poeh moeilijke vraag, ik vind dat het van paard tot paard afhangt klinkt mss raar, maar de ene keer vind ik een simpel vosje heel mooi en soms weer niet Maar als ik dan toch moet kiezen, volledig zwart of een mooie buckskin
Durante
Geplaatst: 13-11-10 13:26
Donkerbruin of zwart(heb nu een haflinger ,waar ik heel erg gek op ben,maar soms baal ik wel 's dat ze niet donker van kleur is,ze is soms zo'n kliedervos, zo smerig kan ze zijn )
als het alleen maar om kleur zou gaan: silver dapple valk gitzwart
ik heb een leuke bruine arabier, met zwarte benen, witte voetjes, stiekem een beetje roan erdoor (witte haren op de buik en flanken)en.... een aalstreep schoon in de zon is hij goud, uit de zon gewoon bruin hij is prachtig, maar wel 'gewoon bruin'.
xxxme
Geplaatst: 13-11-10 14:18
Zwart.
Maar hoe harder je roept welke kleur je wil, hoe sneller je met een andere kleur thuis kom
xxconchita
Geplaatst: 15-11-10 10:12
Zwart / bonte! ' wit zwart!'
Kayra_
Geplaatst: 15-11-10 14:17
- schimmel, maar dan echt spierwit haha, zwart of bont
Bont (maar daar ben ik erg kieskeurig in wat ik mooi vindt) Buckskin (bijna room wit met pikzwarte aftekeningen ) Zwart vind ik ook mooi, maar zonder af tekeningen Zelfde geldt voor (koffie) vos Palomino is ook erg mooi Maar bont trekt me erg
kjoetie
Geplaatst: 16-11-10 22:23
spierwit of appelschimmel, zwart, donkere palomino en rode of koffievos met 4 witte benen en een mooie gelijkmatige bles