Jeetje...ik dacht dat jullie "plakspul" in dezelfde categorie zat als de "billen-lijm" maar het spul bestaat gewoon echt! 
SB- stoer gegaloppeerd in de bak! dat er bij jullie geen plassen lagen zeg, bij ons is het overal moeras. Hier in het bos zijn alle 'slootjes' overgelopen (de hond vindt het helemaal fantastisch trouwens). Hoe vaak in de week rijd jij eigenlijk? volgens mij maakt dat ook nog veel verschil, ik moet gewoon veel meer 'doen'
Binky ook stoer bezig, hartstikke goed!
Ilonka, dat zou ik ook gewoon vragen als ik jou was, of je op een paard van hen mag. Kleed het in met een compliment, gooi er een diepe zucht tegenaan en zeg dat je zooooo graag eens op een paard zou rijden dat rij-technisch zo fantastisch voor elkaar is als hun paarden (wie KAN er dan nog nee zeggen??) 
@Kailonne- mijn fjordje heeft ook een korte rug, ik heb een Equestor Allround (speciaal voor cob type paarden dus ook met een breed tussenkanaal (super voor de ronde rug, ruggengraat enigzins verzonken). De Massimo zadels staan er ook om bekend kort te zijn.
Laatst bijgewerkt door nathalie2302 op 06-01-12 11:12, in het totaal 1 keer bewerkt