Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

jammer joh ik betaal niet ik verschijn graag voor de rechter, heb wel ff een mail naar Pro Incasso gestuurd dat als ze nou adviseren om te mailen dat ze dna ook antwoord moeten geven, en dat ik zelf maar een gerechterlijke stappen ga ondernemen, tegen hun en publiforce. Ik heb ook een mail gestuurd naar Astrid dat ik wil dat ze telefonisch contact opneemt met mij, want dat ik dit onmenselijk vindt zo via d email, en ook het incassoburo.....................maar jullie raden het al...............niemand heeft gebeld
LADPR schreef:Bestaat dat incasso bureau wel? Gezien niemand ze nog aan de tel heeft gehad en niemand nog antwoord heeft gekregen over de mail van hun
Citaat:Ruim 5 maanden geleden heb ik mijn abonnement schriftelijk opgezegd middels bijgaande brief.
Ik heb van de kant van Publiforce geen enkele reactie mogen ontvangen.
Wellicht ten overvloede deel ik u hierbij mee dat ik tevens mijn machtiging tot automatisch incasseren van het abonnementsgeld intrek.
Mijn bankrekeningnr. is 6794760 tnv K.Boonstra te Nieuw Buinen, mijn klantnummer 20291909.
Uiteraard zullen eventuele afschrijvingen uwerzijds in de toekomst, door mij worden gestorneerd.
Graag verneem ik spoedig van u per wanneer precies mijn abonnement eindigt.
Al zeker een keer of 5 gemaild met opzeggingen en dat naar de verschillende adressen uit dit topic en verspreid over 3 maanden... Krijg ik vandaag een standaard mail met: