Even een update:
Frum de 10e keer onder het zadel. Niet een heel mooi filmpje, maar ik wilde het toch even leten zien. Ik gebruikte nog steeds de volledige bak, omdat ik de bocht nog niet kon halen. Dat kon gisteren niet, want er was springles. Ben erg blij dat het gelukt is om in de dressuurhelft te blijven.
In het midden staan alleen drie pilaartjes, dus ik zag mezelf de springles al in het honderd sturen als Frum ineens tussen de hindernissen door zou racen.
Hij heeft een keer met twee paarden in de bak gelopen en dat deed hij heel braaf, maar zo'n springles is natuurlijk nog wel een beetje gek. Geklingel van de lepels, vallende balken, etc. Ik vond dat hij het keurig deed.
Hij was wat kort door de spanning, vooral te zien in de stap. Dat gaat normaal gesproken beter.
Clubgenoten en toeschouwers waren een beetje gepikeerd. Ik zou overdrijven, er was niets aan de hand met dit paard. Wat ik nou moeilijk zat te doen... Uiteindelijk heb ik Frum bij de kantine geparkeerd en zijn ze met bankjes om hem heen gaan zitten. Even vervelend voor hem, maar zo kan ik zijn problemen triggeren. Toen zagen ze gelukkig wel in dat er zeker iets niet goed zit. Zo zouden ze niet eens geloven dat je er op kon rijden. Heel ander paard. Maar vervolgens kan hij direct zonder problemen wegstappen en kan ik ook weer opstappen, terwijl hij zonder problemen netjes stilstaat tot ik goed en wel zit. Het blijft een bijzonder paard met een bijzonder probleem.
Laatst bijgewerkt door _Lorette_ op 23-07-13 11:44, in het totaal 2 keer bewerkt