Ex-Penny Misdadigers

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

arankeng

Re: Ex-Penny Misdadigers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 20:03

Dank je! :D

Baily12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 21:23

Sammy_xxs schreef:
Ik ging altijd maiskolven die groeide op een stuk land als ze rijp waren, stelen en aan mn shetties geven :o
En zonder zadel/hoofdstel erop en iemand de pony laten opjagen.
Verder kan ik me niet echt veel herinneren
:D
Maar vind alle reacties wel erug leuk hihihi

Mais stelen doe ik nog :o opweg naar me paard in de zomer is altijd zon veld haha.

Browniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 18:30

Ik weet niet of het al eerder in het topic staat ik heb het vlug doorgekeken. :o

Lieve bokker die pokemon was,
zou je je alsjeblieft willen melden hier, ookal was pokemon voor mijn bokt-tijd, er is nu dan eindelijk een mysterie van 10 jaar oud opgelost.
Danku _/-\o_ ben serieus maar overdreven, ik wil weten wie pokemon is :o

/3 hier is een paard, geef hem maar groetesoep en bakstenen, hij voelt zich namelijk niet zo lekker.

anniekasaur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 18:58

xDaantjxx en ik springen nog steeds in volle galop over hindernissen hoor, en xDaantjxx kan nog heel goed als paard een dressuurproef lopen hoor! (Moet ze alleen wat meer conditie krijgen... := ) /3 /3

lizet_lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 19:02

ik zou ook wel willen weten wie pokemon was

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 19:08

tinkerfunss schreef:
nikkialex schreef:
(nu galopeer in soms nog door de kamer heen) #schaaamm#

Haha ik ook nogsteeds hier! en dan mijn handen keurig alsof ik teugels vasthoud! :o
!

ja vooral die teugels... en het liefst ook nog mijn nek mooi houden :j

paardje spelen mijn vriendinnen nog op de middelbare.... geniaal om te zien soms!

edit:
mijn hond heeft ook geleerd om goed aan te springen in galop... jups ik ben er een hele dag mee bezig geweest :+
mijn berijdertje is ook mijn hondje ( tja je moet toch iets )
en natuurlijk ook galopwissels zijn leuk om aan te leren :j

Pentax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 19:33

Vriendinnetjes longeren :+
Verder was ik eigenlijk helemaal niet penny. Mocht een keer een manegepaard stappen op zondag, toen werd me gevraagd door iemand met een eigen paard, of dat mijn paard. Stotterend zei ik ja. Dat was het wel weer met mijn pennycarierre.

Baily12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 20:12

lizet_lara schreef:

ik ook wel :o

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 20:19

Baily12 schreef:
lizet_lara schreef:

ik ook wel :o

klik op ' zoeken' en vul die naam in... is een geniaal topic

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 20:25

Ik denk dat ze bedoelen wie erachter zat, en of diegene nu onder een andere naam op bokt zit, en zoja, welke dan.
Anders hebben ze toch wel een belangrijk stuk boktgeschiedenis gemist.

arankeng

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 21:20

volgens mij ken ik mijn gesciedenis niet, pokemon?

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 21:21

arankeng schreef:
volgens mij ken ik mijn gesciedenis niet, pokemon?

StonedRomy schreef:
klik op ' zoeken' en vul die naam in... is een geniaal topic

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 21:27

Ik deed als kind altijd alsof mijn fiets een paard was. Een springtouw als teugels en dan over de stoepranden ''springen''. heeft me een tand door mijn lip en een slag in mijn wiel opgeleverd :)).

Verder vind ik het nog steeds vermakelijk om mijn bokt berichtjes van 4 jaar geleden terug te lezen. Haha genieten van mijn eigen penny gedrag.

tinkerfunss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 21:53

Ik had me gister voor de lol weer eens ingelogd op een tinkerforum waar ik 4 jaar geleden super actief was! geweldig! kan me nieteens indenken dat ik dat geweest ben!

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 22:00

Ah zoiets vertelde je ooit volgens mij wel. Iets met eigen paard/verzorgpaard, en dat daar wat verwarring in ontstaan was? Of was jij dat niet?

tinkerfunss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 22:01

Ja, dat was tussen het tinkerforum en een fjordenforum. wou me ook op het fjordenforum inloggen maar dat lukte helaas neit.. Tinkerforum had wel beet! geweldig!

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 22:02

Haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 10:58

Al die penny verhalen :')
De laatste keer dat ik bij een wei ging zitten was in de zomervakantie. Fiets in de berm leggen en dan bij de wei staan beetje wachten tot het shetje komt, of de andere 2 paarden. En dan aaien. Dag daarop dat ik weer wou gaan stonden ze er niet :')

Toen ik 2 jaar(?) geleden in de winter bij mijn vriendin was moest de slee er aan geloven. Ik was een stuk kleiner dan die vriendin dus die vriendin trekken over de weg die ruw ijs was geworden. En die slee steigeren en doen :') En natuurlijk viel ik er ook af, de pret ging er bij mij snel af toen ik met mijn hoofd op het ijs was gevallen. Maar toch doorgaan tot het wel erg pijn ging doen :')

Hond laten springen deed ik ook. Brokjes pakken en van de buizen een kruisje/oxer/stijltje maken. :)) Toen we hoger gingen moest ik goed de balken neerleggen anders ging de hond er onder door. Hij heeft nog hoog voor zijn doen gesprongen. Hij is een jack russel kruising. (toen 11, nu 12)

Browniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 11:14

tijdje meegelezen.

Ik was eerst bevriend met een meisje, had al veel verhalen gehoord dat het meisje heel raar was en dat ze AL-TIJD loog. Maarja, ik was nieuw op de manege en ze was de enige die aardig deed tegen mij, en ze was echt lief. Samen mochten we weleens tutten met de bruine KWPN van onze instructrice, hoeveel roze die wel niet in haar haar heeft gehad... Op een dag ging ze weg, naar een andere stal, wij janken joh. Eerst nog lekker getut met het paard voordat ze wegging.
We wilde allebei een eigen paard en hadden bedacht dat het misschien wel samen mocht van onze ouders (zo blij dat dat niet doorging). We zaten dagelijks bijelkaar en minimaal 3x per week op de manege. Na een jaar kwam ik erachter dat ze echt loog, en veel ook. Maar iig gingen wij dus gewoon naar de weides enzo, beetje blij doen met de paarden en dat soort dingen.
nu ben ik niet meer bevriend met haar, ze loog echt over vanalles en nog wat. Ze wordt dit jaar 15 en heeft op haar hyves staan dat anky haar trainster is.... yeah right.

Baily12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 11:39

wij hadden vroeger altijd een jack russel. Die lieten we dan springen en jahaa dressuuren :'). Dan gingen we vroeg opstaan en lazen we mekaar proefjes voor en lieten we haar balkjes lopen en springen. Vond ze wel leuk volgensmij! Een paar jaar later liep ze in een soort spaanse pas door het huis van alle balkjes lopen haha :P. Ze had een heel trainings schema (een hele map :) ) en we droomde ervan om wedstrijden met haar te doen. haha

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 11:41

Oh my gosh, hierboven is echt te erg :')

anais96

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 18:32

Ik lees dit topic al een tijdje en ik vind het geweldig :') Ookal zijn sommige echt erg, maar hee het is al zo'n tijd geleden.
Ik was vroeger erg braaf, had mijn pony gekregen toen ik 10 was dus heb niet veel gemist. Heb wel één keer iets heel grappigs maar ook wel beschamends gedaan op de manege met 2 shetlanders :')
Schaam schaam.. :o Het was niet eens zo erg maar toch weet ik het nog precies haha! Vertel het een andere keer want heb er nu geen tijd voor. :)

Soms post er ook iemand die met een penny te maken heeft gehad.
Dat kan in dit topic! :+
[PP] Another Penny-Topic

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 19:07

hahaha geniaal topic

zelf niet zo heel veel gedaan...bleef voornamelijk bij wat aaien en gras plukken

heb wel, was toen 11 denk ik, had samen met een buurmeisje een verzorgshet. Op een dag was ik er alleen en in het weiland achter de boerderij lagen van die rijen gras(lagen te drogen voor het hooien). Vond ik wel een passende hindernis voor de shet. Dus hoofdstel in(shet had geen zadel dus we hobbelden altijd zonder erop) en pony naar dat andere weiland gesleept en erop. Galopje en recht op zo'n rij gras af. Nou die shet dacht er dus heel anders over: ging er vandoor en crostte gewoon dwars door die nette rijtjes gras begon na 3 rijtjes te bokken en ik lag eraf. Snel met mn voet die omvergereden rijtjes weer eenigszins goedgelegd en shet gevangen en maar weer snel terug naar zn eigen weiland: Hoezo er is wat gebeurt? :o lol

en toen ik 13 was een keer stiekum in een weiland op een vreemde shet gestapt en rondje ermee gegallopeert

Verder gelukkig niet al te erge pennydaden

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 22:18

Ik was vroeger echt een heel lief, en netjes opgevoed penny meisje! :D Ik haalde het nooit uit mijn hoofd om paarden wat aan te doen, of ze zomaar te borstelen of gekke dingen met ze uithalen. Ik dacht altijd eerst goed na, voordat ik iets wilde doen. En gelukkig maar, want als ik sommige verhalen hier lees.... :+

Wel weet ik nog heel goed dat vroeger mijn lievelingsras een Halfinger was. (Van de meesten penny's gok ik, zo'n goud paard met blonde lange manen en een dikke staart waar je dan denkbeeldig allemaal vlechtjes in zag) Ik vond het toen ook echt geweldig dat we op vakantie gingen in Oostenrijk, want daar komen tenslotte die gouden paardjes vandaan. Ik weet nog goed dat ik in de auto zat, en mijn voorhoofd zat beplakt tegen het raam. Overal, in elke weide, zag ik die Haflingers staan. En het was zo rond mei, dus je raadt het al... Al die lieve veulentjes <3 Mijn ouders wisten dat ik gek was van Haflingers, en zo zijn we een aantal keer gestopt voor een weiland en heb ze toen gelokt met grassprietjes of lokwoordjes. :') (En nee, niet ín het weiland maar nog altijd vóór het hek/draad) Mijn vader vond ze ook zo schattig en mooi, dus zo doende mocht ik van hem een keer over het hek heen om zo'n veulentje te aaien. En ja... Waarom zou je dat niet doen? Je ouders zijn toch namelijk je voorbeelden, en oud en wijs genoeg? :+ Toen stond ik daar dus, liep ik naar zo'n veulentje toe en heb ik die een paar kusjes gegeven en een knuffel gegeven. En toen vond ik het wel weer tijd om te gaan. Gekke dingen heb ik gelukkig nooit uitgevreten bij ze, want dat ging totaal niet in mijn hoofd om. En gelukkig maar, want ik had me zelf echt anders wat aangedaan :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 22:59

@Yunaa, dat vind ik eigenlijk heel lief.
Tuurlijk liep je op hun terrein maar je deed verder niks, je aaide een veulentje en je ouders stonden er toezicht bij te houden. Erg lief (: