit gekozen
gohya
Geplaatst: 29-12-12 13:03
mirgino schreef:
Leuk!! ik ben heel benieuwd wat er uit komt. Of er ook wat uitkomt wat ik je verteld had.
mirgino
Geplaatst: 29-12-12 13:18
gohya schreef:
mirgino schreef:
Leuk!! ik ben heel benieuwd wat er uit komt. Of er ook wat uitkomt wat ik je verteld had.
dat hoop ik wel, heb het ff opgezocht en werd weer helemaal blij