Vind het ook handig Seven, kwam er zelf niet zo uit in Nederland, ook niet veel keuze.. Ze weet ook precies wat bij mij past nu, dus dat is ook wel fijn. Hoop dat ze snel weer eentje voor mij op het oog heeft.
Ben benieuwd rockey en erg ongeduldig zoals je we hebt gemerkt
Hier in nl vind ik het inderdaad wat mager aan kwaliteit ook, in spanje moet je echter wel weer meer op de ruggen en halsen letten worden daar heel veel met erg weke ruggen aangeboden onder het mom van zo hoord een PRE te zijn
Het ligt ook wel aan mij hoor, heb best een eisen lijstje, daarom doe ik er wat langer over. Vond het ook opvallend, het verschil in kwaliteit toen ik in Spanje was. Maar let idd wel op de rug, wil sowieso ook een compact paard.
Nou ik ben terug van het marathon-paard uit Lemelerveld. Ten eerste een PRACHTIGE locatie waar ik echt bij stond te kwijlen! Maargoed, daar gaat het niet om natuurlijk. Ik kwam binnen en zag daar echt een pracht paard staan, ook nog eens heel lief en een lekkere knuffel. Man die hem voor een boer van 86 verkoopt heeft hem nog even in het dubbelspan gezet. Zag er goed uit liep mooi met, volgens ons, een mooi achterbeen. Het is een koel paard, maar geen dooie. Vind nog wel af en toe wat eng, maar met wat overtuiging doet hij het wel. Ik ben opzich best in de wolken, dus ga er even goed over na denken. Het is trouwens een Tolando x Jetset-D x Krack C. Dressuur gefokt dus, maar volgens mijn instructeur aan zijn bouw te zien ook geschikt voor het springen.
Ik ben ook wel voor röntgenologisch keuren, ook al heb je dan nog geen garanties Maargoed, dat hangt helemaal van je eigen wensen en gevoel af, ik vond het gewoon een geruststellend idee dat ik een paard kocht dat bij aanschaf gewoon volledig is goedgekeurd
Aan mijn vorige merrie zagen zelfs twee osteopaten die tevens dierenarts zijn niets en er was toch echt vanalles mis met haar (na nader onderzoek totaal afgekeurd op de rug en achterbenen).