Gaat jou pony/paard weg voor een miljoen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

annmary

Re: Gaat jou pony/paard weg voor een miljoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 10:51

Yep, mijne gaat zo weg hoor, voor een miljoen ^^

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 10:52

Wat een kul, dat is toch helemaal niet aan de orde

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 10:53

Mette schreef:
KoudbloedKim schreef:
Nee, Kim gaat niet weg..
Ook niet voor 10 miljoen.

En nee, ik ben geen kind meer dat daar niet objectief naar kan kijken. ;)

Ik ben dan misschien nog wel een kind (het is maar hoe je het ziet ;) )
maar ik zou mijn paardjes ook niet wegdoen voor een miljoen. Ze betekenen ontzettend veel voor mij, het is mijn manier van ontspannen na school/werk en ik heb er zo verschrikkelijk veel plezier mee, nee, ik zou ze niet wegdoen :)

Mijnes gaat ook niet weg. Maakt niet uit wat er geboden word. alle dieren die wij hebben zijn till the end (op schapen na dan :+ , die moeten met dehandelaar mee, sommige.. want daar hebben we niet zoveel plek voor, maar ze zijn super voor het land, dus soms moet er wat weg, maar er blijft wel altijd een deel ) me ouders zijn het met me eens :D (tenzij het egt niet anders kan, in uiterste noodgevallen, 1 in rolstoel andere ouder overleden en ik en me zus ook geen tijd\ect.. maar dat is dan els het ègt niet anders kan )

Quinc

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 10:53

Nou heb ik geen eigen paard maar wel een verzorgpaardje, als dat mijn eigen paardje zou zijn. zou die zeker wel weg gaan voor een miljoen. Maar dan moet ze wel een heel erg goed tehuis zijn. waar ik ook nog eens mag komen kijken.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 10:55

mirka1994 schreef:
Sta eigenlijk versteld van de hoeveeleid mensen die hun paarden voor een miljoen wegdoen :o Ik heb er 2 maar als ik 1 mil per paard zou krijgen zouden ze nog niet weggaan.. Zou het echt niet over mijn hart verkrijgen. Ben erg aan ze gehecht! Wat kan ik zeggen ben nu eenmaal een gevoelig persoon :+ (als het om mijn paarden gaat :D )

Me too :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 10:57

Hoe lief ik m'n meisje ook vind, voor een miljoen gaat ze de deur wel uit ja. Zoveel geld bezorgt een hele hoop andere dromen de waarheid & maakt de toekomst zeker makkelijker, dus ja...

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 10:58

Momenteel staat mijn merrie te koop dus dan is het erg gemakkelijk: ja voor een miljoen breng ik haar zelfs nog aan de hand met een roze dekentje en lintjes naar de nieuwe stal :j Mits ze het daar goed krijgt natuurlijk!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 11:24

sarabande schreef:
Wat een kul, dat is toch helemaal niet aan de orde

Waar doel je nu op? Algemene topic of een reactie specifiek?

SiggHorsezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 11:47

wow, had niet verwacht dat er zoveel mensen hun
paardje wegdoen voor dat geld.
ik zou het in ieder geval nooit doen.
mijn paardje is voor mij meer dan 1 miljoen waard.

robbedoes11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 15:13

zolang de bruin het kan trekken...blijven al onze drie lekker bij ons in het land lopen.
+:)+

liekevb

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 15:32

Alleen als ze naar een goede tehuis gaat.
Ik zou haar voor dat geld NOOIT naar een handelaar doen of iets dergelijks...

Het is erg veel geld, en een paard gaat niet voor eeuwig mee....

Al zou ik dagen lang aan het huilen zijn dat durf ik te garanderen!
Dus ergens spreken me gedachten me ook weer tegen,
ik denk dat ik op het moment van wegdoen misschien heeeel hard terug krabbel...

uiteindelijk kan ik het toch niet zeggen of ik het zou doen...

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 15:40

Lijkt me sterk dat iemand zo'n bedrag zou bieden voor mijn bescheiden Fjordje :o ;
maargoed: "stel dat..."

Ik zou haar alsnog niet zomaar meegeven; voor dat geld mag het inderdaad ook wel een heel goed plekje zijn waar ze terecht komt! En als dat dan zo is: ja, dan gaat ze wel weg voor een miljoen. Maar ik zou toch wel even moeten slikken; ik ben ten slotte wel aan haar gehecht geraakt!

Lotteenzoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 23:06

Met gemak :)

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 08:55

Ja, ik zou haar weg doen. Niet vanwege het geld, maar wij hebben een stichting voor paarden. Als ik voor mijn paard (die kerngezond en een allemansvriendje is) een miljoen zou krijgen, zou ik haar evroor wegdoen en het geld besteden aan onze stichting.... Mijn paardje komt echt wel goed terecht, en dat is bij de paardjes van onze stichting nog maar de vraag.....
Maar wel alleen als ik zeker weet dat ze een goed plekje krijgt waar ik nog regelmatig langs mag komen, want ik zou haar zeker gaan missen!

annica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 10:47

Absoluut niet!

wollie27

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 10:50

voor een miljoen absoluut . maar voor 10.000,00 ook .

Flover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 10:55

Never nooit niet! m´n paardje is m´n alles!

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 10:57

Ik heb pas een erg goed bod op mijn paard gekregen, meer dan dat hij wellicht in euro's waard is. Ik heb het bod geweigerd en ook verzocht om geen ander bod meer te doen omdat hij gewoonweg niet te koop is.
Ik denk dat het erg veel uitmaakt hoe je er voor staat. Nu hebben wij een mooi huis, paarden aan huis, geen hypotheek, een redelijk inkomen, geen schulden, best een lekker riant leventje (we werken er wel heel hard voor!). Ik ben dan nu ook in de positie om te zeggen, Nee, voor geen goud. Maar als ik alleenstaande moeder zou zijn met schulden ergens in een woonwijk en eigenlijk een te dure stal voor mijn paard moet betalen. (of een vergelijkbare situatie) Dan zou ik zeggen, ja, met heel veel pijn in mijn hart, met heel veel verdriet, maar natuurlijk moet het nieuwe adres dan wel goed zijn.

Marls

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:27

waarom zou ik hem wegdoen voor geld? om een betere te kopen niet dus! voor een miljoen gaat me paard nooit weg.

Marls

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:30

eigenlijk als je hem weg doet voor een miljoen hou je dan nog wel van je paard? dan hou je ja eigenlijk meer van geld dan van je paard ..

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:31

Met name de jonge kinderen zeggen hun paard er niet voor weg te doen..
Ik denk ook dat die er nog wel van terug komen als je straks een full-time baan hebt, een hypotheek en huishouden. Dan kan een dergelijk bedrag in ieder modaal gezin/huishouden heel goed van pas komen.

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:32

xmarlies96 schreef:
waarom zou ik hem wegdoen voor geld? om een betere te kopen niet dus! voor een miljoen gaat me paard nooit weg.

xmarlies96 schreef:
eigenlijk als je hem weg doet voor een miljoen hou je dan nog wel van je paard? dan hou je ja eigenlijk meer van geld dan van je paard ..

Marlies, zie mijn reactie... Het is niet bij iedereen zo zwart/wit als jij aangeeft....
Als ik met het geld van mijn gezonde, vrolijke en vriendelijke paard 10 ander paarden kan helpen die dit niet zijn, heb ik dat er inderdaad voor over. Want ik hou van ALLE paarden, niet alleen de mijne....

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 13:24

Ik doe er nog een strik omheen ook :D

Marls

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 17:49

jaa dat is ook wel zo als je het hard kan gebruiken om andere paarden beter te maken enz dan is het ook goed maar als je bijvoorbeeld een heel goed paard hebt en je doet hem weg voor een miljoen dan zou ik het niet doen maar dat is mijn mening ..

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 10:51

Ik heb hem en mezelf een belofte gedaan: wij blijven bij elkaar tot de dood ons scheidt! Y;(

Dus ik zou een paar keer flink slikken en nee zeggen. Het is heel veel geld, maar ik zou er niet gelukkiger van worden.