Renate voor een fries, omgedoopt naar Renske
En Stopka omgedoopt naar wodka.
en ik ken een shetlander die hagelslag heet
best geinig hahah Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jus schreef:Verander nooit de naam van mij paard , hoe stom ze ook heten , in Spanje zeggen ze dat dat ongeluk brengt dus verkorten we het meestal een beetje
Zal ik het voortaan vertalen naar het Spaans voor haar? 
.
Fleur1977 schreef:Wij hebben een shetlander die Coreopsis heet. Vind dat echt zo'n vreselijke naam!! Noemen d'r meestal Corie dan maar. Echt een hele andere naam geven vind ik ook weer zo raar.
( een paard!!!
) gehad en nu hebben we Appie (ong. 1.60) !!! Ha ha enny schreef:Fleur1977 schreef:Wij hebben een shetlander die Coreopsis heet. Vind dat echt zo'n vreselijke naam!! Noemen d'r meestal Corie dan maar. Echt een hele andere naam geven vind ik ook weer zo raar.
Inderdaad een vreselijke naam... Klinkt alsof het één of andere aandoening is![]()
Mijn paard heb ik bij zijn geboorte Dionysos genoemd, wou graag een naam uit de griekse mythologie. Maar dat wordt dus altijd afgekort tot Sos

Soms kloppen namen gewoon.
Mijn eerste paard heette Frits, de naam heb ik hem met liefde gegeven
Zijn buurvrouw heette Wilma er is dan ook vaak gevraagd of ik hem geen Fred wilde noemen._Karin schreef:De eerste shetlander die ik kocht had de naam Ponny
De vriend van mijn zusje noemt zijn kat "beest", ook zoiets. Net zoals sommige studenten het woord "FIETS" op hun rijwiel schilderen.