Ze zijn alleen waars te hoog gemaakt, ze zitten ver boven in mijn knieholte!
deze week door het huis lopen, als ze niet zakken moet ik denk ik maar terug naar de winkel.
baal echt!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lizzy_ schreef:
![]()
deze week door het huis lopen, als ze niet zakken moet ik denk ik maar terug naar de winkel.
baal echt!
BrittKitt schreef:Ben wel heel benieuwd naar een foto als je ze aan hebt!
Vind die cognac laarzen hierboven ook wel erg mooi
Heb je er ook last van met rijden dan? In theorie zijn rijlaarzen natuurlijk ook niet gemaakt om mee te lopen, dus als je er dan last van hebt, maar met rijden niet maakt het niet uit?
_Lizzy_ schreef:BrittKitt schreef:Ben wel heel benieuwd naar een foto als je ze aan hebt!
Vind die cognac laarzen hierboven ook wel erg mooi
Heb je er ook last van met rijden dan? In theorie zijn rijlaarzen natuurlijk ook niet gemaakt om mee te lopen, dus als je er dan last van hebt, maar met rijden niet maakt het niet uit?
met rijden gaat wel opzich, maar echt confortabel is het niet!
maar ik heb gehoord dat je ze ook kan laten insnijden bij DeNiro voor 50,- ofzo! dat wordt hij alleen wat lager in mijn knieholte denk ik!
De dressuur boog vindt ik wel mooi zo alleen hij wordt nu verpest omdat hij gaat kreuken.
Ik ga is even bedenken wat ik er nou mee ga doen.
_Lizzy_ schreef:
![]()
baal echt!
JoukjeV schreef:Emilia schreef:Het zijn mijn wedstrijdlaarzen. Draag er ook een grijs jasje bij. A.s zaterdag zal ik de combi voor het eerst aan hebben op concour. Zal een foto plaatsen.
Waar heb je deze vandaan? Zijn ze ook verkrijgbaar in andere kleuren, vind ze wel erg mooi.