Stel, er word een miljoen geboden..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Karennnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:18

Inlade en wegweze!
Alles is te koop, en voor die prijs is hier heel veel te koop :D
Daarvoor zou ik zelfs mijn vriend overwegen :P :o (grapje eh ;) )

(we hebben het hier toch over euro eh :) anders blijven de paardjes wel staan!)

stoer

Re: Stel, er word een miljoen geboden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:22

nou die van mij ging ik ook wel brengen hoor, weet je hoeveel geld een miljoen is, al is het nog zo'n heerlijk beest, tegen een miljoen kan ik geen nee zeggen.. ze mogen alles wat ik heb voor dat geld komen inladen, behalve mijn kindje en mijn vriend natuurlijk haha

Annabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:26

Neej, echt niet!
Heb m`n pony al 10 jaar, zo`n band opbouwen is meer waard!
En ik vermaak me prima zo, red het ook wel zonder kapitaalinjectie :P

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:36

Annabella schreef:
Neej, echt niet!
Heb m`n pony al 10 jaar, zo`n band opbouwen is meer waard!
En ik vermaak me prima zo, red het ook wel zonder kapitaalinjectie :P

_/-\o_ amen

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:38

ik zou egt niet weten wat ik zou doen. ik zou denk ik hellemaal ik shock zijn :P

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:51

licht er heel erg aan wat ze met mijn paard willen gaan doen.
en of ik haar dan nog zou mogen zien :Y)

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:16

ik denk dat de mensen die hier nu heel hard roepen dat ze hun paard nooit weg zullen doen voor dat geld (of iets minder om maar wat reeel te blijven) nog nooit echt hebben meegemaakt om toch afscheid te moeten nemen van je 'grote liefde'.

Ikzelf riep het met mijn vorige paard ook heel hard hoor, die gaat nooit weg, wat er ook geboden word of gebeurd.
Nou van de een op andere dag was ze stokkreupel en afgekeurd voor de sport, al met al heb ik uiteindelijk een jaar later toch afscheid van haar moeten nemen, wat ongelovelijk zeer doet want die band die ik met haar had was gewoon onbeschrijvelijk, maargoed je leert er wel van en je word er wel makkelijker door.
althans ik wel, met mijn huidige paard houd ik gewoon in mijn achterhoofd dat het maar zo over kan zijn en dan heb je niks meer, voor die bedragen kan je heus wel weer een leuk paard weer kopen die ook wel weer je vriendje zal worden ;)
En je paard zal het vast ook bij iemand anders wel naar zijn zin krijgen, zolang die zijn eten en drinken enz maar krijgt. ;)

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:23

aerdenhout1 schreef:
Een grote gouden strik zoeken! Voor 1 miljoen zal hij vast wel een goed huis krijgen.
Mijn honden zou ik zelfs voor 10 miljoen niet verkopen.

Dat vind ik dan wel weer grappig.. :P Meer een hondenmens?

ontopic
Maar ik zou echt niet weten wat te doen. Ik denk toch haar houden..
Ookal is het natuurlijk wel heeeel erg veel geld, en je daarmee gemakkelijk je toekomst kan betalen.
Lees een huis, je studie en een auto. Dan ben je al zo op weg geholpen, en dan zul je nooit
super hoge maandlasten krijgen....

Maar toch... Mijn droom weg doen?

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 17:32

magic_lover schreef:
ik denk dat de mensen die hier nu heel hard roepen dat ze hun paard nooit weg zullen doen voor dat geld (of iets minder om maar wat reeel te blijven) nog nooit echt hebben meegemaakt om toch afscheid te moeten nemen van je 'grote liefde'.

. ;)

Zeker wel!
IK heb mijn pony 15 jaar gehad en had een geweldige band met hem. De laatste 7 jaar heeft hij met pensioen gestaan ( lees: wandelen, poetsen, knuffelen) en heb ik geen overgeslagen met naar hem toegaan, ook niet in de pubertijd. Geen haar op mijn hoofd die er ooit aan gedacht heeft hem weg te doen. NA 15 jaar heb ik 'm in moeten laten slapen, wat me nog regelmatig verdrietig maakt!
Ondertussen heb ik nu mijn shet alweer bijna 15 jaar en heb ik na de dood van mijn pony het paard gekocht wat ik nu bijna 4 jaar heb... Rijden bleek een fiasco en ook haar kan ik helaas niet rijden, maar ook hier weer geen haar op mijn hoofd die eraan denkt ze weg te doen. Dus niets makkelijker geworden. Het zijn en blijven voor mij gewoon geen wegwerpartikelen, maar dieren waar ik met heel mijn hart van hou, die gooi ik er niet zomaar uit om geld..

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 17:39

Als mijn doemaaralleswatjeermeewilt-pony van mij was, en er zou een miljoen geboden worden.. prima, verkocht! Mijn hond zou ik veeeel langer over na moeten denken.. :P maar dat ben ik al vaker tegengekomen in dit topic.. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 17:40

magic_lover schreef:

Wederom zo'n rare 'verklaring'... De norm in dit topic lijkt te zijn dat je een smak geld boven een levend wezen verkiest. Wie dat niet doet is nog jong, draait zelf niet voor de kosten op of heeft nog nooit afscheid moeten nemen. :+

Ik heb wel afscheid moeten nemen van een grote liefde en daardoor waardeer ik de tijd die ik met mijn paard heb misschien nog wel meer. Het is niet zo vanzelfsprekend dat ze er is en nog heel lang zal zijn, dat weet je nooit. Dus ik wil er alles uithalen wat er in zit.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 18:30

Ik schrik best wel van sommige reacties
dat mensen hun paarden zo makkelijk weggeven voor 1 miljoen.
Tot de dag daar is en je je trouwe makker in de ogen kijkt,
zal jij je paard echt weggeven voor geld?

Ik zal het niet kunnen.
Een paard waarmee je een band hebt opgebouwd,
blijft voor mij toch echt zo veel specialer dan 1 miljoen

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 19:19

ik denk dat het met leeftijd e.d weinig te maken heeft.
wel met het feit hoe je tegen je paard aankijkt; natuurlijk zie ik een leuk paard in het weiland staan waar ik van hou; maar....ik zie ook euro's staan.
sommige mensen zien dat laatste niet en beschouwen hun paard als hun gelijke; imo niet helemaal gezond maargoed wie ben ik?
voor mij blijft het een dier met een bepaalde emotionele en rationele waarde, als er genoeg geboden wordt wint de ratio het van de emotie

SemdeLorijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:12

Ik ga toch echt geen geld inwisselen voor mijn pony hoor ;).
Toch valt het me op dat veel mensen dus blijkbaar liever
1 miljoen hebben :o.

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:49

Ik denk aan geld in het belang voor de toekomst.
Ik zou niet fluitend mijn paard weggeven, en zou er een behoorlijke tijd kapot van zijn.
Maar met zoveel geld kunnen we een berg goeds doen.

Niet in het kader van een groot huis en een dure sportauto voor de deur, maar wetend dat we onze zoon en dieren alles kunnen bieden wat ze nodig heben zonder ons steeds zorgen om geld te hoeven maken.

En zoals ik al eerder heb geschreven, mijn aller beste maatje moet ik al missen.

nicole_hetty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 21:00

voor die prijs had ik gezegt haal maar op of moet ie gebracht worden? vandaag nog?

in dat geval zijn er genoeg paarden op de wereld. dus zou ik er 1 voor een miljoen verkopen kunnen gelijk doen zo'n bod krijg je niet weer:D!!

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 21:32

nee mijn stanley noooit, of hij moet door wat voor omstandigheden te koop staan. Maar hopelijk komt dat nooit.

Mijn hafje blijft hopelijk de rest van zijn leven bij me. Tja zeg nooit nooit natuurlijk.

Maar nee. Er heeft al eens iemand gevraagd of hij te koop was (en geloof me zo bijzonder is me haf ook weer niet, alleen voor mij natuurlijk wel, maar ik bedoel het is geen wedstrijd haf, we hbben nog nooit officele wedstrjiden gereden, en groot ishij ook niet)

heb toen maar gezegt dat die niet te koop was.

Toen ik het thuis vertelde, zei me pa en wat bood hij dan?? ik zo niet naar gevraagd. me pa weer: Had je moeten vragen als die 5000 bood had je ja moet je zeggen!!

ik zo dacht het niet pa!!

stanley is mijn maatje mij alles

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 13:26

Mijn paardje blijft (ja, echt waar) :).

Lisewiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 13:27

De paarden gaan egt niet weg! ik zou er alles aan doen dat ze ook maar mogen blijven

ske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 21:57

ik zou eerst kijken of hij een beetje goed terecht komt .
ik vrees dat ik een miljoen ook niet kan weigeren.
ik mis hem nu al gewoon door erover na te denken %)
ik denk ook niet dat het ooit aangeboden wordt aangezien het een haflinger is :=
dus ik slaap ook goed vanacht :#

Lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 00:06

Mits hij goed terecht komt, mogen ze hem gelijk inladen, geen probleem! ;)
En natuurlijk geef ik veel om hem, maar voor een hoop geld is hij weg hoor.

Ninthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 11:45

Tavanta schreef:
Ik ben gek op mijn paard maar voor een miljoen en een goed tehuis gaat er toch echt een strik om hoor :o
Same here .... :o

luna4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 12:36

Nee Luna gaat niet weg!
Zei is mijn alles!

Maarjaa ik denk als mijn moeder het hoort dat ze dan weg moet!

Maar het gebeurt toch niet

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 10:45

Ik zou hem niet verkopen, maar ik weet niet of ik dat voor het zeggen heb. Mijn ouders hebben mijn paard betaald, dus als zij horen dat er 1mil geboden word zouden ze zeggen verkocht ben ik bang.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 10:45

Nooit! :n
Mijn (verzorg)paard is mijn vriend en daar kan geen miljoen tegen op! :D