vind ik zo mooi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Op deze foto lijken ze nog redelijk dik, maar het zijn echt hele dunne sprietjes, in de zomer valt het nog mee (zoals op deze foto) maar zeker in de winter zijn ze echt verschrikkelijk dun, zonde maar helaas niks aan te doen.
), en dan hopen dat het weer heeel snel aangroeit. Want als ik eerlijk ben, vind ik haflingers met een hele bos manen het mooist! Hier foto's van hoe het nu is.. :
Roteczeem! 
(grootheidswaanzin
), want ze heeft schitterende wappermanen.. maarja.. of ze dit ooit gaat krijgen... Ik hoop heeel erg van wel!!

Mloes schreef:Ik heb ze geknipt. Ja, de manen van mijn haflinger.. Altijd geroepen dat ik dat nooooit zou doen, maar ze heeft afgelopen zomer echt een heel groot deel afgeschuurd. Nu had ze een stuk met lange manen en daarboven zeg maar korte, afgeschuurde manen, dan had ze een stuk helemaal kort, en dan vlak voor haar schoft nog een stukje dunne, lange manen. Nu alles op 1 lengte (ong), en dan hopen dat het weer heeel snel aangroeit. Want als ik eerlijk ben, vind ik haflingers met een hele bos manen het mooist! Hier foto's van hoe het nu is.. :
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1217261&p=53944509#p53944509
Edit: Oh en in mijn profiel foto's met moooooie lange manenRoteczeem!
, zie profiel!
..
, die enorme piek en springmanen.. Voorheen knipte ik de manen, 2 handbreedtes en dan netjes met de boog van de hals mee
.